Dit.quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
quote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Als ik de deur uit ga douche ik sowieso maar als ik de hele dag gewoon thuis ben wil het wel eens voorkomen dat ik het een dagje niet doe
quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Normaal gesproken 1x per dag, soms sla ik een dagje over als het niet nodig is en ik nergens heen moet, en soms 2x per dag, afhankelijk van wat ik gedaan heb of ga doen...
En niet na het stappen? Vaak ben ik dan echt ranzig van het zweet.quote:Op zondag 27 november 2011 12:57 schreef junkiexp het volgende:
Doordeweeks altijd in de ochtend.
Dan meestal zaterdavond voor het stappen.
Daarna pas weer maandagochtend.
Moah, ik ga vaak ''een biertje drinken'' dus daar ga ik niet van zweten.quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef themole het volgende:
[..]
En niet na het stappen? Vaak ben ik dan echt ranzig van het zweet.
Als je ladderzat thuiskomt, dan ga je toch niet meer onder de douche staan?quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef themole het volgende:
[..]
En niet na het stappen? Vaak ben ik dan echt ranzig van het zweet.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
3 keer per week,
waarom zou je je ieder dag douchen? wat een onzin zeg. Het is echt niet zo dat je ineens heel erg stinkt als je je een dagje niet doucht
quote:Op zondag 27 november 2011 13:51 schreef Starman89 het volgende:
Elke dag. Niet douchen = niet wakker! Ik kan er de hele dag nog last van hebben als ik 's ochtends niet gedoucht heb.
Tussen zaterdagavond en maandagochtend zit wel een moment dat je kan douchen, als je met een kater uit bed komt.quote:Op zondag 27 november 2011 13:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je ladderzat thuiskomt, dan ga je toch niet meer onder de douche staan?
Mijn ouders hadden me aan zien komen vroeger
Beide dusquote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie ochtend- of avonddouchers? Fris het bed in of fris het huis uit?
Discuss.
Fris het huis in.quote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
Discuss.
normaal 6x per week, na het werk. zondag's af en toe ookquote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
3 keer per week,
waarom zou je je ieder dag douchen? wat een onzin zeg. Het is echt niet zo dat je ineens heel erg stinkt als je je een dagje niet doucht
Jaloersquote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef Drinky het volgende:
ik heb een stoomcabine, waarom zou ik gaan douchen?
Altijd avond, 's ochtends wil ik zo weinig mogelijk doen zodat ik meer slaaptijd kan opsparen. Dus van te voren boterhammetjes maken etc. zodat ik maar 10 - 15 min voor ochtend ritueel nodig hebquote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
Discuss.
Dit dus !quote:Op zondag 27 november 2011 17:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Fris het huis in.
Als ik s'avonds ga douchen ben ik zo klaarwakker dat ik niet meer kan slapen
Mensen die niet weten dat dat niet nodig is en het zeggen maar zelf niet eens doenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 27 november 2011 17:16 schreef Rapaille het volgende:
7 dagen per week 's ochtends, 2x per week na het sporten.
In de zomer douche ik soms 2x per dag.
Ja, uiteraard iedere avond.quote:Op zondag 27 november 2011 19:59 schreef Plakkertje het volgende:
Vanaf nu gaan we hier allemaal douchen, wordt op toegezien.
Heb je nog vel of is dat er allemaal al af?quote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef BossBoss87 het volgende:
Mininaal 14 x per week, maximaal 17 want op dinsdag, donderdag en zaterdag douche ik sosm 3 keer.
Hetzelfde hierquote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef Nyan het volgende:
Om de dag overigens, om ontopic te blijven. Ik heb lang haar dat graag krult op de verkeerde manier als het nat wordt, en het is een operatie dit in de gelederen te krijgen na een douche.
Waarom gebruik je geen douchemutsje? Ik douche dagelijks, maar m'n haar was ik slechts een paar keer per week.quote:
Ja lekker, daar word je dus echt niet schoon van.quote:
Na het badderen gewoon douchen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja lekker, daar word je dus echt niet schoon van.Al het vuil en zweet komt in het water terecht, waarna je daarmee je haren en lichaam nog eens gaat wassen.
Lekker fris hoor.
Ja dat is idd een goede tip maar ik kan dat niet met mijn huid.quote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen douchemutsje? Ik douche dagelijks, maar m'n haar was ik slechts een paar keer per week.
Want je bent verplicht lotions/butters/zeep te gebruiken iedere keer dat je onder de douche staat? Nee dus.quote:Op zondag 27 november 2011 22:12 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ja dat is idd een goede tip maar ik kan dat niet met mijn huid.
(ik heb een hele gevoelige huid en ben ook nog eens allergisch tegen bodylotions/butter etc.)
Ditquote:Op zondag 27 november 2011 12:09 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb het over dat als ik elke dag douche dan wordt me huid droog (rood en pijnlijk)quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want je bent verplicht lotions/butters/zeep te gebruiken iedere keer dat je onder de douche staat? Nee dus.
Een douchemutsje nemen omdat dat niet gaat met je huid?
Nogmaals, je hoeft niet iedere keer zeep te gebruiken. Sterker nog, dat is helemaal niet eens zo goed.quote:Op zondag 27 november 2011 22:20 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ik heb het over dat als ik elke dag douche dan wordt me huid droog (rood en pijnlijk)
Misschien wat beroerd uitgelegd..
Ze heeft het niet per se over zeep, maar gewoon het water.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals, je hoeft niet iedere keer zeep te gebruiken. Sterker nog, dat is helemaal niet eens zo goed.
Dat heb ik ook niet gezegd, heb het over water.quote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals, je hoeft niet iedere keer zeep te gebruiken. Sterker nog, dat is helemaal niet eens zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |