Nou kappen Paulquote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Paul het volgende:
KUTZOOI DIE HAD MOETEN ZITTEN MAN KUT KUT KUT HOEREN KUT
Had die bal moeten zitten in de hoerenkut?quote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Paul het volgende:
Het is toch MAN UTD?quote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef Paul het volgende:
Radio 1 op, lekker chill, vier verschillende stadions, vier commentatoren en dr gebeurt van alles. 1 wedstrijd is zo lam, maar ja Eredivise live he.quote:
FC Twente speelt toch zo?quote:
Begint?quote:Op zondag 27 november 2011 14:41 schreef Bastiefcg het volgende:
het domme verplichte opbouwen en geen lange bal spelen begint alweer aardig wat scheurtjes te vertonen
Nog niet, het is nog gelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo mensenEn? Ajax al lekker aan het verliezen
Hoi trollquote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna Dago... Bijnaquote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Lag is fucking irritant man tijdens gamen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:43 schreef Paul het volgende:
Lijkt me echt lagge hoor als Ajax dit ook verliest hee
Ga eens terug naar ONZ ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 14:43 schreef Paul het volgende:
Lijkt me echt lagge hoor als Ajax dit ook verliest hee
quote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo maarus douchen enzow, dan zijnjullie ook ff van me af
Je haalt twitter en liveeredivisieverlagen topic door elkaar.quote:Op zondag 27 november 2011 14:49 schreef Paul het volgende:
Ik ga zo maarus douchen enzow, dan zijnjullie ook ff van me af
quote:Op zondag 27 november 2011 14:53 schreef Quisho het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En ik ben voor beide ploegen.
Daar zit hij toch op de goede plek?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:54 schreef Gramulanion het volgende:
Kijk die tyfushonden daar zitten, vooral die Van der Aat.
Daley lijkt er meer op.quote:Op zondag 27 november 2011 14:55 schreef Quisho het volgende:
[..]Danny Blind lijkt op Rob Coddry
[ afbeelding ]
quote:Römer is directeur van de NTR en moest tijdens een Sinterklaasfeestje voor de medewerkers op het podium komen. De commissaris had enkele vragen. "Waarom krijg ik elke keer de Zwarte Piet in mijn schoen?", vroeg Römer. En: "Als u straks terug gaat naar Spanje, kunt u dan die man meenemen op de boot en via Barcelona varen?"
bron AT5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |