een Chardonnay'tje?quote:Op zondag 27 november 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ook niet aan de whisky hoor, heb lekker wijntje.
(ook eentje gekregen trouwens)
Die hebben we ook al gedraaid, we hadden het nog over de rode schoentjesquote:
yeaah Boriszquote:
Aanvragen mag altijdquote:Op zondag 27 november 2011 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
yeaah Borisz
mag ik nog een verzoekplaat aanvragen?
Schatkist betaalt mij en ik betaal de zorgverzekeraar dus daar hoeft niets aangepast te worden. Tenzij je teveel verdiend.quote:Op zondag 27 november 2011 01:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Overigens als ik overstap, gaat zorgtoeslag dan automatisch of moet je dat nog wijzigen ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
The Radios - I'm Into Folk alsjeblieft
ooooooooooh net op tijd!!! hahaquote:
Als DJ moet je mensen soms wat opvoedenquote:Op zondag 27 november 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ben jij een slechte dj Borisz! Beetje niet naar je publiek luisteren he![]()
MeMo; waar werk je nu eigenlijk? Weet het niet meer.
dat is de grootste fout die een dj kan makenquote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Als DJ moet je mensen soms wat opvoeden.
En de Dubliners moet iedereen tot zich nemen, en dan niet alleen whiskey in the jar
de jongens zijn aangehouden.quote:Op zondag 27 november 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
He, jasses, wat een rotnieuws zo tussendoor, tijdens ons feestje hier.
Is de as al terecht?
Maar niet zo!quote:Op zondag 27 november 2011 01:58 schreef FutureFairytale het volgende:
bohemian rhapsody.... hoor je echt te vaak!
We hebben nog hardweglopende kaas en wat paté in de aanbieding hier.quote:Op zondag 27 november 2011 02:01 schreef FutureFairytale het volgende:
filmpje doet moeilijk met laden
wil iemand hamburgers brengen? heb zin in een afterparty met een vette bek
laat die kaas maar hier naartoe lopenquote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog hardweglopende kaas en wat paté in de aanbieding hier.
ik dacht net nog aan je, zie je niet meer posten 's nachts. heb je geen nachtdiensten meer?quote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Naar nieuws, FFT. En kan nog steeds geen youtubefilmpjes kijken
Heb vanavond deze film gekeken: http://www.sfgate.com/cgi(...)11/07/DD3L13T58T.DTL
Erg indrukwekkend en goed gemaakt.
Opquote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
We hebben nog hardweglopende kaas en wat paté in de aanbieding hier.
lijkt me interessant, vind ik bij bijna alles over WO IIquote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Heb vanavond deze film gekeken: http://www.sfgate.com/cgi(...)11/07/DD3L13T58T.DTL
Erg indrukwekkend en goed gemaakt.
nou moequote:
Jawel hoor! Maar jullie zijn niet altijd hierquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht net nog aan je, zie je niet meer posten 's nachts. heb je geen nachtdiensten meer?
aah zo, ik post vaak tot uur of 2 hoorquote:Op zondag 27 november 2011 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel hoor! Maar jullie zijn niet altijd hier
Nee, geen andere fiets, Bluezz.
klinkt goed. ik ga ook zo maar slapenquote:Op zondag 27 november 2011 02:27 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zo wel aftaaien, tis wel gezellig zo met zijn 4tjes in the wee small hours, hapje drankje etc aan de grote tafel met de laptop erbij
Ik moet jou toch steunen.quote:Op zondag 27 november 2011 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel heel erg vroeg, krak! Goedemorgen!
Jij hebt goeie vrienden! Da's aardig van ze!quote:Op zondag 27 november 2011 05:27 schreef Isabeau het volgende:
nou, espresso is wel welkom
Beveiliging heeft me net weer een kopje gebracht (die verse maling van de directiegang).
Of juist niet. De mens kan zich in het algemeen aardig aanpassen, dus waarom niet daaraan?quote:Op zondag 27 november 2011 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Daar heb ik wel erg mooie tabellen over gezien; over hoeveel straling je krijgt per jaar
En vreemd dat je lichaam daar dan ook een bepaald soort immuniteit tegen opbouwt hè.
uurtje wakker nu, veels te vroeg. ik ga straks weer lekker verder slapen. trusten Isa en fijne ochtend Krak.quote:
Trusten!quote:Op zondag 27 november 2011 07:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uurtje wakker nu, veels te vroeg. ik ga straks weer lekker verder slapen. trusten Isa en fijne ochtend Krak.
Goed bezigquote:Op zondag 27 november 2011 08:50 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedemoggels, voor mij een ontbijtje met toast met champignonpate![]()
en natuurlijk een nespresso, gister ook weer de nieuwe nespresso variations gescoord.
bestaande uit
dark chocolate
cherry
vanilla
Cherry kreeg ik in de winkel en was verrassend lekker. De rest leek me ook wel ok :-)
Nu even een aflevering Terra Nova
Verstandige mensen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:32 schreef golfer het volgende:
Na een flink stevig ontbijt, vooral voor Sun, zijn ze nu weer op weg naar het Oosten des Lands.
Wat gek hé, dat de wereld zo is veranderd.quote:Op zondag 27 november 2011 02:27 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zo wel aftaaien, tis wel gezellig zo met zijn 4tjes in the wee small hours, hapje drankje etc aan de grote tafel met de laptop erbij
Als een speer ga jij als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 27 november 2011 12:50 schreef LieLie het volgende:
Ik ga het gewoon redden om dit weekend alle gesprekken uit te typen, dat is wel een meevaller! Heb ik echt ruim twee weken om alles om te zetten in een hoofdstuk resultaten, conclusies en adviezen.
Jij stort vanavond wel inquote:Op zondag 27 november 2011 11:41 schreef Bluezz het volgende:
TAV hier. Goedemorgen allemaalWas er even bang voor toen ik rond 9 uur wakker werd, maar inmiddels voel ik me redelijk wakker en levend
Ja er liggen ook nergens meer telefoonboeken of gouden gidsenquote:Op zondag 27 november 2011 12:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gek hé, dat de wereld zo is veranderd.
Het is mij opgevallen, dat ik zonder inet gewoon onthand ben!
Bijv. op bezoek bij schoonouders: even iets opzoeken...hoe was het ook alweer.
Of we zitten hier aan tafel met de comp. staande bij!
Of bij mensen aan de keukentafel die het app. ver verstopt hebben en nauwelijks gebruiken.![]()
Leuk hoor, dat jullie lekker hebben gegeten en gedronken en gesnoept en bijgepraat.
Dat zijn leuke weekenden.
Goed bezigquote:Op zondag 27 november 2011 12:50 schreef LieLie het volgende:
Ik ga het gewoon redden om dit weekend alle gesprekken uit te typen, dat is wel een meevaller! Heb ik echt ruim twee weken om alles om te zetten in een hoofdstuk resultaten, conclusies en adviezen.
Dat ga jij zeker reddenquote:Op zondag 27 november 2011 12:50 schreef LieLie het volgende:
Ja, ik werk in Dropbox! Dus alles staat zowel op de computer, als op de iPad als in de lucht.quote:Op zondag 27 november 2011 12:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als een speer ga jij als ik het goed begrijp.
En dat in combi met echt werk! Goed hoor.
You go girl...
Natuurlijk denk je aan backups!![]()
Vijf verdachten.quote:Op zondag 27 november 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft er op mijn laptop de Voetbal International site als tabblad ingesteld
Die vind ik leuk!quote:Op zondag 27 november 2011 13:38 schreef golfer het volgende:
Voor de liefhebbers van Redmond O Hanlon (The Beagle):
[tip] O’Hanlons Helden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./ trots op de men in de house.![]()
chocomelquote:Op zondag 27 november 2011 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed bezigDie variations heb ik ook liggen. Ik wil straks een cappucino maken van de dark chocolate
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ga jij zeker redden
En Pee wat eet je lekker
Creatief kokenquote:Op zondag 27 november 2011 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Er is hier frigocrisis vanwege geen tijd hebben om boodschappen te doen. Na lang speurwerk in de voorraadkasten en vriezer heb ik het volgende gevonden:
zelfgetrokken kippenbouillon (in ijsblokjeszakjes gedaan destijds dus lastig eruit halen)
+ 5x lente-ui + 3 tomaten + 5 vastkokende aardappels = een soepie voor de lunch
pond gehakt uit de vriezer + 4 blikken gepelde tomaten + ui + knof + rode peper + scheut witte wijn + restje parmezaan + pasta = pasta bolognese
Valt best nog mee eigenlijk.
Gezellig avondje gehad daar in Bluezzdaal?
correctie.quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Bluezz het volgende:
.
Vanavond ook maar eens bedenken wat we gaan eten, vergeten bewust geen boskippen te doen gedaan.:D
Lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 14:55 schreef krakkemieke het volgende:
Een boterham met knakworst als lunch. Lekker warm!
Aha. Ze hebben elkaar wel beïnvloed, zo te zien.quote:
Nu niet meer.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft er op mijn laptop de Voetbal International site als tabblad ingesteld
0-2 ook.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
En zonder plasticfolie koffie zet!![]()
Is het vrouwtje intussen ook een beetje opgedroogd?quote:Op zondag 27 november 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi we hebben een heel moe hondje
haha ja hoor, ging best goed ook verder. Alleen nog niets gegetenquote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het vrouwtje intussen ook een beetje opgedroogd?
oe lekker !!!!quote:Op zondag 27 november 2011 16:58 schreef golfer het volgende:
Het wordt dus via een bestelsite vanavond een Thaise maaltijd die straks bezorgd wordt.
Ik haal ze meestal of bij Aldi/Lidl of op de markt. Nog nooit een probleem mee gehad.quote:Op zondag 27 november 2011 16:56 schreef borisz het volgende:
Voortaan weer op de markt aardappelen halen. Moet het nu doen met AH aardappelen, Iedere aardappel moet je nog mishandelen voordat die de pan in kan terwijl het een nieuwe zak is.
Oh, goed.quote:Op zondag 27 november 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ff lekker
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117083 terug te kijken.
Ik haal ze meestal op de markt. Diegene die op de markt staat koopt ze in bij de lokale boerenquote:Op zondag 27 november 2011 17:07 schreef Felagund het volgende:
Hier een rundvlees/pastinaak/pompoen/spruitjesstoofpotje. Ben benieuwd hoe het wordt.
[..]
Ik haal ze meestal of bij Aldi/Lidl of op de markt. Nog nooit een probleem mee gehad.
Superquote:Op zondag 27 november 2011 17:32 schreef LieLie het volgende:
En dat is vierrrrrrrrrrrrr!![]()
Alle gesprekken op papier![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 27 november 2011 17:32 schreef LieLie het volgende:
En dat is vierrrrrrrrrrrrr!![]()
Alle gesprekken op papier![]()
Vitesse ja? Zo ongeveer mijn minst favoriete club...quote:
Ze spelen 90 minuten behoorlijk defensief, houden de nul en dan vind ik dat ze het ook wel verdienen om die te houden (of 1 te scorenquote:Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vitesse ja? Zo ongeveer mijn minst favoriete club...
Lijkt me heerlijk, helaasch houdt g echt niet van zuurkoolquote:Op zondag 27 november 2011 18:14 schreef borisz het volgende:
Die zuurkool was lekker. Klaargemaakt volgens dit recept
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=669564&rq=zuurkool
En mag ook tevreden zijn over de eend.
Broertje vond het ook niet lekker, te zuur of de smaak van het zuur whatever. Ik vond het juist lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, helaasch houdt g echt niet van zuurkool
De afhaalthai was lekker! Lekker pittig ook
Wij eten altijd lekker vroeg als het kan, eten meestal maar 2X op vrije dagenquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef kaasplankje het volgende:
Vroeg klaar al B, ik moet nog beginnen. De boter gaat net de pan in.
Was inderdaad goed te doen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef Bluezz het volgende:
De afhaalthai was lekker! Lekker pittig ook
ik wil dat andere zuurkoolrecept met stoofpeertjes wel proberenquote:Op zondag 27 november 2011 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Broertje vond het ook niet lekker, te zuur of de smaak van het zuur whatever. Ik vond het juist lekker, meestal is de zuurkool toch een beetje standaard klaargemaakt en dat was nu anders
Volgende keer wil ik het volgens een recept van Rudolph klaar maken.
slaap lekker jullie! ik stink lekker naar knoflookboter, helpt met tennissen straksquote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Was inderdaad goed te doen.
Nu tijd voor een kort tukkie om bij te komen van de nachtelijke doorzaksessie met die jongelui.
p.s. Tav, stuur je dat fotoootje van het voorgerechtje van gistersavond nog even van je telefoon naar ons toen?
Je blaast je tegenstanders gewoon van de baan.quote:Op zondag 27 november 2011 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
slaap lekker jullie! ik stink lekker naar knoflookboter, helpt met tennissen straks
Ah het Golfertje natuurlijk. Wij eten meestal laat en gaan naar bed weer vroeg.quote:Op zondag 27 november 2011 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij eten altijd lekker vroeg als het kan, eten meestal maar 2X op vrije dagenen dan heb je ook nog het kleine powernapje dat gedaan kan worre
quote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je blaast je tegenstanders gewoon van de baan.
Wat een juweel! En Brian.quote:Op zondag 27 november 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ff lekker
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1117083 terug te kijken.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
p.s. Tav, stuur je dat fotoootje van het voorgerechtje van gistersavond nog even van je telefoon naar ons toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
* krakkemieke geeft FFT een zak marsepeinen aardappeltjesquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mooi ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
zijn ze ook gelijk goed wakkerquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
Even de buren vervelen met Tie your mother down.
Ik houd het beschaafd.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zijn ze ook gelijk goed wakker
De workshop of vandaag?quote:Op zondag 27 november 2011 19:16 schreef freecell het volgende:
Briljant
Waarschijnlijk nog drie dagen spierpijn, maar wát een cool feest in de kerk
*draait volume knop naar 12, beschaafd doe je maar op zondag morgenquote:
God's House??quote:Op zondag 27 november 2011 19:16 schreef freecell het volgende:
Briljant
Waarschijnlijk nog drie dagen spierpijn, maar wát een cool feest in de kerk
Dat eetbaar kan ik bevestigenquote:Op zondag 27 november 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
Oeh, dat ziet er prachtig én eetbaar uit!
Beide eigenlijkquote:
Dus dansen en zingen als ik het goed begrijp ?quote:Op zondag 27 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Beide eigenlijk
Gisteren was met een kleinere groep, niet iedereen kan op zaterdag, maar vanmorgen had ik al wat zure kuiten... (die workshop full body worship hielp niet mee)
Maar vanmorgen en vanmiddag was het met een mega-groep en was het gewoon groot feest
Uhm, zingen, dansen, springen, rennen ook... Ow en schreeuwen en lachen en loltrappenquote:Op zondag 27 november 2011 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus dansen en zingen als ik het goed begrijp ?
Dr was wel een house nummer bij ja... ergensquote:
Ik mag even iets voor mezelf doen nu, vind ik. En mrLie kijkt StudioSport. En ik weet niet wat ik moet gaan doenquote:
Leuk!quote:Op zondag 27 november 2011 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, zingen, dansen, springen, rennen ook... Ow en schreeuwen en lachen en loltrappen
Kerkdiensten zijn niet meer wat ze geweest zijn, gelukkig
Ga muziek luisteren en dansen! Of een spelletje doen. Of iets heel fouts snacken.quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik mag even iets voor mezelf doen nu, vind ik. En mrLie kijkt StudioSport. En ik weet niet wat ik moet gaan doen
Dus nu ga ik rekeningen betalen.
Een boek, pak een boek!quote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik mag even iets voor mezelf doen nu, vind ik. En mrLie kijkt StudioSport. En ik weet niet wat ik moet gaan doen
Dus nu ga ik rekeningen betalen.
een hele zak! wat liefquote:Op zondag 27 november 2011 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
* krakkemieke geeft FFT een zak marsepeinen aardappeltjes
Beste nummer van Queen vind ik. Sowieso dat album.quote:Op zondag 27 november 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
March of the black queen! Lang geleden!
Trouwen?quote:Op zondag 27 november 2011 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beste nummer van Queen vind ik. Sowieso dat album.
maar dan zijn het geen aardappeltjes meerquote:Op zondag 27 november 2011 19:36 schreef z80 het volgende:
ipv marsepeinen aardappeltjes eet ik tegenwoordig de blokken marsepein om mee te koken.
komen van de zelfde fabrikant alleen zit hier minder suiker doorheen.
Logisch na een groot feest!quote:Op zondag 27 november 2011 19:39 schreef freecell het volgende:
Queen is echt fijn inderdaad
Net even met mijn papa gebeld, volgens hem stuiterde ik, tsss
Ook vooral niet even de ledenraadvergadering van morgen afwachten. Ach ja...quote:Op zondag 27 november 2011 19:40 schreef borisz het volgende:
Ajax-Soap Hoofdstuk #49484: Cruijff cs. gaan juridische stappen ondernemen omdat men vindt dat de aanstelling van Louis van Gaal, Sturkenboom & Blind niet rechtsgeldig is.
dan maak je die er toch zelf van. en als je toch bezig bent kun je er ook meteen appeltjes van maken. heb je ook je fruithapje weer gehad.quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar dan zijn het geen aardappeltjes meer
Ik was even aan het afwassen.quote:
Dat heb je van mij en ik heb van Isa. Oh wacht! Misschien heeft Isa het van jou!quote:
Ik heb de helft van wat ik weet van Isaquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat heb je van mij en ik heb van Isa. Oh wacht! Misschien heeft Isa het van jou!
Het is niet mijn muziek.quote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef freecell het volgende:
Ow, dit was het housenummer van vanmiddag:
Zelfde gozer ook, alleen bij ons was het niet donker en er werd veel meer gedanst dan op het filmpje
Ow en onze band is beter![]()
Ik houd al op
Volgens sommige kerken hoor je niet te dansen in de kerk.quote:Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef freecell het volgende:
Ow, dit is ook helemaal niet mijn muziek, ik houd niet van house, haha
Gelukkig was het het enige housenummer
De rest was meer rock. En dáár houd ik wel van. Volgens deze gast dansen mensen niet in de kerk, omdat de muziek niet geschikt is om op te dansen. Goed punt.
Sorryquote:Op zondag 27 november 2011 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
Dat is geen house FC![]()
[ afbeelding ]
ik stem voor deze:quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef TAV74 het volgende:
Inspiratie voor de volgende bijeenkomst, wel alle varianten uit je hoofd leren hoor, vooral de windmill![]()
Het zij je vergevenquote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef freecell het volgende:
Sorry
Kwam het meest in de buurt.
Ik heb iig niet zoveel met elektronische stampmuziek
quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef TAV74 het volgende:
Inspiratie voor de volgende bijeenkomst, wel alle varianten uit je hoofd leren hoor, vooral de windmill![]()
Daar zitten heel geen pit instructies inquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 19:13 schreef TAV74 het volgende:
Zo. Die is voor het archief hier opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
LOLquote:
Och, ik ga het toch wel uitzingen.quote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
Als het volgende week erger wordt, dan wil ik weer een blokkade.
quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef freecell het volgende:
Toen de muziek was afgelopen ging hij op de rand van het podium zitten wachten tot ze weer begonnen en toen ik zei dat het afgelopen was moest hij heel hard huilen, arm ding.
heus niet, niet jezelf zo tekort doenquote:Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb de helft van wat ik weet van Isa
Kiwi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kiwi?
Nah, geen alcohol voor mij, ben aan het trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarentegen![]()
Confidence through competence
nee das goed voor de lijnquote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, geen alcohol voor mij, ben aan het trainen![]()
[ afbeelding ]
daarentegen![]()
topman, ik hou van emquote:Op zondag 27 november 2011 22:00 schreef borisz het volgende:
Federer wint zijn zesde eindejaarstoernooi.. Een record.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
echt wel
de ronde lijn that is
had je daar een recepje van (geplaatst? )quote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Thuis. Dat was echt megalekker allemaalVooral de kikkererwtensoep
Bah. Ga je nog meer van uit je mond stinken.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Bah. Ga je nog meer van uit je mond stinken.
Lekker.quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef pavv het volgende:
Vooruit dan maar... vandaag een klein whiskiefeestje gehad... niet vervelend hoor:
[ afbeelding ]
zijn ook niet duur maar ik denk dat mn huisje ontzettend gaat stinken. kan ik iedere keer de ramen met deze kou openzetten. daarbij zit er een frituurpan dichtbij als ik wilquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
Consumentenbond heeft frituurpannen getest in het nieuwe nummer. Die dingen kosten echt geen drol meer.
Beste uit de test is 55 euro en de een na beste zelfs maar 29 euro.
Juist die als beste geteste frituurpannen stinken nauwelijks.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn ook niet duur maar ik denk dat mn huisje ontzettend gaat stinken. kan ik iedere keer de ramen met deze kou openzetten. daarbij zit er een frituurpan dichtbij als ik wil
wat is het merk?quote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist die als beste geteste frituurpannen stinken nauwelijks.
Als allerbest kwam de Tefal Easy Pro FR1015 (ca. 55 euro) uit de test en als 1 na beste de Bestron AF350 (ca. 29 euro).quote:
Can't wait.quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Felagund het volgende:
Kaartjes voor de Boss gekocht. Wel duur, maar voor je het weet is hij gestopt.
de Whiskyclub bestaat inderdaad 21 jaar dit jaar...... vorig jaar hadden we een minstens even legendarische 20 jarige whisky proeverij .quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker.
Allemaal 21-jarigen? Iemand werd 21 jaar ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Can't wait.
Dat ie stopt, bedoel ik.
Broesquote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]Over drie jaar mag hij met pensioen.
dankje. kan als ik een pan wil ff bij de Blokker checken.quote:Op zondag 27 november 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als allerbest kwam de Tefal Easy Pro FR1015 (ca. 55 euro) uit de test en als 1 na beste de Bestron AF350 (ca. 29 euro).
Jottum. Dat had ik nou altijd al willen weten.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk nu naar SBS, documentaire over de vrouw met 300 orgasmes per dag.
door het geluid van haar haar fohnen komt ze al 10x en als water kookt dan krijgt ze ook al een hevig orgasme
Nope. En kan ik ook ff niet omdat het kookboek nog bij vrienden ligtquote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
had je daar een recepje van (geplaatst? )
Ok dan. Uit mijn hoofd dan maarquote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
P, ik wil net als Bluezz wel het recept voor de kikkererwtensoepIk vind kikkererwten erg lekker, dus een soepje daarvan valt vast ook in de smaak.
Echt een aanraderquote:
Ik vraag mijn naked chef wel om er iets van te brouwenquote:Op maandag 28 november 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok dan. Uit mijn hoofd dan maar
Twee blikjes kikkererwten afgieten en in 1,5 liter groentebouillon een kwartiertje laten pruttelen. Twee uien, 3-4 tenen knoflook en 1-2 chilipepers fijn snijden. 50 gr boter smelten en daar ui, knoflook en peper in bakken. Vervolgens naar smaak gemalen koriander, gemalen komijn en kurkuma bij mikken en een minuutje of 5 laten pruttelen. Mix bij kikkererwtenprut gooien, 75 gr. Creme fraiche erbij en de staafmixer erdoorheen halen. Vervolgens nog 10 minuten door laten pruttelen
Daar kan ik wel een keer een eetbare variant van maken.quote:Op maandag 28 november 2011 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag mijn naked chef wel om er iets van te brouwen![]()
ik ben er nogquote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Werk-ze morgenDan houd ik hier wel de wacht en probeer niet in slaap te vallen
quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een keer een eetbare variant van maken.
Erwtensoep(snert) en kikkererwten zijn echt niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 28 november 2011 01:06 schreef FutureFairytale het volgende:
het gekke is; ik vind kikkerwtensoep niet lekker klinken terwijl ik heel veel van erwtensoep hou. nou ja, snert dan.
Wat, waar enzo?quote:Op maandag 28 november 2011 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ondertussen ook een sollicitatiebrief eruitgegooid (naar een bedrijf waarvan ik niet echt begrijp wat ze doen maargoed haha). wat zullen die mensen denken als ze zien dat ik om 0.30u een brief naar ze heb gestuurd
kikkererwten wordt toch in couscous verwerkt? althans als dat zo is, toen vond ik het wel lekker.quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Erwtensoep(snert) en kikkererwten zijn echt niet vergelijkbaar.
Ik heb (eer)gisteren nog een gerecht gemaakt waar ook kikkererwten in verwerkt zaten en dat viel hier in goed aarde.
Kikkererwten op zichzelf zijn niet echt smakelijk. Je moet daar echt iets bijvogen om het lekker te krijgen, qua smaak en mondgevoel ook.
tis niet zo interessant hoorquote:
Vooral in falafel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
kikkererwten wordt toch in couscous verwerkt? althans als dat zo is, toen vond ik het wel lekker.
Wat voor drinken was dat dan? Maakt nog al verschil of het cola zonder bubbeltjes was of melkquote:Op maandag 28 november 2011 04:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb nog niks geslapen! Maar denk dat Krak alweer in slaap is gevallen. Ik heb tijdens tennis gedronken uit een flesje wat al een week openstond en heb nu straf merk ik, vandaar dat ik nog niet heb geslapen. Isa; nog ff en dan lekker naar huis.
Di heb ik ook gevonden maar hij kon me niet boeien eigenlijk.quote:Op maandag 28 november 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
Blijft een vreemde serie die we ontdekt hebben:
Big Love over een mormoon met meerdere vrouwen.
Zitten pas in het eerste seizoen, maar is wel aardig geacteerd.
Oh wat interessantquote:Op maandag 28 november 2011 03:12 schreef krakkemieke het volgende:
Nog wat beelden.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=8381
Nah als we niks anders meer hebben voor het slapen gaan is het wel grappig.. we dachten bij ep 2 wel van : zullen we stoppen of gaan we ermee doorquote:Op maandag 28 november 2011 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
Di heb ik ook gevonden maar hij kon me niet boeien eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |