Vreemd ja. Ligt dat aan nieuws.nl of aan weeronline.?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:40 schreef Weatherman het volgende:
'Kans extreme storm op pakjesavond zeer klein'
De kans op een zeer zware storm op pakjesavond is zeer klein. Dat verwachten meteorologen van Weeronline. De potentie voor de storm is aanwezig, maar het scenario wordt waarschijnlijk geen werkelijkheid. Dinsdag deden in verschillende media verhalen de ronde over een storm met orkaankracht op 5 december. "Boosdoener van alle spookverhalen is het Amerikaanse weermodel GFS. Dit model berekende gisteren een zeer zware storm op de Noordzee voor Sinterklaasdag", aldus Weeronline. Volgens de meteorologen komen andere weermodellen niet verder dan windkracht zes tot acht. Weeronline verwacht verder dat de maand december begint met wisselvallig weer en veel wind. Op de eerste dagen van december valt meer regen dan in de hele novembermaand. Woensdag bleek uit cijfers van het KNMI dat de novembermaand van dit jaar de droogste was in ruim honderd jaar. Gemiddeld over het hele land viel negen millimeter neerslag. Normaal is dat ongeveer 82 millimeter. Tot nu toe was de november van 1920 met elf millimeter het droogst.
Bron: Nieuws.nl
Wat schrijven ze op hun site? "De dagen daarna blijft het een komen en gaan van regenstoringen en buien. Maandag krijgen we mogelijk te maken met een herfststorm!"
Goed, dan ga ik duimen voor een zware storm op zondagquote:Op woensdag 30 november 2011 13:45 schreef Weatherman het volgende:
Tijd, positie en sterkte is nog niet bekend. Schrijft KNMI ook in hun Guidance
Nu nog een extreme herfststorm en een extreme bak sneeuw... al is dat laatste bijna niet meer te overtreffen denk ik... gezien de sneeuw van de laatste paar jaarquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef appelsientje het volgende:
We hebben in ieder geval weer een record te pakken met de droogste maand ooit.
2011 is wel een jaar met extremen
Ze zullen zich verschuilen achter het woord "extreme"... ja er komt storm, maar nee, geen extremequote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Vreemd ja. Ligt dat aan nieuws.nl of aan weeronline.?
Als ze op hun site schrijven dat er maandag kans is op een herfststorm hoe kan er dan op nieuws.nl staan dat de kans heel klein is.
zijn mooie wensenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu nog een extreme herfststorm en een extreme bak sneeuw... al is dat laatste bijna niet meer te overtreffen denk ik... gezien de sneeuw van de laatste paar jaar
ik heb in elk geval mist verboden voor de oudjaarsnachtquote:Op woensdag 30 november 2011 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zijn mooie wensenheb ik ook gevraagd voor sinterklaas
Weerplaza:quote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef appelsientje het volgende:
We hebben in ieder geval weer een record te pakken met de droogste maand ooit.
2011 is wel een jaar met extremen
Das dus niet zo moeilijkquote:Op de eerste dagen van december valt meer regen dan in de hele novembermaand.
Dank je! Dat was hier in het oosten de afgelopen 2 jaar dramaquote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb in elk geval mist verboden voor de oudjaarsnacht
Bij ons was het ongeveer om half 12 verdwenenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! Dat was hier in het oosten de afgelopen 2 jaar drama
bij ons niet, heb het toen maar rond 5 voor 12 even weggeswaffeldquote:Op woensdag 30 november 2011 15:07 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Bij ons was het ongeveer om half 12 verdwenen![]()
Kan ookquote:Op woensdag 30 november 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
bij ons niet, heb het toen maar rond 5 voor 12 even weggeswaffeld
inderdaad ja. Zal toch een keer raak moeten zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Narasan het volgende:
Model komt nu woensdag met een volle 10 Bft, het schuift nog erg veel. Maandag nog maar een schamele 8 á 9 Bft!
Storm op de wadden welquote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Anno2012 het volgende:
Stilte voor de storm. November is de stilte, de storm is december?
Maar wat is nu de verwachting,komt die storm er nog? ik lees zoveel
Kuch... wakker worden... stond er al een paar uurquote:Op woensdag 30 november 2011 17:30 schreef Narasan het volgende:
Artikel op Nieuws.nl was afkomstig van Weerplaza en niet van Weeronline. Was een vergissing van de redactie aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |