He wat leuk die linker die moet mij voorstellen zeker!quote:
Nee, het poppetje is knapperquote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat leuk die linker die moet mij voorstellen zeker!
Dan is de grote vraag: wie is je Sint?quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat leuk die linker die moet mij voorstellen zeker!
Myr met opplakbaard.quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is de grote vraag: wie is je Sint?
quote:
Ik ben trouwens veul knapper dan dat poppetje!quote:
Wellesquote:
Post op je eigen naamquote:
Ja, maar niet mijn MACBOOK maar zijn LAPTOP met WINDOWS liep te fuckenquote:
En wat deed je daarquote:
Waarom doe je dat jezelf aan Lutte?quote:
Ze kijkt life and cooking...quote:Op zondag 27 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan Lutte?
Het was bij Life And Cooking Life 4 You en we waren aan het eten dus ik had geen keusquote:Op zondag 27 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan Lutte?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat deed je daar!
! Heeft F. een FOK!username?
Nog ff wachtenquote:Wanneer kom je uit de kast?
Arm kind.quote:Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was bij Life And Cooking Life 4 You en we waren aan het eten dus ik had geen keus
Bijlmer boi!!!! Volgens Carlo en Irene een Nederlandse Bieberrrrquote:
Wil jij mijn voormalige wijk niet associeren met met Monsif, alvast bedankt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijlmer boi!!!! Volgens Carlo en Irene een Nederlandse Bieberrrr
quote:
Was op TV kut.quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij mijn voormalige wijk niet associeren met met Monsif, alvast bedankt.
Nou dan nog liever Bieberquote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijlmer boi!!!! Volgens Carlo en Irene een Nederlandse Bieberrrr
Niks mee te maken.quote:
WAS WEL VAN RALPH LAURENNNNquote:Op zondag 27 november 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dan nog liever Bieber
De drukknoopjes van het bontkraagje zag je aan zijn zwarte plasticen bodywarmer zitten nou dan weet je het wel
Maar maar maar maar, buurman! WAT DOE JIJ NOU!quote:
Haha.. ik moet denken aan Kees!!quote:Op zondag 27 november 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, buurman! WAT DOE JIJ NOU!![]()
rrrrrrrrrr!
Dramatisch, slap aftreksel van Love Letters.quote:
Ohwquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dramatisch, slap aftreksel van Love Letters.
Nee met 2 oude schoolvriendinnen op stap. 1 vriendin woont in Amsterdam dichtbij Rembrandt, dus na het stappen en kapsalon konden we zo ons bedje in rollenquote:
Okequote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee met 2 oude schoolvriendinnen op stap. 1 vriendin woont in Amsterdam dichtbij Rembrandt, dus na het stappen en kapsalon konden we zo ons bedje in rollen
En de volgende keer als ik ga stappen mag ik lekker bij haar slapen. Echt goed geregeld
Maar heeft Ajax gisteren gevoetbald?
Hoezo datquote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
C_a ik zou echt dolgraag met jou willen ruilen op dit moment
Ok omdat rond half 4 allemaal allemaal gasten binnen kwamen, die Ajax liederen begonnen te zingenquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke! Gezellig
Nope. Vanmiddag in Nijmegen
Uitgaan is leukquote:Op zondag 27 november 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bakt taarten en gaat uit. Ik wil ook
Ook gezegd dat je voor Feyenoord wasquote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok omdat rond half 4 allemaal allemaal gasten binnen kwamen, die Ajax liederen begonnen te zingenIk dacht die hebben vast gevoetbald en gewonnen
Ben wel 4 keer ten huwelijk gevraagd
Haha, van vijf tot twaalf als in van vijf tot twaalf?quote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uitgaan is leukkijk al uit naar de volgende keer
17-12 foute feest in off corso
En taarten kan jij toch ook bakken? Is makkelijk hoor
Ze wilde dat ik mee ging zingen met Ajax liedjes, dus ze hingen half op mequote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook gezegd dat je voor Feyenoord was? ..zoals toen in die file
![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze wilde dat ik mee ging zingen met Ajax liedjes, dus ze hingen half op me
Dus ik zei heel stoer: ik ben voor Feyenoord. Toen was ik de kakkerlak, maar wel een lieve kakkerlak
Ik was wel even bang hoor, toen ik zei dat ik voor Feyenoord wasmaar gelukkig ben ik geen man, anders had ik klapjes gehad
Do tell!quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook gezegd dat je voor Feyenoord was? ..zoals toen in die file
![]()
Maar het gedeelte waar die vriendin woont was wel gezellig en leuk. Ik zou er ook wel kunnen wonen als ik vrijgezel was geweestquote:
Ze was op weg naar Amsterdam voor The Voice Battles, maar stond in iets van een file. Maar die pipo's naast haar in de file waren voor Ajax ofzo... Hoe het precies zit weet ik eigenlijk niet meerquote:
Anti-climax!quote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze was op weg naar Amsterdam voor The Voice Battles, maar stond in iets van een file. Maar die pipo's naast haar in de file waren voor Ajax ofzo... Hoe het precies zit weet ik eigenlijk niet meer
Ja ajax moest voetballen, sta ik tussen allemaal ajacieden in de file. Dus had een beetje sjans van een groepje mannen in de file. En ze gingen een foto maken van mij. Maar best irritant, dus ik doe me raampje open en toen zei ik; ik ben voor Feyenoord hoorquote:Op zondag 27 november 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze was op weg naar Amsterdam voor The Voice Battles, maar stond in iets van een file. Maar die pipo's naast haar in de file waren voor Ajax ofzo... Hoe het precies zit weet ik eigenlijk niet meer
Dat overkomt ook alleen jouquote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ajax moest voetballen, sta ik tussen allemaal ajacieden in de file. Dus had een beetje sjans van een groepje mannen in de file. En ze gingen een foto maken van mij. Maar best irritant, dus ik doe me raampje open en toen zei ik; ik ben voor Feyenoord hoor
Pareltje van een rooster heb je weer zegquote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Morgen 3,5 uur hoorcollege, dinsdag 6 tussenuren, woensdag vrij, donderdag 2 presentaties, vrijdag vrij... geweldig
En voor dinsdag nog ff 5 teksten van 400 woorden lullen
Druk?quote:Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Pfff normaal zijn ze al niet op hun best na een weekend papa maar nu met sinterklaas voor de boeg
Druk kan ik hebben, maar totaal losgeslagen en uit hun doenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Druk kan ik hebben, maar totaal losgeslagen en uit hun doen
Njah was weer weekend strak in de orde natuurlijkquote:
Wat een sneu mannetje is het tochquote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah was weer weekend strak in de orde natuurlijk
En bij mama mogen ze wat meer zichzelf zijn, oh en ineens wil hij mee naar rapportage avonden, vorig jaar 3 x gevraagd, nee druk druk, maar nu Ian voor en na is....
Nou ja op zich is het wel goed maar toon gewoon interesse omdat je dat hebtquote:
ik moest hardop lachenquote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
Nou ja anyways, morgen is het en dan kan hij al niet![]()
Dus morgen gaat Ian gewoon mee
Ik ookquote:
Verrassend zegquote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
Ik weet het, en voor de jongens misschien wel beter, maar ik heb zoiets van tja...quote:Op zondag 27 november 2011 20:18 schreef Bos81 het volgende:
Typisch mannen Kal. Nu je jongens opeens weer een tweede vader hebben zijn ze behoorlijk op de pik getrapt en willen ze er weer zijn voor de kinderen.
Kan ik me heel goed voorstellen. Nu begrijpen ze het misschien nog niet, komt nog wel denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, en voor de jongens misschien wel beter, maar ik heb zoiets van tja...
whehequote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
Begrijp ik heel erg. Nu zijn ze nog gewoon te jong om te begrijpen, Komt hopelijk nog welquote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, en voor de jongens misschien wel beter, maar ik heb zoiets van tja...
Ja bizar toch?quote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok..
Op RTL4 Obese amerika..
Jongen moet 45 kg afvallen in 3 maand.. na 3 maand issie 44 kg afgevallen
Trainer: Wat gaat er door je heen?
Jongen: Teleurstelling
DUDE!!!!! JE BENT FOCKING 44 KG AFGEVALLEN!
Ballonnetjequote:
Die ene kilo hé.quote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok..
Op RTL4 Obese amerika..
Jongen moet 45 kg afvallen in 3 maand.. na 3 maand issie 44 kg afgevallen
Trainer: Wat gaat er door je heen?
Jongen: Teleurstelling
DUDE!!!!! JE BENT FOCKING 44 KG AFGEVALLEN!
IAN IS LEUKquote:Op zondag 27 november 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
Nou als je soms de opmerkingen hoort denk ik, ze snappen meer dan ik weet, misschien gevoelsmatig alleen maar toch.quote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begrijp ik heel erg. Nu zijn ze nog gewoon te jong om te begrijpen, Komt hopelijk nog wel
quote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou als je soms de opmerkingen hoort denk ik, ze snappen meer dan ik weet, misschien gevoelsmatig alleen maar toch.
Maar goed ik ga douchen, en lekker filmpje kijken, fijne avond verder allemaal.
Ik weet hetquote:
Jij ook Beebquote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou als je soms de opmerkingen hoort denk ik, ze snappen meer dan ik weet, misschien gevoelsmatig alleen maar toch.
Welke film?quote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Clash of the Titans, ff lekker drama spektakelquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Clash of the Titans, ff lekker drama spektakel
quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Clash of the Titans, ff lekker drama spektakel
Jij ookquote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Kusjequote:Op zondag 27 november 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Trusty!quote:Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux. Kindjes verhaaltje zitten vertellen, tijd voor een filmpjon![]()
Trusty Tal
KUSJONSquote:Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusty Tal
Trösty Ian!quote:Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusty Tal
Casus: Manfred koopt een iPad, leent deze uit aan vriendin Diana, Diane verkoopt 'm aan gezamenlijke vriend Dik. Mag dit?quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Casus: Manfred koopt een iPad, leent deze uit aan vriendin Diana, Diane verkoopt 'm aan gezamenlijke vriend Dik. Mag dit?
Het wordt pas interessant als Dik er op gaat stampen...quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Casus: Manfred koopt een iPad, leent deze uit aan vriendin Diana, Diane verkoopt 'm aan gezamenlijke vriend Dik. Mag dit?
Haha.. 2 meter ofzo...quote:Op zondag 27 november 2011 20:44 schreef Lutte het volgende:
Pat pas je een beetje op trouwens? Er wordt hoog water verwacht bij jullie!
hij heeft er wel wat meer voor betaald dan 50 cent hoorquote:Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het wordt pas interessant als Dik er op gaat stampen...______!
Je moet het helemaal onderzoeken?quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Alleen moet ik alleemaal van die kutvragen beantwoorden
mwah...quote:
Nee. Dik is dan eigenaar ter kwade trouw. Althans: Diana weet dat ZIJ geen eigenaar is.quote:Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zit je nu zijn huiswerk te maken?quote:Op zondag 27 november 2011 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Dik is dan eigenaar ter kwade trouw. Althans: Diana weet dat ZIJ geen eigenaar is.
Ik vind het leuk. Laat mequote:Op zondag 27 november 2011 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doet ie wel vaker..
maar het grote verschil.. ik vraag er dit keer niet om
Ik word er al moe van als ik er naar kijkquote:Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mwah...
voorlopige selectie relevante feiten
probleem in eigen woorden op schrijven
rechtsvraag formuleren
literatuur analyseren
uitspraken analyseren
rechtsregel op zoeken die van toepassing is
rechtsregel analyseren
rechtsvoorwaarden toetsen aan geslecteerde feiten
argumenten voor en tegen formuleren
conclusie trekken
Aaaaaawquote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik word er al moe van als ik er naar kijk
Haha..quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik word er al moe van als ik er naar kijk
quote:voorlopige selectie relevante feiten
- A. dinert in een café
- A. valt in een kelderluik
- Coca Cola group levert aan Café
- Café opent het kelderluik dat op de gang zit richting het toilet
- Café plaatst alles in het luik
probleem in eigen woorden op schrijven
- Wat is het probleem, dus: 'A. valt in het luik dat geopend is door café
rechtsvraag formuleren
- Pleegt café een onrechtmatige daad
literatuur analyseren
- Kelderluikarrest
uitspraken analyseren
- Duchateau was onvoorzichtig in arrest
- Sjouwerman (leverancier) was onvoorzichtig
rechtsregel op zoeken die van toepassing is
- 6:162
rechtsregel analyseren
- onrechtmatige daad dit-dat
rechtsvoorwaarden toetsen aan geslecteerde feiten
- blabla
argumenten voor en tegen formuleren
- Zelfde casus als kelderluikarrest
conclusie trekken
- 50/50 schuld. Dus deels zelf aansprakelijk en deels onrechtmatige daad door leverancier
Weet ik. Maar zo ging dat geloof ik.quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bezig hoor..
Pfffffffffquote:
Tuurlijk bedoelt hij datquote:Op maandag 28 november 2011 07:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bedoel je niet yari? Van cherrol?!
quote:
Niet normaalquote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Mn rug is naar de klote.. Nog 2,5 college.. Dan zit er 10 uur school op.. met 4 tussenuren
Snap ik, ik baal al dat ik de deur weer uit moet voor die rapportbesprekingenquote:
ach, gezally!quote:Op maandag 28 november 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Snap ik, ik baal al dat ik de deur weer uit moet voor die rapportbesprekingen
Nouquote:
hahaha!! Just like mommy!quote:Op maandag 28 november 2011 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou
Beide goed en jongste te ondeugend dat weet ik al
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
!
2 van ons groepje stoppen er waarschijnlijk in februari al mee( wat raar). Maar we blijven dan met zn 2en in een groepje over. Terwijl andere groepen uit 5 man bestaan
.
Maar dat wordt toch wel opgevangen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
!
2 van ons groepje stoppen er waarschijnlijk in februari al mee( wat raar). Maar we blijven dan met zn 2en in een groepje over. Terwijl andere groepen uit 5 man bestaan
.
Nope.quote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch wel opgevangen?Desnoods een opdracht minder ofzo...
quote:
Dat is echt grote onzin.. Dat ze niet even snappen dat je als je weet dat je gaat stoppen niks meer uitvoert en je werk voor vijf man niet met anderhalf kuntquote:
Ja wel in die strekking jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nice! Met de opmerking dat het wel deugnietjes waren?
Ik voel me bijzonder.quote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heloef ik kon jou vandaag leggen met Wordfeud!
En terechtquote:
Nja, het is voor een 'externe opdrachtgever'... de UvA. Die doen er een hele studie over en weten niet hoe de groepjes zijn ingedeeld enzo. En ze willen wel gewoon 40(alle teams, over de hele opleiding) eindprodutenquote:Op maandag 28 november 2011 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin.. Dat ze niet even snappen dat je als je weet dat je gaat stoppen niks meer uitvoert en je werk voor vijf man niet met anderhalf kuntLekker dan
Maar dat hebben jongetjes meestal tochquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
Het enige wat bij beide rond de 5 hangt is de netheid van schrijven, maar goed dat is niks nieuws voor me
Niet iedereen kan gelegd worden in Wordfeud he.quote:
Doktertjes in de dopquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
Het enige wat bij beide rond de 5 hangt is de netheid van schrijven, maar goed dat is niks nieuws voor me
Ik kan er ook niet wakker van liggen inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat hebben jongetjes meestal toch
Wel netjes![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 28 november 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet iedereen kan gelegd worden in Wordfeud he.
Uhh oudste iets met bioloog ofzoquote:
Whehe, waar zien we je binnenkort in schitteren dan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh god.. ik heb een hele briefing gekregen net voor mijn Grootse acteerprestatie die ik Zaterdag moet leveren!
Oudste zei net dat hebben we van papaquote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had altijd een 8 voor schrijven
quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oudste zei net dat hebben we van papa![]()
Ik ben zwarte piet zaterdag.. ze hebben helemaal iets bedacht... moet eerst met Sinterklaas ergens in een schuur verzamelen.. dan komt sinterklaas maar niet in t dorpshuis.. Dan gaan ze zoeken.. dan vinden ze mij en andere piet ergens in het dorp, en dan is sinterklaas uiteraard al in het dorpshuis..quote:Op maandag 28 november 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehe, waar zien we je binnenkort in schitteren dan?
God soms zijn ze hilarischquote:
Knap staaltje script schrijvenquote:Op maandag 28 november 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben zwarte piet zaterdag.. ze hebben helemaal iets bedacht... moet eerst met Sinterklaas ergens in een schuur verzamelen.. dan komt sinterklaas maar niet in t dorpshuis.. Dan gaan ze zoeken.. dan vinden ze mij en andere piet ergens in het dorp, en dan is sinterklaas uiteraard al in het dorpshuis..
LACHENDEBACHEN!!!
Nee.. en ik ben het eigenlijk al 3 jaar niet eens met die sinterklaas.. verrekte lelijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knap staaltje script schrijven
Raakt het grote boek nog kwijt?
Over een jaar of veertig is het jouw beurt!quote:Op maandag 28 november 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. en ik ben het eigenlijk al 3 jaar niet eens met die sinterklaas.. verrekte lelijk
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
Als je maar weer foto's maakt
Ik ga nog even lekker lezen en dan vroeg slapen, vannacht was iets te kort
Truste schatjons
Trustenquote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
Als je maar weer foto's maakt
Ik ga nog even lekker lezen en dan vroeg slapen, vannacht was iets te kort
Truste schatjons
*Breekt even in*quote:Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusty Tal
Bij mij op mijn slaapkamer naar sexzweetquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Gadver, het ruikt naar werkzweet in de trein
Jawel, ik ben gewoon te drukquote:
quote:
quote:Het nieuwe seizoen van Holland’s Got Talent komt al een stuk vroeger op de buis dan menigeen verwachtte. RTL 4 is twee keer middenin de zomer met de talentenjacht op tv gekomen, maar de volgende serie zal eind maart 2012 al de vrijdagavond gaan sieren. Dat bevestigt zenderbaas Erland Galjaard aan deze blog. De inschrijving voor Holland’s Got Talent 2012 is al meteen na de finale van afgelopen september geopend.
RTL 4 blijft dus twee seizoenen lang de talentenjacht op vrijdagavond programmeren. Momenteel is The Voice of Holland te zien met wekelijks meer dan 3 miljoen kijkers. Eind januari volgt The Voice Kids, waarvan acht afleveringen worden gemaakt. Meteen daarna is Holland’s Got Talent te zien.
Galjaard verklapt verder dat zijn zender in de zomer van 2012 wat gas terug neemt vanwege de vele sportevenementen, zoals het EK Voetbal en de Olympische Spelen. In september zal de talentenjacht weer op vrijdag terugkeren. Dat kan The Voice of Holland zijn maar ook X Factor, dat dus definitief een seizoen overslaat.
Overigens zal RTL 7 wel inspelen op de sportzomer met programma’s als Tour du Jour en VI Oranje.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:21 schreef Kally het volgende:
OMG, zoonlief bij de schoolarts vandaag, hij wordt rond de 1.80 m.
Vraagt ze ben je al een beetje aan het puberen, zegt hij: Ja ik denk van wel want dat zegt mama altijd![]()
Wat goedquote:Op woensdag 30 november 2011 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Zo wie een jaar geleden had gezegd dat ik nu fanatiek zou zijn in het hardlopen, had ik keihard in het gezicht uitgelachen. Nu kan ik niet wachten op zondag om weer te gaan rennen.
![]()
[..]![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef Renesite het volgende:
Goed gesprek gehadErg positief
50/50 nu. Maar de intercedent zegt wel: ik zie het echt wel zitten dat jij het wordt.!
Ja, ik vind het ook gewoon zo lekker. Even gewoon die benen laten werken. Ik ben nu nog niet heel ver en loop nu ongeveer 3 keer 5 minuten hard, met 2 keer 2 minuten wandelpauze er tussen.quote:
Geeft niks toch, rustig opbouwenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook gewoon zo lekker. Even gewoon die benen laten werken. Ik ben nu nog niet heel ver en loop nu ongeveer 3 keer 5 minuten hard, met 2 keer 2 minuten wandelpauze er tussen.
Zondag ga ik gewoon de 6 proberen..
Lutje je oudste broertje wordt net zo'n bijdehand als zijn zusjequote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Lutje je oudste broertje wordt net zo'n bijdehand als zijn zusje
Is van Marrokaanse afkomst, een soort stenen pan, met een puntdeksel erop waar een gat inzit, zodat je je eten kunt stomen, die krijg ik in de zakquote:
ahhh!! Zoiets!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Is van Marrokaanse afkomst, een soort stenen pan, met een puntdeksel erop waar een gat inzit, zodat je je eten kunt stomen, die krijg ik in de zak
Uhuhquote:
Ik zeg: doenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Moesten vandaag een intake gesprek doen op school met een acteur. En gefilmt, nu wil mijn groepje mijn filmpje laten zien in de klaswant van elke groep moeten 2 filmpjes vertoond worden
Ah Fijnquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Koppijn en verstopte neus. Maar ben zelfs op mijn vrije dag naar school gegaan, omdat we de komende tijd 3 deadlines hebben.
Joepiequote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah Fijn![]()
Ik volgende week weer 1..
Als ze meewerken welquote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. wel iets met t groepje.. dat scheelt
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik sla ze als ze dat niet doen...![]()
Nee, wat dat betreft heb ik een leuk groepje
Ah, jeutjequote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
Morgen ook nog eens 2 presentaties![]()
.
Het presenteren van 3 spellen en 3 ideen voor aanpassingen aan Artis.
2 uur studiebegeleidingquote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, jeutje
Ik heb morgen een heel moeilijk doorkomende les van 2 uur2 tussenuren en dan 2 uur studiebegeleiding
Dat zijn wij al op eigen initiatief aan het organiseren.. dat klassenuitje danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
2e jaar kregen we een uur voorlichting van stagiaires en het andere uur ging over blokevaluatie en het regelen van een klassenuitje
BIERquote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zijn wij al op eigen initiatief aan het organiseren.. dat klassenuitje danMet veel bier
Minder neuken of betere conditie opdoen.quote:
Ik die minder moet neuken ja?quote:Op donderdag 1 december 2011 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minder neuken of betere conditie opdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |