He wat leuk die linker die moet mij voorstellen zeker!quote:
Nee, het poppetje is knapperquote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat leuk die linker die moet mij voorstellen zeker!
Dan is de grote vraag: wie is je Sint?quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat leuk die linker die moet mij voorstellen zeker!
Myr met opplakbaard.quote:Op zondag 27 november 2011 15:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is de grote vraag: wie is je Sint?
quote:
Ik ben trouwens veul knapper dan dat poppetje!quote:
Wellesquote:
Post op je eigen naamquote:
Ja, maar niet mijn MACBOOK maar zijn LAPTOP met WINDOWS liep te fuckenquote:
En wat deed je daarquote:
Waarom doe je dat jezelf aan Lutte?quote:
Ze kijkt life and cooking...quote:Op zondag 27 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan Lutte?
Het was bij Life And Cooking Life 4 You en we waren aan het eten dus ik had geen keusquote:Op zondag 27 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf aan Lutte?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 27 november 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat deed je daar!
! Heeft F. een FOK!username?
Nog ff wachtenquote:Wanneer kom je uit de kast?
Arm kind.quote:Op zondag 27 november 2011 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was bij Life And Cooking Life 4 You en we waren aan het eten dus ik had geen keus
Bijlmer boi!!!! Volgens Carlo en Irene een Nederlandse Bieberrrrquote:
Wil jij mijn voormalige wijk niet associeren met met Monsif, alvast bedankt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijlmer boi!!!! Volgens Carlo en Irene een Nederlandse Bieberrrr
quote:
Was op TV kut.quote:Op zondag 27 november 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij mijn voormalige wijk niet associeren met met Monsif, alvast bedankt.
Nou dan nog liever Bieberquote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijlmer boi!!!! Volgens Carlo en Irene een Nederlandse Bieberrrr
Niks mee te maken.quote:
WAS WEL VAN RALPH LAURENNNNquote:Op zondag 27 november 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dan nog liever Bieber
De drukknoopjes van het bontkraagje zag je aan zijn zwarte plasticen bodywarmer zitten nou dan weet je het wel
Maar maar maar maar, buurman! WAT DOE JIJ NOU!quote:
Haha.. ik moet denken aan Kees!!quote:Op zondag 27 november 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, buurman! WAT DOE JIJ NOU!![]()
rrrrrrrrrr!
Dramatisch, slap aftreksel van Love Letters.quote:
Ohwquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dramatisch, slap aftreksel van Love Letters.
Nee met 2 oude schoolvriendinnen op stap. 1 vriendin woont in Amsterdam dichtbij Rembrandt, dus na het stappen en kapsalon konden we zo ons bedje in rollenquote:
Okequote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee met 2 oude schoolvriendinnen op stap. 1 vriendin woont in Amsterdam dichtbij Rembrandt, dus na het stappen en kapsalon konden we zo ons bedje in rollen
En de volgende keer als ik ga stappen mag ik lekker bij haar slapen. Echt goed geregeld
Maar heeft Ajax gisteren gevoetbald?
Hoezo datquote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
C_a ik zou echt dolgraag met jou willen ruilen op dit moment
Ok omdat rond half 4 allemaal allemaal gasten binnen kwamen, die Ajax liederen begonnen te zingenquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke! Gezellig
Nope. Vanmiddag in Nijmegen
Uitgaan is leukquote:Op zondag 27 november 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bakt taarten en gaat uit. Ik wil ook
Ook gezegd dat je voor Feyenoord wasquote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok omdat rond half 4 allemaal allemaal gasten binnen kwamen, die Ajax liederen begonnen te zingenIk dacht die hebben vast gevoetbald en gewonnen
Ben wel 4 keer ten huwelijk gevraagd
Haha, van vijf tot twaalf als in van vijf tot twaalf?quote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uitgaan is leukkijk al uit naar de volgende keer
17-12 foute feest in off corso
En taarten kan jij toch ook bakken? Is makkelijk hoor
Ze wilde dat ik mee ging zingen met Ajax liedjes, dus ze hingen half op mequote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook gezegd dat je voor Feyenoord was? ..zoals toen in die file
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |