quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 12:18 schreef Yi-Long het volgende:
Normaal gesproken 1x per dag, soms sla ik een dagje over als het niet nodig is en ik nergens heen moet, en soms 2x per dag, afhankelijk van wat ik gedaan heb of ga doen...
En niet na het stappen? Vaak ben ik dan echt ranzig van het zweet.quote:Op zondag 27 november 2011 12:57 schreef junkiexp het volgende:
Doordeweeks altijd in de ochtend.
Dan meestal zaterdavond voor het stappen.
Daarna pas weer maandagochtend.
Moah, ik ga vaak ''een biertje drinken'' dus daar ga ik niet van zweten.quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef themole het volgende:
[..]
En niet na het stappen? Vaak ben ik dan echt ranzig van het zweet.
Als je ladderzat thuiskomt, dan ga je toch niet meer onder de douche staan?quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef themole het volgende:
[..]
En niet na het stappen? Vaak ben ik dan echt ranzig van het zweet.
quote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
3 keer per week,
waarom zou je je ieder dag douchen? wat een onzin zeg. Het is echt niet zo dat je ineens heel erg stinkt als je je een dagje niet doucht
quote:Op zondag 27 november 2011 13:51 schreef Starman89 het volgende:
Elke dag. Niet douchen = niet wakker! Ik kan er de hele dag nog last van hebben als ik 's ochtends niet gedoucht heb.
Tussen zaterdagavond en maandagochtend zit wel een moment dat je kan douchen, als je met een kater uit bed komt.quote:Op zondag 27 november 2011 13:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je ladderzat thuiskomt, dan ga je toch niet meer onder de douche staan?
Mijn ouders hadden me aan zien komen vroeger
Beide dusquote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie ochtend- of avonddouchers? Fris het bed in of fris het huis uit?
Discuss.
Fris het huis in.quote:Op zondag 27 november 2011 16:48 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie ochtend- of avonddouchers? Fris het bed in of fris het huis uit?
Discuss.
normaal 6x per week, na het werk. zondag's af en toe ookquote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef tdrone het volgende:
3 keer per week,
waarom zou je je ieder dag douchen? wat een onzin zeg. Het is echt niet zo dat je ineens heel erg stinkt als je je een dagje niet doucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |