Ooooo vandaar. Ik vond de aantallen van de rest al verdacht laagquote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
het gaat om douchen,niet om fappen
Beetje een tegenstelling dit.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef .Neovo. het volgende:
normaal om de dag meestal. Mij is geleerd zuinig met water om te gaan.
En ik lig dan vaker in bad dan te douchen.
Hoezo? Als je de douche 10 minuten laat aanstaan loopt je water direct weg in het riool. Als je in bad 10 minuten de kraan open hebt staan loopt het niet meteen in het riool. Pas als je de stop eruit trekt.quote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Beetje een tegenstelling dit.
Jij gaat lekker badderen in vuil water?quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoezo? Als je de douche 10 minuten laat aanstaan loopt je water direct weg in het riool. Als je in bad 10 minuten de kraan open hebt staan loopt het niet meteen in het riool. Pas als je de stop eruit trekt.
Ik heb het wel een beetje scheef getypt, dat wel
ditquote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
je wordt ook zo snel vies he als je de hele dag een beetje op school doorbrengt he.quote:Op maandag 12 december 2011 21:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij gaat lekker badderen in vuil water?
De precieze cijfers heb ik niet bij de hand, maar één bad nemen staat gelijk aan 30 minuten douchen. De gemiddelde douchetijd bedraagt 8 minuten.quote:Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoezo? Als je de douche 10 minuten laat aanstaan loopt je water direct weg in het riool. Als je in bad 10 minuten de kraan open hebt staan loopt het niet meteen in het riool. Pas als je de stop eruit trekt.
Ik heb het wel een beetje scheef getypt, dat wel
Hoe kan je je nou goed wassen zonder douche/bad? Ff de wasbak vol laten lopen en m daar in hangen en schudden?quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat betekend toch niet dat ze zich niet elke dag wassen?
Oh, nou ik had het precies andersom gehoordquote:Op maandag 12 december 2011 21:50 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
De precieze cijfers heb ik niet bij de hand, maar één bad nemen staat gelijk aan 30 minuten douchen. De gemiddelde douchetijd bedraagt 8 minuten.
De gemiddelde (moderne, waterbesparende) douchekop gebruikt zo'n 40 à 50 liter water per 10 minuten. Een gemiddeld bad bevat zo'n 120 à 150 liter water. Reken het zelf maar uit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oh, nou ik had het precies andersom gehoord
Hahahahha ieeeuuuwwllllllll :s :3quote:Op maandag 26 december 2011 01:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
hahaha tis kersmis ik heb zojuist myn jaarlykse douch gehad hahahahahahahahaha
Jullie moeten wel erg rijk zijn... Dat heeft gewoon een douche in huis. Terwijl er nog hele steden zijn waar mensen hun jaarlijkse wasbeurt in een zinken teil moeten krijgen. En dan mag de jongste er als laatste in, terwijl het water alweer helemaal is afgekoeld. Gelukkig doen de oudste broers dan niet moeilijk en pissen ze een keer in dat teiltje, zo heeft de jongste dan toch nog een beetje warm eh... water.quote:Op maandag 26 december 2011 01:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
hahaha tis kersmis ik heb zojuist myn jaarlykse douch gehad hahahahahahahahaha
Leg mij eens uit hoe je een halve keer kan douchen...quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 12:46 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat dus.
Tenzij intensieve dag, of na het werken.
De enige uitzondering hierop kan zijn als ik bij mn ouders op bezoek ga. Die hebben tenslotte toch al een hont.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |