De enige uitzondering hierop kan zijn als ik bij mn ouders op bezoek ga. Die hebben tenslotte toch al een hont.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
neequote:Op maandag 26 december 2011 03:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je een halve keer kan douchen...
wat een oninteressant topic trouwensquote:Op maandag 26 december 2011 10:00 schreef Archibaltus het volgende:
'S ochtends: Wassen
'S avonds: Douchen
Plus dat laagje bescherming dat je nu met de koude dagen hard nodig hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 14:29 schreef MASD het volgende:
Één keer per maand. Anders gaat de gezonde gloed op mijn gezicht en haren weg.
Nee hoor, ik ga ook 2x per week. Genoeg om schoon te blijven toch?quote:Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef Klipnap het volgende:
Wtf, hoe vaak![]()
Ben ik de enige die het 1 keer in 3 dagen doet?
Ik vind het ranzig als je niet voor en na onder de douche stapt. Inderdaad super ranzig als je voor het slapen niet gaat douchen en ranzig als je met je bezwete lijf uit je nest stap en zo in je kleren springtquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:42 schreef Red_85 het volgende:
Waarom doen mensen het in de ochtend? Ik vind het echt bokranzig als je met je 'van de dag bezwete lijf' zo je nest in duikt. Huwl. In de ochtend fris ik me wel op maar in de avond douche ik.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:42 schreef Red_85 het volgende:
Waarom doen mensen het in de ochtend? Ik vind het echt bokranzig als je met je 'van de dag bezwete lijf' zo je nest in duikt. Huwl. In de ochtend fris ik me wel op maar in de avond douche ik.
Ik ook.quote:Op maandag 26 december 2011 20:50 schreef Klipnap het volgende:
Wtf, hoe vaak![]()
Ben ik de enige die het 1 keer in 3 dagen doet?
Idem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef Plakkertje het volgende:
Ben lekker net weer geweest. Iedere dag in principe.
FF Haartjes drogen en weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |