abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104894695
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef Soit het volgende:

[..]

Misschien verdien ik haar inderdaad niet, is ze te lief voor me en ben ik te overheersend/dominant, toch wil ik haar niet kwijt. Puur omdat ik haar écht leuk vind, ik verliefd op haar ben en we samen een leuke tijd hebben buiten deze situatie om, wat ik voor haar voel heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. En dat meen ik dan oprecht. :)
Wat ga je er aan doen dan?
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 20:51:58 #52
5428 crew  miss_sly
pi_104894770
Wat ik nergens terug kan vinden, maar misschien lees ik niet goed, is hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe oud jullie zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104894845
ik zou zeggen laat haar lekker met rust,als je na meerdere keren vreemdgaan nog gaat zitten zeiken,dat je zo graag wilt flirten met andere vrouwen. kom op :')
pi_104894879
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op welk punt is jouw vriendin medeschuldig aan het feit dat jij het vertrouwen hebt verloren?
Het is mijn schuld dat zij haar vertrouwen in mij heeft verloren. Ik kan alleen maar laten zien dat ik voor haar ga (wat ik ook doe nu), ze kan alleen niet verwachten dat alles om haar draait. Ik vind dat mijn vriendin te onzeker is, overal iets achter zoekt en vooral heel kwetsbaar is binnen onze relatie en daar kan ze alleen zelf iets aan veranderen. Ik zit niet te wachten op een vriendin die mij twintig keer belt als ik eens op stap ben met vrienden en als ik vervolgens naar haar toe ga, ze moet huilen omdat ze bang is dat ik ben vreemdgegaan. Dat gedrag is vermoeiend en het voelt alsof ze me beperkt in mijn leven.
pi_104894880
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef Soit het volgende:

[..]

Misschien verdien ik haar inderdaad niet, is ze te lief voor me en ben ik te overheersend/dominant, toch wil ik haar niet kwijt. Puur omdat ik haar écht leuk vind, ik verliefd op haar ben en we samen een leuke tijd hebben buiten deze situatie om, wat ik voor haar voel heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. En dat meen ik dan oprecht. :)
egoïst
ego` ïst de -woord (mannelijk) egoïsten zelfzuchtig persoon, iemand die alléén zijn eigen belang zoekt, de bevrediging van eigen begeerten nastreeft

Dude, wat jij voelt en vindt weten we nou wel. De vraag of je haar verdiend is ook wel beantwoord met een dikke NEE. Nou nog de enige mogelijkheid dat je jezelf en haar een plezier zou kunnen doen is serieus gaan nadenken hoe je haar zelfbeeld en eigenwaarde verbeterd (ook met risico dat ze het licht ziet en merkt dat je eigenlijk niet de moeite waard bent).
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_104895127
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat ik nergens terug kan vinden, maar misschien lees ik niet goed, is hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe oud jullie zijn.
We zijn al langer bezig met elkaar maar we hebben officieel (ongeveer) vijf maanden een relatie. Zij is 19, ik ben 20.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Wat ga je er aan doen dan?
Dat weet ik nog niet.
pi_104895139
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef Soit het volgende:

[..]

Het is mijn schuld dat zij haar vertrouwen in mij heeft verloren. Ik kan alleen maar laten zien dat ik voor haar ga (wat ik ook doe nu), ze kan alleen niet verwachten dat alles om haar draait. Ik vind dat mijn vriendin te onzeker is, overal iets achter zoekt en vooral heel kwetsbaar is binnen onze relatie en daar kan ze alleen zelf iets aan veranderen. Ik zit niet te wachten op een vriendin die mij twintig keer belt als ik eens op stap ben met vrienden en als ik vervolgens naar haar toe ga, ze moet huilen omdat ze bang is dat ik ben vreemdgegaan. Dat gedrag is vermoeiend en het voelt alsof ze me beperkt in mijn leven.
Dat heb jezelf veroorzaakt door meerdere keren vreemd te gaan, blijkbaar heeft ze je niet echt vergeven en kun je dat haar verwijten? Maar weinig kans dat die relatie nog goedkomt :N
pi_104895289
5 maanden een relatie en meerdere keren vreemdgegaan? _O-
Laat haar gaan man
pi_104895527
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
5 maanden een relatie en meerdere keren vreemdgegaan? _O-
Laat haar gaan man
Eigenlijk al langer aangezien het voordat we echt officieel een relatie hadden, het ook al voelde alsof we een stelletje waren.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:53 schreef Dethroned het volgende:

[..]

egoïst
ego` ïst de -woord (mannelijk) egoïsten zelfzuchtig persoon, iemand die alléén zijn eigen belang zoekt, de bevrediging van eigen begeerten nastreeft

Dude, wat jij voelt en vindt weten we nou wel. De vraag of je haar verdiend is ook wel beantwoord met een dikke NEE. Nou nog de enige mogelijkheid dat je jezelf en haar een plezier zou kunnen doen is serieus gaan nadenken hoe je haar zelfbeeld en eigenwaarde verbeterd (ook met risico dat ze het licht ziet en merkt dat je eigenlijk niet de moeite waard bent).
Waardevolle toevoeging. :') We hebben ook leuke momenten, het is niet zo dat onze relatie alleen maar bestaat uit gezeur enzovoort. Het is ook niet zo dat ik alleen maar een egoïstische klootzak ben, integendeel.
pi_104895855
oh, dus ook een aantal keer toen je nog niet officieel een stel waren maar het wel al voelde alsof jullie een stel waren (dus eigenlijk gewoon waren waarschijnlijk), nee dat verandert de zaak :')
pi_104895933
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:02 schreef Soit het volgende:

[..]

Eigenlijk al langer aangezien het voordat we echt officieel een relatie hadden, het ook al voelde alsof we een stelletje waren.

[..]

Waardevolle toevoeging. :') We hebben ook leuke momenten, het is niet zo dat onze relatie alleen maar bestaat uit gezeur enzovoort. Het is ook niet zo dat ik alleen maar een egoïstische klootzak ben, integendeel.
Typische toevoeging :') Gaat alweer alleen maar over jou. Ik zou ook vooral niet inhoudelijk ingaan op wat jouw aandeel is in haar laag zelfbeeld. Ik zou ook vooral geen verantwoordelijkheid nemen in het inzicht dat je minimaal hebt, dat je eens positief kan bijdragen in haar zelfbeeld....
Laat replyen maar zitten, je start waarschijnlijk toch met ik dit en ik zus.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 21:11:50 #62
5428 crew  miss_sly
pi_104896238
quote:

[..]

En wat heb jij gedaan om dat vertrouwen terug te winnen, behalve achter haar rug afspraakjes maken en ZEGGEN dat ze je moet vertrouwen omdat je je leven gebeterd hebt terwijl je dat duidelijk niet hebt>
pi_104896241
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:07 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Typische toevoeging :') Gaat alweer alleen maar over jou. Ik zou ook vooral niet inhoudelijk ingaan op wat jouw aandeel is in haar laag zelfbeeld. Ik zou ook vooral geen verantwoordelijkheid nemen in het inzicht dat je minimaal hebt, dat je eens positief kan bijdragen in haar zelfbeeld....
Laat replyen maar zitten, je start waarschijnlijk toch met ik dit en ik zus.
Je zegt nu simpelweg dat ik het moet uitmaken met haar omdat ik haar een laag zelfbeeld heb bezorgd. Ik heb dat inderdaad gedaan door domme acties, dus ik kan dat ook weer veranderen. Op een andere manier dan alleen maar uitmaken, wellicht denkt ze dan al helemaal dat ik een ander heb. Ze is volwassen, ze kan zelf wel bepalen of ze beter af is met of zonder mij, dus waarom maakt ze het dan zelf niet uit? Als het zo simpel is zoals jij het beweerd.
pi_104896722
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef Soit het volgende:

[..]

Je zegt nu simpelweg dat ik het moet uitmaken met haar omdat ik haar een laag zelfbeeld heb bezorgd. Ik heb dat inderdaad gedaan door domme acties, dus ik kan dat ook weer veranderen. Op een andere manier dan alleen maar uitmaken, wellicht denkt ze dan al helemaal dat ik een ander heb. Ze is volwassen, ze kan zelf wel bepalen of ze beter af is met of zonder mij, dus waarom maakt ze het dan zelf niet uit? Als het zo simpel is zoals jij het beweerd.
Nee, incorrect. Ik zeg dat je het moet uitmaken als je je domme acties gaat herhalen (omdat je niet zeker weet of je je "vrijheden" wilt opgeven) en daarmee haar mede een laag zelfbeeld geeft.
Daarnaast zeg ik dat, zeker als je het niet uitmaakt, je niet zo moet ego-trippen en haar zelfbeeld mag gaan opkrikken. Dat kan je meer en beter doen, dan dat je nu aangeeft.
Als jij werkelijk zo in deze relatie gelooft en zelf denkt gelukkig te zijn, dan wil je dat voor haar toch ook? Als ze een laag zelfbeeld heeft, is ze niet gelukkig en ga je dat proberen op te lossen.
Uiteraard ben je niet in zijn geheel verantwoordelijk voor haar geluk, ze dient zelf ook eraan te werken.
pi_104898999
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef Dethroned het volgende:

[..]

Nee, incorrect. Ik zeg dat je het moet uitmaken als je je domme acties gaat herhalen (omdat je niet zeker weet of je je "vrijheden" wilt opgeven) en daarmee haar mede een laag zelfbeeld geeft.
Daarnaast zeg ik dat, zeker als je het niet uitmaakt, je niet zo moet ego-trippen en haar zelfbeeld mag gaan opkrikken. Dat kan je meer en beter doen, dan dat je nu aangeeft.
Als jij werkelijk zo in deze relatie gelooft en zelf denkt gelukkig te zijn, dan wil je dat voor haar toch ook? Als ze een laag zelfbeeld heeft, is ze niet gelukkig en ga je dat proberen op te lossen.
Uiteraard ben je niet in zijn geheel verantwoordelijk voor haar geluk, ze dient zelf ook eraan te werken.
Oké, heb je ook wel gelijk in. Ik kijk het nog wel even aan, voor nu in ieder geval geen geflirt met andere vrouwen. :P
pi_104900025
quote:

[..]

DAT GEDRAG KOMT DOOR JOU!
en t haar dan gaan verwijten.. srsly dude..

en ik geloof ook best dat je denkt dat je van dr houdt, maar je laat het op geen enkele manier zien.
"Pools are perfect for holding water"
pi_104900200
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef Soit het volgende:

[..]

Oké, heb je ook wel gelijk in. Ik kijk het nog wel even aan, voor nu in ieder geval geen geflirt met andere vrouwen. :P
:')

heeft ze n oudere broer? want je verdient echt harde klappen..
pi_104901010
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef probeer het volgende:

[..]

:')

heeft ze n oudere broer? want je verdient echt harde klappen..
Reageer maar gewoon inhoudelijk en als het ook daadwerkelijk iets toevoegt. :')
pi_104901284
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Soit het volgende:

[..]

dat hebben velen waaronder ik al eerder gedaan, maar je snapt het niet of wil het niet snappen..

alleen maar heel erg spijtig voor dat meisje, helaas..
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:27:18 #70
5428 crew  miss_sly
pi_104901379
quote:
13s.gif Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Soit het volgende:

[..]

Jij reageert ook maar heel selectief.
pi_104901604
Vind je jezelf eigenlijk niet gewoon te goed voor haar, je relatie en al dat gedoe en beperkingen? Het klinkt alsof je het maar een straf vind allemaal.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_104901722
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij reageert ook maar heel selectief.
Naar mijn idee niet, wat wil je weten? :)
pi_104902168
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef Soit het volgende:
[..]

Ja, dat heb ik gedaan. Achteraf inderdaad fout maar op dat moment vond ik het spannend. Ik vind flirten binnen een relatie persoonlijk geen probleem áls het maar bij flirten blijft. De 'ik wil' is niet mijn houding en ik houd ook rekening met mijn vriendin, het is gewoon dat ik op deze manier geen relatie kan behouden.
Nou, het lijkt me dus duidelijk wat je te doen staat. Je wil jezelf niet aanpassen dus dan blijven er geen opties over.
Beneath the gold, bitter steel
pi_104904957
Pas 5 maanden samen, haar meerdere keren bedrogen, na het vreemdgaan ook nog achter haar rug om afgesproken met een ander voor de spanning en nu al klagen dat ze je niet snel genoeg weer vertrouwd? Je verwacht dat zoiets met een paar weken wel weer goed is of zo?
pi_104909059
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef gelestipjes het volgende:
Pas 5 maanden samen, haar meerdere keren bedrogen, na het vreemdgaan ook nog achter haar rug om afgesproken met een ander voor de spanning en nu al klagen dat ze je niet snel genoeg weer vertrouwd? Je verwacht dat zoiets met een paar weken wel weer goed is of zo?
Dat verwacht ik niet. Ik vraag me alleen maar af wat ik nu nog (meer) kan doen om het beter te krijgen. Of het vertrouwen überhaupt nog wel terug kan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')