quote:
Mee eensquote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zonder aanhalingstekens natuurlijk
mee eensquote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn duidelijk komma's die een sprongetje maken.quote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zijn duidelijk komma's die een sprongetje maken.*ba dum tss*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Moet je nog niet aan je voorbereidingen beginnen ?quote:
Welke voorbreidingen?quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Moet je nog niet aan je voorbereidingen beginnen ?
je lijkt qwel een feministquote:Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mannen en vrouwen gelijk aan elkaar zijn
Voor maandag.quote:
Oh ja, maar daar heb ik toch geen voorbreidingen voor nodig?quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Voor maandag.
Je weet toch..
De dag dat je bij mij begint te werken!
komt angel naar nieuwegein w00tquote:Op zondag 27 november 2011 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar heb ik toch geen voorbreidingen voor nodig?
Nietquote:Op zondag 27 november 2011 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, maar daar heb ik toch geen voorbreidingen voor nodig?
Ik werk vanaf maandag voor SD voor ¤5 per uurquote:Op zondag 27 november 2011 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt angel naar nieuwegein w00t
Ik heb nog zo gezegd: Geen bedragen naar buiten brengen.quote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik werk vanaf maandag voor SD voor ¤5 per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |