SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2![]()
Ik vraag me af wie de doelpunten gaat maken. Het regent hier nu weer eens sinds lange tijd.. triest weertype.. hopen dat Ajax vanmiddag het zonnetje kan laten schijnen! (Mooi gezegd Kaasknabz!quote:
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.quote:Op zondag 27 november 2011 13:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kan hij het helpen dat z'n trainer incompetent is
Ja, je hebt gelijk als wij hier in een obscuur hoekje van het internet maar hard genoeg iets roepen, dan gebeurt het, dat was ik ff vergeten....quote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.
Hoax, benodigd gereedschap afwezig.quote:
het is symptomatisch voor het ajax publiek, jullie zijn daar een goede afspiegeling van. niet voor niets zijn er 3894320938209 trainers versleten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk als wij hier in een obscuur hoekje van het internet maar hard genoeg iets roepen, dan gebeurt het, dat was ik ff vergeten....
Denken dat we hier invloed hebben.
sorry hoor , maar egocilio opstellenquote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begint dat gezeik nou alweer? Dan is FdB in de zomer weer weg hoor. En krijg je volgend jaar met kop van jut 2989821 in 10 jaar weer hetzelfde riedeltje.
Met je slappe trollpogingen altijd, sad.quote:Op zondag 27 november 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is symptomatisch voor het ajax publiek, jullie zijn daar een goede afspiegeling van. niet voor niets zijn er 3894320938209 trainers versleten.
hij zal het wel goed gedaan hebben op de training, waar jullie niet bij warenquote:Op zondag 27 november 2011 13:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
sorry hoor , maar egocilio opstellen
Heeft die wel gekeken dinsdag?quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Ozbiliz is toch fit, die is 10 keer beter, soms heb ik echt hele zware twijfels bij het inzicht van de Boer qua spelers.
jammer joh , dat je met trainingen geen wedstrijden wintquote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij zal het wel goed gedaan hebben op de training, waar jullie niet bij waren.
Denk het niet nee, die gast was WEER dramatisch. En dat gelul over op de training is helemaal van de zotte, er is geen druk op een training. Egocilio is gewoon een waardeloze voetballer. En dat is gewoon op basis van heel veel wedstrijden.quote:
Je bent blind geworden, niet alles is een trollpoging dus hoef je niet op alles een achterlijke reactie te plaatsen. Feit is dat de laatste 3 trainers weg zijn gegaan wegens publieke druk wegens tegenvallende prestaties, nu gaat het weer dezelfde kant op ongeacht of we dat hier op een obscuur hoekje van het internet roepen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met je slappe trollpogingen altijd, sad.
Alsof "we" het in dit topic ooit ook maar over 1 ding eens worden, maar ja, dit komt ff lekker in jouw straatje uit, dus is het zo.
Ga toch buitenspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |