quote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk maar ik heb gewoon iets tegen Ajax![]()
Maar ja ik krijg altijd Sparta haat terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk op zondag?quote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
Op mijn werk begint half het personeel ineens keihard te gillen
quote:Op zondag 27 november 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook nog wat geld op Sparta gezet trouwens_!_!_!_!__!
Dit is het Eredivisietopic hè.quote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik had ook nog wat geld op Sparta gezet trouwens_!_!_!_!__!
quote:
Kromme lul?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De trollwekker gaat. Welke trollen missen we nog?
Banshee is gebanned, niet?quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben erquote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt.quote:
Als Bakkal blijft staan is het wel donkerrood maar nu niet?quote:Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef Stevenzenl het volgende:
Onterecht rood man, die brabert trekt zijn been nog in, hij raakt hem wel maar dit is weer zo'n zwaar overbestrafte actie. Geel was veel meer op zijn plaats geweest.
Dat Blom een been breekt!
aanwezigquote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijquote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee totaal niet, Blom is gewoon een mafkees.quote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Bakkal blijft staan is het wel donkerrood maar nu niet?U mad bra?
Maar ik ben bezig met huiswerkquote:
nou en?quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee totaal niet, Blom is gewoon een mafkees.
Jullie hebben Blom nodig om te winnen van RKC
Niet happenquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Bakkal blijft staan is het wel donkerrood maar nu niet?U mad bra?
quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet bekend sta als trollGeeft me iets meer ruimte
quote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik ben ook geen troll, ik gun Ajax alleen niks.
Uhuhquote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waar kan Ajax nog wel tegen dan? Niet tegen vroeg opstaan, niet tegen regen. PFFFFFFFFFFquote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Wessiej het volgende:
Oh god, veel regen. Betekent niets goeds voor Ajax.
quote:
Dat zetten we volgende week even recht.quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe voelt een 10-0 verlies eigenlijk, vrienden uit Rotterdam?
Feijenoord heeft dit seizoen anders al een hoop punten verloren door foute beslissingen van de scheids. Mag het ook eens andersom zijn?quote:Op zondag 27 november 2011 14:27 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Elke wedstrijdquote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nederlandse scheidsrechterselke speelronde minstens 1 grote blunder
Jullie waren zo irritant bij de wedstrijd van Feyenoord dat ik graag de rol even op me neemquote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan 6 euro lappen voor een EL stream of gewoon voor 14euro EL aanschaffenquote:Op zondag 27 november 2011 14:30 schreef Quisho het volgende:
Lekker via sopcast kijken. 2 minuten achter maar beter dan niks
Ajax fan, maar ik moet vandaag toch voor Nijmegen zijn
Valse tussenstandquote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Ajax gaat winnen.
welke minuut?quote:Op zondag 27 november 2011 14:31 schreef Geo3kant het volgende:
Vertonghen vandaag rood, je hebt hier als eerste gehurt.
Er bestaat een hele waslijst van excuses maarrrr het ligt nooit aan ajax zelfquote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar kan Ajax nog wel tegen dan? Niet tegen vroeg opstaan, niet tegen regen. PFFFFFFFFFF
Waarom?quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef Falco het volgende:
Ik vind het toch leuker wanneer er vier wedstrijden tegelijk om half drie starten
noem het nostalgie, maar k vind t ook, voetbal hoort nu eenmaal op zondagmiddag half 3quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef Caland het volgende:
Horen jullie dat jongens. Blom is de vriend van Koeman
Pics + prijs?quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef Caland het volgende:
Horen jullie dat jongens. Theo z'n moeder is een hoer.
Als er zoveel mensen het roepen, zit er een kern van waarheid in...quote:Op zondag 27 november 2011 14:34 schreef Caland het volgende:
Horen jullie dat jongens. Theo z'n moeder is een hoer.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar kan Ajax nog wel tegen dan? Niet tegen vroeg opstaan, niet tegen regen. PFFFFFFFFFF
En ook niet tegen Utrecht.quote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er zoveel mensen het roepen, zit er een kern van waarheid in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |