abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2011 @ 01:46:32 #76
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_104909507
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef Soit het volgende:

Mijn vriendin is voor mij alles, dit laat ik ook vaak aan haar zien.
Ze is alles voor jou? Blijkbaar niet want alleen aan haar heb je niet genoeg.

Je laat het vaak aan haar zien? Door vreemd te gaan..

Serious, doe normaal, je hebt haar wantrouwend gedrag echt aan jezelf tr danken hoor..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_104909846
TS, je bent gewoon een enorme lul en ik hoop dat je relatie snel voorbij is. Niet omdat ik jou iets naars toe wens, maar omdat ik je vriendin iets goed toe wens.

Sorry,maar vriendelijker kan ik het niet zeggen.
pi_104909903
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:21 schreef Soit het volgende:

[..]

Of het vertrouwen überhaupt nog wel terug kan komen.
Dat kan wel, maar dat zal dan toch even van jouw kant moeten komen. Het vertrouwen in haar en jezelf.

Dus nee, in jouw geval zal dat niet meer goedkomen.
pi_104910097
TS, ik heb de oplossing. Als jij je "flirt" diensten nou tegen betaling gaat aanbieden aan vrouwen, dan heb jij het excuus voor je chick dat je het in "professioneel" verband doet, zodat zij niet meer zeurt.

Veel plezier & Succes!
pi_104910160
Dit komt niet meer goed.
pi_104911396
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Ze is alles voor jou? Blijkbaar niet want alleen aan haar heb je niet genoeg.

Je laat het vaak aan haar zien? Door vreemd te gaan..

Serious, doe normaal, je hebt haar wantrouwend gedrag echt aan jezelf tr danken hoor..
Ze is wel genoeg voor mij, zou ze dat niet zijn, had ik er al meteen een punt achter gezet. Willen flirten met iemand anders, betekent niet per definitie dat mijn vriendin niet genoeg is voor mij. Vreemdgaan ook niet, ik deed het eigenlijk gewoon voor de spanning en omdat ik op dat moment simpelweg zin had in seks. Nadat ik ben vreemdgegaan en alles, heb ik sowieso wel laten zien dat ik echt voor haar wil gaan en dat zij de enige is, op verschillende manieren. Ik laat het feitelijk alleen maar zien de laatste tijd.

quote:
6s.gif Op maandag 28 november 2011 02:33 schreef Salvad0R het volgende:
TS, ik heb de oplossing. Als jij je "flirt" diensten nou tegen betaling gaat aanbieden aan vrouwen, dan heb jij het excuus voor je chick dat je het in "professioneel" verband doet, zodat zij niet meer zeurt.

Veel plezier & Succes!
_O-
pi_104911536
Pfff in dit soort topics vraag ik me toch af hoe zo'n idioot wel een vriendin heeft, en blijkbaar niet snapt hoeveel geluk hij heeft, en ik geen leuke meid kan vinden terwijl ik het idee heb dat ik een aardige jongen ben....

Maargoed om nog eens inhoudelijk te reageren, zoals meerdere mensen al zeggen, zij blijft niet doorgaan met een bepaald gedrag zoals jij zegt. Maar jij blijft doorgaan met een bepaald gedrag waardoor zij wel zo moet handelen en doen.
Je kunt niet verwachten dat het vertrouwen terug komt zolang je het blijft beschamen. Zie het als een boom die moet groeien, het duurt heel erg lang en als je elke keer de top eraf blijft halen door weer te flirten of een andere fout te maken, zal de boom nooit groeien, sterker nog de boom zal uiteindelijk afsterven...

Dus om lekker in herhaling te vallen, doe jezelf en vooral haar een LOL en vertel haar dat je niet genoeg over hebt voor haar om haar gelukkig te maken en spreek weer af met dat studentje, want jij en ik weten allebei dat het gelul is dat je geen contact meer hebt met haar.
  maandag 28 november 2011 @ 08:15:55 #83
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104911588
quote:
Maar goed, IS er nog wel wat aan te doen? Wat kan ik hier nog aan doen? Tips/ervaringen? Gaat dit zo door, kan ik er beter een punt achter zetten aangezien een relatie op deze manier niet echt fijn en gezond is, terwijl ik daar eigenlijk niet eens aan wil denken.
Nou, TS wordt flink afgebrand hier. Het doel van TS is om iets te leren, en dat mag ook zonder grove woorden. We hebben hier allemaal domme dingen gedaan, en TS wil leren ervan, dus het laatste wat productief is, is schelden.

Het is heel simpel, TS. Je hebt iets gedaan, wat je vriendin niet verwachtte. Nu vertrouwt ze je niet meer, en zul je voorlopig (de komende jaren) een "foute vent" zijn.

Er zijn genoeg meisjes, die jou vrijheid gunnen èn een relatie met je willen. Dat heet een open relatie. Feit is, dat het het beste is om er meteen open over te zijn. Dus na de eerste paar dates, vertel je hoe jij in het leven staat, dat je je vrijheid nodig hebt en die ook gunt aan haar.

Of je het uit moet maken, of niet, dat moet je zelf beslissen. Het lijkt er echter op, dat deze vrouw het heel moeilijk vindt om jou de vrijheid te geven die je nodig hebt. Ik persoonlijk zou me niet beperkt willen voelen in een relatie.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_104911757
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:06 schreef tetsuo-shima het volgende:
Pfff in dit soort topics vraag ik me toch af hoe zo'n idioot wel een vriendin heeft, en blijkbaar niet snapt hoeveel geluk hij heeft, en ik geen leuke meid kan vinden terwijl ik het idee heb dat ik een aardige jongen ben....

Maargoed om nog eens inhoudelijk te reageren, zoals meerdere mensen al zeggen, zij blijft niet doorgaan met een bepaald gedrag zoals jij zegt. Maar jij blijft doorgaan met een bepaald gedrag waardoor zij wel zo moet handelen en doen.
Je kunt niet verwachten dat het vertrouwen terug komt zolang je het blijft beschamen. Zie het als een boom die moet groeien, het duurt heel erg lang en als je elke keer de top eraf blijft halen door weer te flirten of een andere fout te maken, zal de boom nooit groeien, sterker nog de boom zal uiteindelijk afsterven...

Dus om lekker in herhaling te vallen, doe jezelf en vooral haar een LOL en vertel haar dat je niet genoeg over hebt voor haar om haar gelukkig te maken en spreek weer af met dat studentje, want jij en ik weten allebei dat het gelul is dat je geen contact meer hebt met haar.
Blijkbaar ben ik als idioot aantrekkelijk voor vrouwen. :7

Maar nee, op dit moment is zij wantrouwend om niets, dat is wat voornamelijk irriteert. Natuurlijk heb ik contact met vrouwen (dat is ook niet te vermijden), maar zeker niet meer op een 'foute' manier. Flirten doe ik inderdaad nog wel eens, maar niet in haar buurt, daar kan ze dus nooit achter komen aangezien ik niet ver ga. Ik vind flirten niet fout trouwens, voordat jullie gaan vragen wat een foute manier is.

Ik heb geen contact meer met die student. Maar goed, jullie hebben gelijk, als dit door blijft gaan terwijl ik me wel gedraag en laat zien dat ik echt voor haar wil gaan kan ik er beter een punt achter zetten.
  maandag 28 november 2011 @ 08:51:05 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104911936
quote:
Flirten doe ik inderdaad nog wel eens, maar niet in haar buurt, daar kan ze dus nooit achter komen aangezien ik niet ver ga.
Wil je nu alles doen om haar vertrouwen niet nog eens te beschamen of wil je vooral niet betrapt worden?

Het komt over alsof dat tweede meer prioriteit heeft, inclusief het strelen van jouw ego.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104912187
TS'er is bezig met 1 grote ego-trip, is toch wel duidelijk
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_104912261
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 08:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wil je nu alles doen om haar vertrouwen niet nog eens te beschamen of wil je vooral niet betrapt worden?

Het komt over alsof dat tweede meer prioriteit heeft, inclusief het strelen van jouw ego.
Eerste staat voorop bij mij maar stel dat ik ergens ben, op een feest en er wordt geflirt met mij door een leuke meid. Ik ga dan zeker niet voor mijn vriendin niets terug doen. Ik flirt dan gewoon terug maar ga niet te ver. Mijn vriendin heeft er geen weet van en ik ga niet vreemd aangezien het gewoon niet fout is en je geen intiem contact hebt.

Nu ben ik in jullie ogen een nog ergere klootzak natuurlijk. :P Maar zo zie ik het op dit moment wel.
  maandag 28 november 2011 @ 09:14:37 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104912363
Prima, maar ga je vriendin dan hier niet verwijten dat ze je nog steeds (...) niet het vertrouwen schenkt wat je verdient, want bottom line is dat je dat niet verdient. Je bent nog steeds sneaky bezig. Jij mag het dan allemaal als onschuldig betitelen, je bedrogen vriendin van koud vijf maandjes ziet dat na jouw buitenschoolse activiteiten logischerwijze net even anders. En wat doe jij? Jij blijft het doen, maar dan maar buiten haar gezichtsveld. Want wat niet weet enzo.
Hoe respectvol is dat?
pi_104912449
TS verdient een petsch op zijn rechterwang.
  maandag 28 november 2011 @ 09:23:22 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104912526
Met een witte handschoen.
  maandag 28 november 2011 @ 09:29:31 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104912658
Jij bent vreemd gegaan.. jij wil haar behouden, heb er dan ook wat voor over.
En dat betekend eerst zorgen dat je haar vertrouwen terugwint! En dat doe je niet door flirten met andere meisjes of afspraken met vrouwen achter haar rug om.

Kan je wel zeuren dat het dan 'niet leven' is en je minder lol hebt. tja dat moet je er maar voor over hebben. En als ze ziet dat jij te vertrouwen bent dat jij een open boek bent en inderdaad niet met een ander er vandoor wilt (want woorden zijn maar woorden, je moet het laten zien!! en flirten met andere vrouwen helpt echt niet :') )
pi_104912830
Het lijkt alsof je dit topic geopend hebt met het voornemen je eigen zin hoe dan ook te blijven volgen, ongeacht wat ervan gezegd wordt en dat je vooral bezig bent met het overtuigen van jezelf zo door te (kunnen) gaan.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  maandag 28 november 2011 @ 10:30:16 #93
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_104913972
In tegenstelling tot wat de rest lijkt te denken, kan flirten naar mijn mening normaal en gezond zijn.

Het is mijn mening, dat je daarover open kaart moet spelen met je vriendin. Als zij op het punt in de relatie is aangekomen, dat zij zelfs jou bij dat soort dingen niet kan vertrouwen, wat is die dan nog waard? Je blijft jezelf dan constant verdedigen. Fuck dat, een relatie is niet om jezelf te verdedigen.

Ik zou het qua waarheid zeer duidelijk spelen. Daar is de relatie op lange termijn echt mee gebaat. Zeg hoe je de relatie voor je ziet, en zeg ook, dat je het er niet meer over wilt hebben.

Zij kan dan beslissen of jullie nog bij elkaar passen, of niet.

Overigens zou ik eens goed nadenken, of je deze vrouw echt gelukkig maakt. Het zou goed zijn, om dit te vragen aan haar.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  maandag 28 november 2011 @ 12:25:49 #94
338556 Sweet_Lavinia
Always Expect The Unexpected
pi_104917531
Narcistische eikel!!
pi_104917924
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef Heinlein het volgende:
In tegenstelling tot wat de rest lijkt te denken, kan flirten naar mijn mening normaal en gezond zijn.

Het is mijn mening, dat je daarover open kaart moet spelen met je vriendin. Als zij op het punt in de relatie is aangekomen, dat zij zelfs jou bij dat soort dingen niet kan vertrouwen, wat is die dan nog waard? Je blijft jezelf dan constant verdedigen. Fuck dat, een relatie is niet om jezelf te verdedigen.

Ik zou het qua waarheid zeer duidelijk spelen. Daar is de relatie op lange termijn echt mee gebaat. Zeg hoe je de relatie voor je ziet, en zeg ook, dat je het er niet meer over wilt hebben.

Zij kan dan beslissen of jullie nog bij elkaar passen, of niet.

Overigens zou ik eens goed nadenken, of je deze vrouw echt gelukkig maakt. Het zou goed zijn, om dit te vragen aan haar.
Kerel lees jij het hele topic wel? Deze beste man is vreemd gegaan en gaat dan achter de rug om van zijn lieftallige vriendin afspreken met iemand waarvan die weet dat die haar wel ziet zitten. Op dat moment zoekt TS doelbewust het flirten op, als het soms zo uitkomt geen probleem maar dit is gewoon vragen om problemen. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en dat is hier niet op dit moment..
pi_104918796
TS is gewoon een lul en ik hoop zeer zeker dat hij, om welke onnavolgbare, egocentrische reden dan ook, het inderdaad met haar uitmaakt. In haar belang.

Bah.
pi_104918864
quote:
Het verhaal in het kort: ik zit nu in een relatie en ik ben in het verleden een paar keer vreemdgegaan. Het is allemaal uitgepraat na heel veel ruzies/problemen maar ze zit er nu nog mee. Begrijpelijk ook.

Mijn vriendin is voor mij alles, dit laat ik ook vaak aan haar zien. Het probleem is dat ze mij heel erg claimt en controleert ómdat ze mij wantrouwt. Dat is natuurlijk mijn eigen schuld.

Ik heb wel door dat ik mijn vriendin onzeker máák, ze twijfelt overduidelijk aan mij. Ik heb veel voor haar over, ik probeer zo goed als haar vertrouwen te winnen en te laten zien hoeveel ze voor mij betekend, maar ik wil ook nog gewoon leven. Ik wil gewoon met vrouwen om kunnen gaan, flirten met vrouwen, gewoon uit kunnen gaan zonder dat mijn vriendin constant belt en zonder dat zij zich er niet goed bij voelt. Vriendinnen en familieleden van haar mogen mij niet door alles wat er is gebeurd en óók die twijfelen aan mij.

Ik ben in het verleden inderdaad een persoon geweest die op een slechte manier met vrouwen omging, ik ben een klootzak geweest, ook binnen deze relatie. Nu niet meer. Ik zelf wil graag een punt zetten achter al die situaties, mijn vriendin en haar omgeving werken helaas niet mee.

Het gaat al een paar maanden zo. Eerst dacht ik dat ik verbetering zag, totdat mijn vriendin er laatst achter kwam dat ik afsprak (buiten haar weten om) met een oud studiegenoot. Voor mij waren die afspraken simpelweg vriendschappelijk, voor dat meisje niet, die heeft gevoelens voor me. Nu heb ik ook spijt van die afspraakjes maar op dat moment vond ik het ergens spannend en zocht ik er ook niet veel achter. Ik vind het dan ook leuk om af en toe te flirten met andere vrouwen, niet omdat ik aan mijn vriendin niet genoeg heb, maar puur omdat ik het leuk vind. Allemaal uitgelegd aan mijn vriendin maar ze is er nog steeds niet blij mee omdat ik haar niets heb laten weten van die afspraken. Maar áls ik haar wel iets liet weten, zou ze zich weer zorgen maken om niets.

Maar goed, IS er nog wel wat aan te doen? Wat kan ik hier nog aan doen? Tips/ervaringen? Gaat dit zo door, kan ik er beter een punt achter zetten aangezien een relatie op deze manier niet echt fijn en gezond is, terwijl ik daar eigenlijk niet eens aan wil denken. Maar op deze manier een relatie hebben met iemand waar je van houdt is frustrerend. Ik wil leven, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwijt.
Een paar maanden. Dude, dat heeft wel veel tijd nodig. Face it.. het zal waarschijnlijk ook zo blijven omdat jij de boel verkloot hebt. Dan maar uitmaken en verder
  maandag 28 november 2011 @ 13:07:01 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104918890
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:05 schreef draaijer het volgende:

Een paar maanden. Dude, dat heeft wel veel tijd nodig. Face it.. het zal waarschijnlijk ook zo blijven omdat jij de boel verkloot hebt. Dan maar uitmaken en verder
En het 'leuke' is dat deze relatie ook nog maar een paar maanden bestaat :') .
pi_104918899
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef Soit het volgende:

[..]

Eerste staat voorop bij mij maar stel dat ik ergens ben, op een feest en er wordt geflirt met mij door een leuke meid. Ik ga dan zeker niet voor mijn vriendin niets terug doen. Ik flirt dan gewoon terug maar ga niet te ver. Mijn vriendin heeft er geen weet van en ik ga niet vreemd aangezien het gewoon niet fout is en je geen intiem contact hebt.

Nu ben ik in jullie ogen een nog ergere klootzak natuurlijk. :P Maar zo zie ik het op dit moment wel.

Nee, gewoon naief en erg onervaren. Men noemt dat in de volksmond een kind!
pi_104918910
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2011 13:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

En het 'leuke' is dat deze relatie ook nog maar een paar maanden bestaat :') .
shoot, niet eens gezien. Als je echt om haar geeft, dan maak je het uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')