quote:
Dat zetten we volgende week even recht.quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe voelt een 10-0 verlies eigenlijk, vrienden uit Rotterdam?
Feijenoord heeft dit seizoen anders al een hoop punten verloren door foute beslissingen van de scheids. Mag het ook eens andersom zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee totaal niet, Blom is gewoon een mafkees.
Jullie hebben Blom nodig om te winnen van RKC
Elke wedstrijdquote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nederlandse scheidsrechterselke speelronde minstens 1 grote blunder
Jullie waren zo irritant bij de wedstrijd van Feyenoord dat ik graag de rol even op me neemquote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De trollwekker gaat. Welke trollen missen we nog?
Je kan 6 euro lappen voor een EL stream of gewoon voor 14euro EL aanschaffenquote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Quisho het volgende:
Lekker via sopcast kijken. 2 minuten achter maar beter dan niks
Ajax fan, maar ik moet vandaag toch voor Nijmegen zijn
Valse tussenstandquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Ajax gaat winnen.
welke minuut?quote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Geo3kant het volgende:
Vertonghen vandaag rood, je hebt hier als eerste gehurt.
Er bestaat een hele waslijst van excuses maarrrr het ligt nooit aan ajax zelfquote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar kan Ajax nog wel tegen dan? Niet tegen vroeg opstaan, niet tegen regen. PFFFFFFFFFF
Waarom?quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef Falco het volgende:
Ik vind het toch leuker wanneer er vier wedstrijden tegelijk om half drie starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |