een Chardonnay'tje?quote:Op zondag 27 november 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ook niet aan de whisky hoor, heb lekker wijntje.
(ook eentje gekregen trouwens)
Die hebben we ook al gedraaid, we hadden het nog over de rode schoentjesquote:
yeaah Boriszquote:
Aanvragen mag altijdquote:Op zondag 27 november 2011 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
yeaah Borisz
mag ik nog een verzoekplaat aanvragen?
Schatkist betaalt mij en ik betaal de zorgverzekeraar dus daar hoeft niets aangepast te worden. Tenzij je teveel verdiend.quote:Op zondag 27 november 2011 01:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Overigens als ik overstap, gaat zorgtoeslag dan automatisch of moet je dat nog wijzigen ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
The Radios - I'm Into Folk alsjeblieft
ooooooooooh net op tijd!!! hahaquote:
Als DJ moet je mensen soms wat opvoedenquote:Op zondag 27 november 2011 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ben jij een slechte dj Borisz! Beetje niet naar je publiek luisteren he![]()
MeMo; waar werk je nu eigenlijk? Weet het niet meer.
dat is de grootste fout die een dj kan makenquote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Als DJ moet je mensen soms wat opvoeden.
En de Dubliners moet iedereen tot zich nemen, en dan niet alleen whiskey in the jar
de jongens zijn aangehouden.quote:Op zondag 27 november 2011 01:49 schreef golfer het volgende:
He, jasses, wat een rotnieuws zo tussendoor, tijdens ons feestje hier.
Is de as al terecht?
Maar niet zo!quote:Op zondag 27 november 2011 01:58 schreef FutureFairytale het volgende:
bohemian rhapsody.... hoor je echt te vaak!
We hebben nog hardweglopende kaas en wat paté in de aanbieding hier.quote:Op zondag 27 november 2011 02:01 schreef FutureFairytale het volgende:
filmpje doet moeilijk met laden
wil iemand hamburgers brengen? heb zin in een afterparty met een vette bek
laat die kaas maar hier naartoe lopenquote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nog hardweglopende kaas en wat paté in de aanbieding hier.
ik dacht net nog aan je, zie je niet meer posten 's nachts. heb je geen nachtdiensten meer?quote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Naar nieuws, FFT. En kan nog steeds geen youtubefilmpjes kijken
Heb vanavond deze film gekeken: http://www.sfgate.com/cgi(...)11/07/DD3L13T58T.DTL
Erg indrukwekkend en goed gemaakt.
Opquote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
We hebben nog hardweglopende kaas en wat paté in de aanbieding hier.
lijkt me interessant, vind ik bij bijna alles over WO IIquote:Op zondag 27 november 2011 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Heb vanavond deze film gekeken: http://www.sfgate.com/cgi(...)11/07/DD3L13T58T.DTL
Erg indrukwekkend en goed gemaakt.
nou moequote:
Jawel hoor! Maar jullie zijn niet altijd hierquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik dacht net nog aan je, zie je niet meer posten 's nachts. heb je geen nachtdiensten meer?
aah zo, ik post vaak tot uur of 2 hoorquote:Op zondag 27 november 2011 02:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel hoor! Maar jullie zijn niet altijd hier
Nee, geen andere fiets, Bluezz.
klinkt goed. ik ga ook zo maar slapenquote:Op zondag 27 november 2011 02:27 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zo wel aftaaien, tis wel gezellig zo met zijn 4tjes in the wee small hours, hapje drankje etc aan de grote tafel met de laptop erbij
Ik moet jou toch steunen.quote:Op zondag 27 november 2011 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel heel erg vroeg, krak! Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |