Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Welke prijs?quote:Op zondag 27 november 2011 15:09 schreef Toefjes het volgende:
Irritante pricefixers die de Vlaar markt verneuken
Haha kan je beter Silver Premium Packs kopen dan krijg je em zeker welquote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN is 185K
Herstel: 180K. Dat scheelt weer
Jezusquote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN is 185K
Herstel: 180K. Dat scheelt weer
Ach, ze doen hun best maar, met Bouma, Marcelo, Donk en in noodgevallen Moisander heb ik ook niks te klagenquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus
Ik heb hem op dag 2 voor 68K gehaald..was dagenlang veruit de goedkoopste. Afgelopen dagen zakte hij tot 50K ofzo, maar volgens mij proberen ze hem op xbox ook boven 100k te fixen (nog een flink verschil met 180)
ik moest lachenquote:Op zondag 27 november 2011 15:20 schreef vandermar het volgende:
IF van der Wiel? Tot nu toe doet hij niet veel fout...
Een RB moet wel IF Gold worden een keerquote:
Allebei chem 7, is genoegquote:Op zondag 27 november 2011 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Donk en Marcelo is zo'n onlogisch duo...geen chem..
want? Dan staat het 2-1, en dan?quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allebei chem 7, is genoegNog even NEC - Ajax afkijken, hopend op een goal van NEC. Dan mn halve finale en finale afwerken
Helaas. Net 2e goal van Ajax gevallen.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allebei chem 7, is genoegNog even NEC - Ajax afkijken, hopend op een goal van NEC. Dan mn halve finale en finale afwerken
Wou ik net zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 16:08 schreef Tim86 het volgende:
Sulejmani IF ook mogelijk nu, maar niet echt nodig met Lensie
D.Groot IF Jonguuhhhh 4 Goals voor Willem 2 gemaaktquote:
Enohquote:Op zondag 27 november 2011 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
of IF Enoh. Heb je weer iemand op het middenveld
Sowieso!quote:Op zondag 27 november 2011 16:15 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga gewoon lobbyen voor IF Fellaini.
Had hij gewoon zeker weer moeten hebben. volgens mij denkt hij gewoon niet na tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 27 november 2011 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking baasgeen geel en redelijk solide vandaag
hij denkt uberhaupt niet na, heb je die kop wel eens gezien?quote:Op zondag 27 november 2011 16:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had hij gewoon zeker weer moeten hebben. volgens mij denkt hij gewoon niet na tijdens een wedstrijd.
Ja. Hoop dat hij snel weer uit de basis verdwijnt, een beetje random aanvallers neerleggen van achterquote:Op zondag 27 november 2011 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij denkt uberhaupt niet na, heb je die kop wel eens gezien?
dit somt mijn gedachten wel ongeveer op.quote:Op zondag 27 november 2011 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Enoh speelde vandaag erg goed hoor.
Neemt niet weg dat ik ook liever Anita daar zie, maar die is nu even op LB nodig.
Netjes inderdaad!quote:Op zondag 27 november 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Castaignosssssssssssssssssss winning goal
Tof team.quote:Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dZtypEFubb4yY
Met VEEL geduld alles voor redelijk belachelijke prijzen verkocht en veel spelers aardig goedkoop gekocht. Verdediging is niet bijzonder fijn, maar het gaat toch om de aanval.
Also, mijn Honduras squad speelt fijner dan dit team. Suazoooooooooo. Nu weer voor NIF Bale sparen voor mijn Wales squad.
Mooi team inderdaad, al vragen je spelers eigenlijk meer om een 4-1-2-1-2 formatie lijkt mequote:Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef psychedelicate het volgende:
Met VEEL geduld alles voor redelijk belachelijke prijzen verkocht en veel spelers aardig goedkoop gekocht. Verdediging is niet bijzonder fijn, maar het gaat toch om de aanval.
Also, mijn Honduras squad speelt fijner dan dit team. Suazoooooooooo. Nu weer voor NIF Bale sparen voor mijn Wales squad.
Als je Messi goed wil gebruiken moet hij wel echt op CF ipv CAM hoorquote:Op zondag 27 november 2011 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi team inderdaad, al vragen je spelers eigenlijk meer om een 4-1-2-1-2 formatie lijkt meVerdedigend wat lekkerder.
Klopt, maar ik had geen zin om zoveel coins uit te geven aan formatiekaarten of te dure spelers. Zoals ik al zei moest ik erg geduldig zijn om alles te kunnen kopen. En ik weet niet of Messi wel op CAM kan.quote:Op zondag 27 november 2011 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi team inderdaad, al vragen je spelers eigenlijk meer om een 4-1-2-1-2 formatie lijkt meVerdedigend wat lekkerder.
Niet eens over nagedacht, maar idd. Hij heeft wel de klasse om het te compenseren, zo kan je het ook bekijkenquote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Messi goed wil gebruiken moet hij wel echt op CF ipv CAM hoor
Idd..veeeeeeeel beter voor individual chem ook..dat kan goed net het verschil maken waardoor het gaat lopen.quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef DutchSL het volgende:
Xabi Alonso eruit voor Cambiasso dan heb je een full Argentina-Brazil squad?
Was erg spannend inderdaag. Gaf er geen stuiver meer voor na de 1-0, kut manier om te winnen van een fokker. Van een willekeurige Engelse of Duitser de leukste manier om te winnenquote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef detennismaster het volgende:
Leuk potje toef. Jammer van de laatste aanval.
IF Kompany, zal wat moeten gaan kosten, lijkt me een mooie aanwinst voor mijn teamquote:Op zondag 27 november 2011 17:36 schreef Tim86 het volgende:
IF Kompany, IF Fellaini, IF Krul/Vorm, IF Guidetti
Mooie bestelling toch
Wij een potje doen straks? Jij bent toch Kent the Brown?quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef detennismaster het volgende:
Leuk potje toef. Jammer van de laatste aanval.
ik 99 vd 100 uit...vanwege mijn router ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Kompany, zal wat moeten gaan kosten, lijkt me een mooie aanwinst voor mijn team
Trouwens, ik speel 99 van de 100 wedstrijden thuis... Kan dus nooit in een spelershub kijken voor een wedstrijd. Wat ziet een tegenstander dan zoal? Merk ook dat ze quitten n.a.v. mijn spelershub. Wat op zich wel een compliment is natuurlijk
Ja, toen ik op router speelde, speelde ik 99 vd 100 wedstijden uitquote:Op zondag 27 november 2011 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik 99 vd 100 uit...vanwege mijn router ofzo
Met een bazen CF gewoon voor 4312 gaanquote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Messi goed wil gebruiken moet hij wel echt op CF ipv CAM hoor
Ja is goed. Silvers? Of Brons?quote:Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Wij een potje doen straks? Jij bent toch Kent the Brown?
Trouwens, geil teamquote:Op zondag 27 november 2011 16:57 schreef psychedelicate het volgende:
Geen voorkeur, brons is ook prima.quote:Op zondag 27 november 2011 17:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja is goed. Silvers? Of Brons?
Dan ben ik tennis aan het kijken.quote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Geen voorkeur, brons is ook prima.
Moet nog wel koken
7u ongv.
Of nu!quote:Op zondag 27 november 2011 18:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan ben ik tennis aan het kijken.(Tim jij ook?) Dan een andere dag.
Echt een kutwedstrijd vooral het begin. Vooral met de uittrap.quote:
Ja WTF was je aan het doen, ik had alleen al 5x kunnen scoren omdat jij kort uittraptquote:Op zondag 27 november 2011 18:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt een kutwedstrijd vooral het begin. Vooral met de uittrap.
Ja ik was niet echt geconcentreerd. Ik speelde sowieso heel slecht.quote:Op zondag 27 november 2011 18:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja WTF was je aan het doen, ik had alleen al 5x kunnen scoren omdat jij kort uittrapt![]()
En koop een ander stadion
Ik vind het gewoon veeel chiller..quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik tegen iemand zit met een klein stadium dan speel ik niet eens tegen hem. Die lage camera gebruiken ze volgens mij gewoon omdat ze niet echt goed zijn in het spel en die view vervelend is voor de tegenstander en daarom nog een kans hebben om te winnen.
Met zon lage camera heb je totaal geen overzicht op het veld; die noobs spelen waarschijnlijk met alles op asisted dus als ze een lange paas geven komt ie meestal aan....quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik tegen iemand zit met een klein stadium dan speel ik niet eens tegen hem. Die lage camera gebruiken ze volgens mij gewoon omdat ze niet echt goed zijn in het spel en die view vervelend is voor de tegenstander en daarom nog een kans hebben om te winnen.
Idd..die gasten hebben allemaal een rare irritante kit en een roze bal ookquote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Die tele cam is voor mij juist weer te statisch, maar dat is ook omdat ik daar niet aan gewend ben.quote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef GuRBuH het volgende:
Tele cam voor de win. Snap echt niet dat mensen willen spelen met die lelijke meedraaiende camera's
trolling; They're doing it right.quote:Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef vandermar het volgende:
Ik kocht 2 15K pakjes. Mijn beste speler was Coulibaly van AuxerreEA is trolling me.
Bij mij staat hij volgens mij op Tele Broadcast, dat is standaard volgens mij. Dan heb je bij sommige stadions dat de camera erg laag is wat veel frustratie opwekt. Ik speel daarom geen wedstrijden tegen iemand met een klein stadion.quote:Op zondag 27 november 2011 19:05 schreef n0ir het volgende:
Wat is dat met die lage camera? Is dat alleen bij Tele Broadcast?
Ik heb gewoon Tele ingesteld, vinden jullie Broadcast beter?
Ik, en nu?quote:Op zondag 27 november 2011 19:27 schreef vandermar het volgende:
Wie zei ook alweer dat niemand met 5 verdedigers speelt?
RKC is het levende bewijs van met 5 mans verdediging te spelen.
Ik vind het de domste tactiek ooit, je roept het onheil zo op je af. Je komt er nauwelijks meer uit en zo ga je ook de bietenbrug op. RKC had gewoon met 4 man achterin moeten blijven spelen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik, en nu?
Zoals ik al zei, dat het de standaard filosofie achter een ploeg is (Rangers).
Zoveel teams spelen incidenteel met 5 verdedigers omdat tactiek.
Vandaag 2 keer tegen een ploeg gespeeld die 5-3-2 speelde. Je komt voor, en dan hebben ze een groot probleem. Ik ben daarna niet meer in de problemen gekomen, te makkelijk..quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het de domste tactiek ooit, je roept het onheil zo op je af. Je komt er nauwelijks meer uit en zo ga je ook de bietenbrug op. RKC had gewoon met 4 man achterin moeten blijven spelen.
Niet wanneer die andere Agbonlahor en Bent heeft met Sturridge als CF in 5-2-1-2 formatiequote:Op zondag 27 november 2011 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag 2 keer tegen een ploeg gespeeld die 5-3-2 speelde. Je komt voor, en dan hebben ze een groot probleem. Ik ben daarna niet meer in de problemen gekomen, te makkelijk..
Had ik ook 1e wedstrijd van het seizoen. Ik in de spits, goal en assistquote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon een CB in de spits zetten en het werkt ook nog
IF?quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon een CB in de spits zetten en het werkt ook nog
Jij bent wel echt een baas hequote:Op zondag 27 november 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had ik ook 1e wedstrijd van het seizoen. Ik in de spits, goal en assist2-0 winst. Vorige week op 10, 2 assists
maar toch speel ik liever wat meer naar achteren en beetje ballen van 30 meter + erin vegen
Niet dan!?quote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een baas heBallen van 30 meter erin vegen nog wel....
dat jij nou niet kan voetballenquote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een baas heBallen van 30 meter erin vegen nog wel....
Ging je dan eerder weg van je wedstrijd.quote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef vandermar het volgende:
Ik deed laatst een Ronaldo chop, kreeg ik een trap na en lag ik te kermen van de pijn op de grondvandaag ook weer, briljant overstapje en stampt die kerel vol op mijn voet
gelukkig ging ik 2e helft wissel en was ik mooi op tijd voor Feyenoord thuis
planning jwz
Neequote:Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ging je dan eerder weg van je wedstrijd.
Huisgenoot van mij is ook een technische 10 en dat is echt niet te doen in lagere amateurelftallen...je bent alleen maar tackles aan het ontwijken als je 1 keer een truukje hebt gedaan. Resultaat afgelopen week: Enkelbreukquote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef vandermar het volgende:
Ik deed laatst een Ronaldo chop, kreeg ik een trap na en lag ik te kermen van de pijn op de grondvandaag ook weer, briljant overstapje en stampt die kerel vol op mijn voet
gelukkig ging ik 2e helft wissel en was ik mooi op tijd voor Feyenoord thuis
planning jwz
Haha, ik heb daar ook echt een hekel aanquote:Op zondag 27 november 2011 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huisgenoot van mij is ook een technische 10 en dat is echt niet te doen in lagere amateurelftallen...je bent alleen maar tackles aan het ontwijken als je 1 keer een truukje hebt gedaan. Resultaat afgelopen week: Enkelbreuk
gewoon driehoekje spammen en rondjes rennen om de keeper.quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke celebration?
Celebrationsquote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke celebration?
QFTquote:Op zondag 27 november 2011 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dan doe ik dus onbewust altijd hetzelfde.
Allang bezig.quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
wanneer gaat de complete BBVA markt snoeihard instorten?
Maar, wanneer wordt het goedkoper dan normaal wasquote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Allang bezig.Krijg ze niet meer verkocht.
zolang ik geen Casillas voor 300c kan kopen, kan het nog ergerquote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het weer heerlijk hier hoor?quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Krijg ze niet eens onder de 800 weg.quote:Op zondag 27 november 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het weer heerlijk hier hoor?
Complete markt geen idee. Ik heb vandaag al 18 keer Benzema verkocht met 3k netto winst per stuk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
wanneer gaat de complete BBVA markt snoeihard instorten?
Koop je gewoon willekeurig spelers op? Je moet je gewoon op een paar spelers richten..quote:Op zondag 27 november 2011 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Krijg ze niet eens onder de 800 weg.
Knal Anelka in de spits en noem je team Urufranjequote:Op zondag 27 november 2011 21:13 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kpopG7DYbb4JU
Zo. Op de plaats van rechter CM komt Diarra, en als ST moet van Persie komen
Dan wordt die wel goedkoperquote:
1 sec snellerquote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan wordt die wel goedkoper
quote:
Truequote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan wordt die wel goedkoper
Ja, maar als je de IF kan betalen dan wil je ook de SIF hebben..dat gaat aan je knagenquote:
Jup, dat heb ik met mijn IF RVP.quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar als je de IF kan betalen dan wil je ook de SIF hebben..dat gaat aan je knagen
Maar eentje terug gekocht voor 20 en nog eens proberenquote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Der_Rudi het volgende:
Lol, mijn IF Iraola BIN verkocht voor 27.5k terwijl er gewoon 2 voor 20k staan
Haha dan mag je op een goede pakje hopen ; als ik er een krijg koop ik een NIF voor jequote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar als je de IF kan betalen dan wil je ook de SIF hebben..dat gaat aan je knagen
Ik kan hem wel betalen denk ik, maar jaquote:Op zondag 27 november 2011 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha dan mag je op een goede pakje hopen ; als ik er een krijg koop ik een NIF voor je
Ik had drnet een pakket met 3 spelers van 75quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
2 meest trieste pakjes ooit geopend... Beste speler was Jarolim
Hij woont samen met Rijst?quote:
o jaa... hij zegt niet eens dat ie weggaat, we hebben niet eens de kans gehad om gedag te zeggenquote:
Ananidzequote:Op zondag 27 november 2011 22:27 schreef vandermar het volgende:
Ik kwam vanmiddag een bazen team tegen. 2-2 tegen gespeeld en meneer wilde penalty's maar ik niet, gelijkspel dus.
Hij had zilveren koreanen en die krengen waren toch vrij snel moet ik zeggen en behoorlijk goedik wil nu ook zo'n team
En 4-3 van een brazil silver team gewonnen. Hij met Maikon Leite, Azevedo, Jo en nog wat bazen. Ik met mijn RussenEto'o en Ananidze speelden als bazen.
Spitsen zijn verders kutquote:
Ja man, wrijf het er niet zo inquote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
we missen een belangrijke clubber..
In dat geval hou ik de centen voor Vidic en van Persie even op zak. Wel SIF Ba gekocht voor reserve achter Torres. IF Hart, dat wordt feestquote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Tim86 het volgende:
pff, ik vrees idd dat Hart de IF GK van de EPL gaat worden..die verneukt het dan voor Krul/Vorm
quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo jij kan toch nog mee clubben? O nee......
Zal wel uberduur worden danquote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat geval hou ik de centen voor Vidic en van Persie even op zak. Wel SIF Ba gekocht voor reserve achter Torres. IF Hart, dat wordt feest
Vidic? Why?quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat geval hou ik de centen voor Vidic en van Persie even op zak. Wel SIF Ba gekocht voor reserve achter Torres. IF Hart, dat wordt feest
Heet jullie club zo?quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja sorry man, we willen allemaal dat je zo snel mogelijk je contract verlengd bij FC Pino.
2 puntjes lager dan Ferdinand en IF Vermaelen. En 15 punten sneller dan IF Vlaar, die duurder op de tradepile staatquote:
Koop Luiz. Beste verdediger van de PL.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 puntjes lager dan Ferdinand en IF Vermaelen. En 15 punten sneller dan IF Vlaar, die duurder op de tradepile staat
Heb ik alquote:Op zondag 27 november 2011 22:49 schreef Longslar het volgende:
[..]
Koop Luiz. Beste verdediger van de PL.
Kamikazie jij bent wel een goede vervangerquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo jij kan toch nog mee clubben? O nee......
Goeie keuze dan. Ik dacht dat je Ferdinand al had.quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ja. 1 wat snellere allrounder, en 1 slager
Klopt, die zal dan waarschijnlijk verkocht worden om een stukje Vidic te kunnen bekostigen. IF Vermaelen hou ik vooralsnogquote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Longslar het volgende:
[..]
Goeie keuze dan. Ik dacht dat je Ferdinand al had.
Dankjequote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kamikazie jij bent wel een goede vervangerSpeelt goed op de Any positie
Ik zag dat er gister geen 4 mensen waren... Lulquote:
Ja maar Rijst speelt alsof hij niet gemotiveerd is hahahaquote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DankjeHaha , ben beter als pure spits hoor!
is ie ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar Rijst speelt alsof hij niet gemotiveerd is hahaha
Als we 1 keer met 10/11 fokkers zouden kunnen spelen zou het echt ziek zijnquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als we 1 keer met 10/11 fokkers zouden kunnen spelen zou het echt ziek zijn
Neem de Emenike van VVV. Die is maar 64.quote:Op zondag 27 november 2011 23:05 schreef GuRBuH het volgende:
Waaaaaaarom is Emenike geen 74 ipv 75Had ik eindelijk een fatsoenlijke spits gehad.
zoey en lisette wilde ook komen en dat kon nog wel.. en toen had zoey ook nog maarten uitgenodigd zonder dat ik het wistquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zag dat er gister geen 4 mensen waren... Lul
Leuk in theorie maar in de praktijk gaat het zwaar tegenvallen als je niet bent ingespeeldquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als we 1 keer met 10/11 fokkers zouden kunnen spelen zou het echt ziek zijn
Het ligt echt aan je eigen internet hoor, 't werkt hier allemaal prima.quote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Leuk in theorie maar in de praktijk gaat het zwaar tegenvallen als je niet bent ingespeeld
Leeft de PS3 club nog een beetje? Ik speel nog amper FIFA omdat FUT niet fatsoenlijk werkt.
Het is al een prestatie 11 onbekende fokkers bij elkaar te krijgen voor clubsquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Leuk in theorie maar in de praktijk gaat het zwaar tegenvallen als je niet bent ingespeeld
Leeft de PS3 club nog een beetje? Ik speel nog amper FIFA omdat FUT niet fatsoenlijk werkt.
Leuke trollquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ligt echt aan je eigen internet hoor, 't werkt hier allemaal prima.
Gastquote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ligt echt aan je eigen internet hoor, 't werkt hier allemaal prima.
Wtf.quote:
Daarom werkte FIFA 11 ook probleemloos. Omdat het aan het internet ligt, en echt niet aan het spel. En daarom is EA ook al maanden bezig om vanalles uit te zoeken en proberen te fixen. Doen ze gewoon voor de schijn zeker?quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf.Denken jullie echt dat er een paar mensen worden uitgekozen die nooit verbinding kunnen maken? Als jij prima internet hebt + poorten open etc moet het gewoon werken. Ik speel draadloos en heb zelfs geen problemen..
sowieso serie A budget is eindbaasquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef BDIL het volgende:
3-0 Gewonnen met mijn Serie A ( Budgetteam) van een Dure BPL squadGast probeert maar te dollen en het werkt niet terwijl ik scoor... Miccoli en Marchisio zijn echte geweldenaren; komen een man makkelijk voorbij; accelereren snel; perfect schot
Jammer met dalijk Snijder en Boateng IF op het middenveld
Chemistry ftwquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Ziek team tegenover me gehad in 3-4-1-2
Casillas
Silva-Vidic-Pique
Ronaldo-Iniesta-Xavi-Robben
SIF Higuain
Rooney - Ibrahimovic
Na de wedstrijd een berichtje: hij gaat over op de xbox, ik mag zijn team hebben! Wat een gelukzalige avond. Het enige wat ik moest doen is naar mijn accountsettings gaan, en mijn gegevens veranderen in zijn gegevens![]()
4-2 gewonnen trouwens. Luis en Vermaelen hadden Rooney en Ibrahimovic in hun kontzak
met zijn kutchem verliest hij nog van iedereen denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Casillas
Silva-Vidic-Pique
SIF Higuain
Rooney - Ibrahimovic
Na de wedstrijd een berichtje: hij gaat over op de xbox, ik mag zijn team hebben! Wat een gelukzalige avond. Het enige wat ik moest doen is naar mijn accountsettings gaan, en mijn gegevens veranderen in zijn gegevens![]()
4-2 gewonnen trouwens. Luis en Vermaelen hadden Rooney en Ibrahimovic in hun kontzak
knap om zo'n team te maken, en toch zo weinig chemistry te krijgenquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Casillas
Silva-Vidic-Pique
SIF Higuain
Rooney - Ibrahimovic
Nou, hij had nog verrassend genoeg 90 chemquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
knap om zo'n team te maken, en toch zo weinig chemistry te krijgen
Voorhoede zonder enige link..zo'n zonde met die spelers. het is wel echt een ultimate team, maar niet geschikt voor FIFAquote:Op zondag 27 november 2011 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hij had nog verrassend genoeg 90 chem
Het is geen jij en ik kwestie, het is een kwestie waar zeker meer dan 100.000 mensen last van hebben. Dat jij bij die +/- 98% 'blessed' hoort wil nog niet zeggen dat het probleem bij het individu ligt?quote:Op zondag 27 november 2011 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf.Denken jullie echt dat er een paar mensen worden uitgekozen die nooit verbinding kunnen maken? Als jij prima internet hebt + poorten open etc moet het gewoon werken. Ik speel draadloos en heb zelfs geen problemen..
Ultimate... Weet niet hoor, mis ik nog Messi, IF Ramos... Pique kan alleen naar Robben zwaaien als die op gang is. Op papier is Rooney ultimate, maar heb al een paar keer tegen m gespeeld, maar geen centje pijn van die man gehad.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorhoede zonder enige link..zo'n zonde met die spelers. het is wel echt een ultimate team, maar niet geschikt voor FIFA
Ananidze, die is pas Ultimate. Jammer dat ie speelt in een league met poepspitsenquote:Op zondag 27 november 2011 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultimate... Weet niet hoor, mis ik nog Messi, IF Ramos... Pique kan alleen naar Robben zwaaien als die op gang is. Op papier is Rooney ultimate, maar heb al een paar keer tegen m gespeeld, maar geen centje pijn van die man gehad.
Lees de laatste zin nu pas... Wat wil je met Arjan?quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Het is geen jij en ik kwestie, het is een kwestie waar zeker meer dan 100.000 mensen last van hebben. Dat jij bij die +/- 98% 'blessed' hoort wil nog niet zeggen dat het probleem bij het individu ligt?
Elke game moet zonder fratsen online speelbaar zijn! Het feit dat EA zes weken na de release (probleem was er al bij de release) twittert dat ze een geimporteerd modem gekregen hebben die dit probleem heeft, zegt al genoeg. Iets met prioriteiten en onderschatting.
Heb dit spel bijna verkocht maar Ultimate Team is gewoon te leuk. Beetje jammer dat je er zo egoistisch over denkt.
@toefjes: jij hebt Robben al he... zou ik die......
Wat wil je voor Robben hebben? Je hebt toch zijn complete team gekregenquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees de laatste zin nu pas... Wat wil je met Arjen?
Haha, heb m gelijk uit mn lijstje geflikkerdquote:Op maandag 28 november 2011 00:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat wil je voor Robben hebben? Je hebt toch zijn complete team gekregen
quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb m gelijk uit mn lijstje geflikkerdDaar trappen wij niet in natuurlijk
Hé, Eto'oquote:Op zondag 27 november 2011 23:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ananidze, die is pas Ultimate. Jammer dat ie speelt in een league met poepspitsenFingers crossed voor wat goede winter transfers
Tis misschien moeilijk voor je, maar sommige mensen 'cheaten' niet als ze met silver teams spelen.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tis misschien moeilijk voor je, maar sommige mensen 'cheaten' niet als ze met silver teams spelen.
Naast Sychev is alles dramaquote:Op maandag 28 november 2011 00:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tis misschien moeilijk voor je, maar sommige mensen 'cheaten' niet als ze met silver teams spelen.
Hybrid FTW.quote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Naast Sychev is alles dramaen zo'n braziliaanse CF is ook maar poep.
Ik denk er niet egoistisch over, ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat je er met een goede connectie niet tussen komt, maar 't bestaat dus. Erg jammer.quote:Op zondag 27 november 2011 23:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Het is geen jij en ik kwestie, het is een kwestie waar zeker meer dan 100.000 mensen last van hebben. Dat jij bij die +/- 98% 'blessed' hoort wil nog niet zeggen dat het probleem bij het individu ligt?
Elke game moet zonder fratsen online speelbaar zijn! Het feit dat EA zes weken na de release (probleem was er al bij de release) twittert dat ze een geimporteerd modem gekregen hebben die dit probleem heeft, zegt al genoeg. Iets met prioriteiten en onderschatting.
Heb dit spel bijna verkocht maar Ultimate Team is gewoon te leuk. Beetje jammer dat je er zo egoistisch over denkt.
@toefjes: jij hebt Robben al he... zou ik die......
Dan kan je ook niet bijster goed verdedigenquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de heren D. Alves en Maicon? Zouden ze geschikt zijn als RWB? Dan bedoel ik meer of ze niet te aanvallend zijn ingesteld. Want nu staan bij een counter mn 3 cb's op een eilandje en de wingbacks zijn mee naar voren, en een snele speler sprint zo langs m'n trage cb-tjes.
Maicon gaat wel veel mee in ieder geval. Maar als je via rechts aanvalt gaat alleen je rechterback mee dan, dus je hebt altijd nog 4 verdedigers over bij counterquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de heren D. Alves en Maicon? Zouden ze geschikt zijn als RWB? Dan bedoel ik meer of ze niet te aanvallend zijn ingesteld. Want nu staan bij een counter mn 3 cb's op een eilandje en de wingbacks zijn mee naar voren, en een snele speler sprint zo langs m'n trage cb-tjes.
Beter lezen.quote:Op maandag 28 november 2011 00:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet bijster goed verdedigenMet mijn CB's Moreno en Marquez komt er zelfs vrijwel niemand langs en zij zijn echt niet snel.
Ja wazig..bug in de webapp ofzoquote:
Hou ik ook wel van. Stuur zelf ook weleens een positief berichtje, maar soms word je dan nog afgekafferd met dingen als: "Suck my balls faggot" en wat nog meer.quote:Op maandag 28 november 2011 00:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net met m'n 2e team tegen iemand met een doodziek La Liga team, met o.a. Villa, Xavi etc, maar geen Messi of CR7. Ik stond de hele tijd achter maar won uiteindelijk met 3-2. Die kerel stuurt me een berichtje. 'awesome goal!' en vraagt een rematch.
Rematch ging ik natuurlijk met mijn 1e team. Blijkt dat hij ook nog een mooi Brazil squad heeft met 87 Neymar, IF Nene, Hulk, Silva... etc etc.
Ik kom snel op voorsprong door een afstandschot van Sneijder, maar hij komt na 30 minuten weer op gelijke hoogte. Voor rust scoor ik nog de 2-1 en uiteindelijk win ik met 5-1. Daarna volgt weer een berichtje met 'GG etc'.
Fijn om te zien dat er ook nog normale mensen dit speel spelen.
Ik maak ze vaak 1 op 1 met Neymar af met een hocus pocus, érg effectief.quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
De 1e wedstrijd had ik ook echt een mooie goal met Neymar, maar omdat hij me vroeg om een rematch ben ik hem vergeten te saven.
Steekpass op Neymar die 1 op 1 op de keeper komt, hij heeft z'n keeper al uit laten lopen en ik heb weinig tijd. Ik neem de bal aan doe een stap naar rechts voor een finesse shot van net buiten de 16. In plaats van een normaal finesse shot maakt Neymar een draai en schiet hem met z'n hak nog redelijk hard langs de keeper. Het was voor mij ook een verrassing maar het zag er leuk uit
Welke is dat ookalweer?quote:Op maandag 28 november 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak ze vaak 1 op 1 met Neymar af met een hocus pocus, érg effectief.En niet zo moeilijk als je even oefent.
Ik zou Engelaar er echt uitgooien met zijn 38 pace...dat is zelfs voor mij te traagquote:Op maandag 28 november 2011 01:03 schreef MaartenFM het volgende:
Heb ook maar even een Silver Eredivisie-team in elkaar gesmeden, moet sowieso nog even de formaties fixen en eventueel nog wat schuiven (vooral op t middenveld).
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#j7q2gn1lbb4SD
Ik heb de wedstrijd ook gewoon gezien, maar wilde zijn naam droppenquote:Op maandag 28 november 2011 01:30 schreef Der_Rudi het volgende:
Lol. Company scoorde met zijn schouder Tim. Hij wilde koppen maar zat mis en kreeg hem er toevallig nog in.
Hij kreeg ook nog geel voor een flinke trap op Suarez en dat is zo'n beetje alles wat ik hem heb zien doen.
Dat shirt van Real Sociedad is wel mooi. Moet ik maar eens opzoeken in Fut.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef DutchSL het volgende:
Speler van Sociedad scoorde in de 90e minuut de winnende vanaf de eigen helft!
Helaas tegen Betis (mijn favoriete Spaanse club).
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zijn naam met hoofdletters spellen. Maar ik kreeg in het begin van FUT een Bramble in een silver pack. Nu Heskey nogquote:Op maandag 28 november 2011 00:44 schreef BDIL het volgende:
Haha open 1 silver pack en krijg LEROY LITA
Ik verkocht een José Enrique voor 14.000 coins vannacht.. iemand een nulletje teveel geplaatst lijkt mequote:Op maandag 28 november 2011 09:14 schreef Toefjes het volgende:
Voor de grap mn duurdere spelers voor te hoge prijzen op de tradepile gegooid, kijken of er iemand intrapt
Ligt toch geheel aan jezelf wat jij fijner vind spelen?quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef detennismaster het volgende:
@Tim
Ik wil als er een IF Fellaini komt een Belgie-team gaan maken. Maar wat is een betere opstelling?:
4411:
Lukaku
Dembele
Hazard Fellaini IF De Bruyne IF Mertens
Silver Kompany Vermaelen Silver
Keeper
of 4321:
Hazard Lukaku IF Mertens
IF de Bruyne Fellaini Defour
Keeper
Zijn er nog spelers die ik over het hoofd zie? Of andere tips?
4321 is mijn lievelingsopstelling maar 4411 is ook chill, Tim heeft al een belgiumteam dus ik wilde weten wat hij persoonlijk denkt + nog wat extra tips.quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ligt toch geheel aan jezelf wat jij fijner vind spelen?
4321 is nog steeds een van mijn favorieten.
Martens voor als er blessures zijn ofzo. Of voor in de basisquote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef detennismaster het volgende:
@Tim
Ik wil als er een IF Fellaini komt een Belgie-team gaan maken. Maar wat is een betere opstelling?:
4411:
Lukaku
Dembele
Keeper
of 4321:
Hazard Lukaku IF Mertens
Keeper
Fellaini is een 79 hequote:Op maandag 28 november 2011 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Martens voor als er blessures zijn ofzo. Of voor in de basisis toch 75, dus 1 puntje hoger dan Felliani. Stats van beiden ken ik niet uit mn hoofd
quote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fellaini is een 79 heWas jij het niet die er toen ook al in trapte dat Fellaini een silver was?
Hij is ook silver!quote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Fellaini is een 79 heWas jij het niet die er toen ook al in trapte dat Fellaini een silver was?
quote:Op maandag 28 november 2011 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga Toefjes nou niet gek lopen maken
Haha,, iemand postte een plaatje hier. Ga niet alles nakijken of het wel of niet kloptquote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind Dembele toch maar matig weer..Hazard en IF Mertens zijn erg goed, dus die moet je goed gebruiken en dan is 4321 gewoon de beste optie imo. Die onderste lijkt heel erg op mijn opstelling. Ik zou alleen sowieso Witsel opstellen (speelt bij mij als linkermiddenvelder) en dan kiezen tussen Defour en IF De Bruyne. Ik ben over allebei niet erg tevreden, maar vooralsnog wint de veel goedkopere Defour het (hoewel zijn stats minder zijn).quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef detennismaster het volgende:
@Tim
4411:
Lukaku
Dembele
Keeper
of 4321:
Hazard Lukaku IF Mertens
Keeper
Bedankt, er is nog 1 zo'n RW is die beter dan IF Mertens.??quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Dembele toch maar matig weer..Hazard en IF Mertens zijn erg goed, dus die moet je goed gebruiken en dan is 4321 gewoon de beste optie imo. Die onderste lijkt heel erg op mijn opstelling. Ik zou alleen sowieso Witsel opstellen (speelt bij mij als linkermiddenvelder) en dan kiezen tussen Defour en IF De Bruyne. Ik ben over allebei niet erg tevreden, maar vooralsnog wint de veel goedkopere Defour het (hoewel zijn stats minder zijn).
Achterhoede: Tshimanga - Vermaelen - Komapny - Odoi (Odoi vind ik beter dan IF Ciman).
Qua doelman heb je 3 opties...Mignolet is wel leuk omdat hij ook uit de EPL komt (74 rating), maar Courtois (73) doet het bij mij het beste. Gillet (77) de minste van de 3 eigenlijk..Blijf hopen op een IF GK..
Je hebt wel IF hazard nog, alleen die is heel zeldzaamquote:Op maandag 28 november 2011 13:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bedankt, er is nog 1 zo'n RW is die beter dan IF Mertens.??
Die heb ik voor 145K kunnen halen, ben ik wel blij meequote:Op maandag 28 november 2011 13:17 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je hebt wel IF hazard nog, alleen die is heel zeldzaam
Lukaku en Fellaini zijn de reden dat ik dit team wil maken.quote:Op maandag 28 november 2011 13:17 schreef Tim86 het volgende:
Die RW zou ik sowieso halen..Mirallas. 91 pace ofzo. Verder niet erg goed, maar een erg nuttige sub. IF Mertens doet het voor mij een stuk beter..goede weak foot ook
En Lukaku is sowieso een beest. Eerste paar wedstrijden was ik niet zo tevreden over hem, maar toen kwam ik erachter dat hij linksbenig was (!!) en toen ging het een stuk beter haha
Bij die Brazilianen wellicht Rafinha halen voor RB zodat Marcelo gewoon naar LB kan?quote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef xSoDx het volgende:
Iemand nog tips voor mn team?
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bRZSfsnrbbW9u
Sparende voor maicon zodat ik abate kan vervangen.. (gast is idioot snel maar loopt regelmatig verkeerd..)
edit;
en mn bra-teampje, misschien nog is Hulk halen als rw..
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fwhqdDkTbbZDV
quote:Ive been saving up on my gamertag to buy Wayne Rooney for around 300k, yesterday night my brother bid on what he thought was Rooney for 230k as you can probably see in my records, somebody had changed Michael Carrick into a ST position and put his price right up to 200k, my brother bid on this not knowing and i think its absolutely scandelous that I have worked so hard to make them coins and somebody can go into the game and trick unknowing kids etc with tricks like that!
I really want this resolved and if its possible to speak to an admin then it would really help
thanks
Bij mij doet Vlaar het juist erg goed..Bouma dan maar proberen? Of Bruma?quote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef GuRBuH het volgende:
Ik speel nu 4-2-3-1 met mn silver Dutchies. Ben alleen erg ontevreden over mn CB Vlaar en CAM El Kabir. Voor die CAM ga ik Duarte en Overtoom proberen, alleen CB is een beetje problematisch.
bump, I need da support (L)quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef Tim86 het volgende:
TOTW suggestions:
Ik ga zo even mijn suggestions toevoegen
edit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/350/1200938.page
Pff, tis geen Sassuoloquote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat zijn de panathinaikos kits tof zeg. Gelukkig dat ik ze voor 300 coins heb weten te krijgen, zie ze nu niet meer voor onder de 1500 coins staan.
Oh ja Bruma was er ook nog. Die maar doen dan.quote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij doet Vlaar het juist erg goed..Bouma dan maar proberen? Of Bruma?
Niet mooierquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Rose bij mij in de basiself. 37 pace.
quote:
Had ik een korte tijd gehad, vind hem niet lekker spelen.. maar dat zal wel aan mij liggen..quote:Op maandag 28 november 2011 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die Brazilianen wellicht Rafinha halen voor RB zodat Marcelo gewoon naar LB kan?
Alsof ik er iets aan kan doenquote:You utter wanker, too scared to play my team eh? Im off to work, bye?
Haha je moest terug sturen : Yes i'm scarred and see you @ work. hahahahahquote:Op maandag 28 november 2011 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
Blijft ie weer eens hangen bij dat opponent scherm, krijg ik een bericht van die kneus:
[..]
Alsof ik er iets aan kan doen
Maar ik heb helemaal geen littekens?quote:Op maandag 28 november 2011 14:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha je moest terug sturen : Yes i'm scarred and see you @ work. hahahahah![]()
Te makkelijkquote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen littekens?
Ik snap em nietquote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen littekens?
Sorry, kon het niet laten.quote:
Scared = Bangquote:
Goran Popovquote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef BDIL het volgende:
BTW volgend jaar mogen ze de Oekraïense competitie best toevoegen aan het spel.... Aardige spelers die daar rondlopen...
Snel typen zorgt voor spelfoutenquote:Op maandag 28 november 2011 15:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten.
[..]
Scared = Bang
Scarred = Vol littekens.
[..]
Goran Popov
Altijd al een POV van Gigi willen hebben, maar het had zoveel beter kunnen zijn (L)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |