Geldverspilling.quote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan gebruik je die voor in de kachel.
aah nicee enseauquote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Met mij is het altijd puurrfect! Nog steeds ik
Knip je dr twee rondjes uitquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan kan ik die "sprankelende oogjes" niet zien
gaten op de plek waar de eaugen horen te zittenquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar dan kan ik die "sprankelende oogjes" niet zien
Er stond geen goed bericht dat de bestelling was verwerkt, dat is nu opgelost. Dank u!quote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik word telkens doorgestuurd naar de beginpagina....
Je schoenen in de maat GROOT is besteld. Voor alle info over je bestelling, klik hier.quote:Op zondag 27 november 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Er stond geen goed bericht dat de bestelling was verwerkt, dat is nu opgelost. Dank u!
Ja, dat kloptquote:Op zondag 27 november 2011 01:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je schoenen in de maat GROOT is besteld. Voor alle info over je bestelling, klik hier.
Zany en DV8quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo en dan nu even Qlimax luisteren
Jouwesquote:Op zondag 27 november 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wiens zak heb jij er net afgehaald?
oke?quote:Op zondag 27 november 2011 01:18 schreef monkyyy het volgende:
De komende 5 minuten ben ik "monkyyy met een tosti".
Zo wens ik ook aangesproken te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |