abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104984698
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104984930
Dat ziet er aardig uit! Even kijken of ze ook voor buiten geschikt zijn. Ik heb Designtegels.nl ookal gemaild.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:18:15 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104985002
Ik ken die tegels. Een keer op funda gezien. Maar waar!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:37:18 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104986017
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-11/fotos/#foto-11

Hier! Maar het is niet hetzelfde.
The love you take is equal to the love you make.
pi_104986274
Wel hetzelfde idee!

Het lijkt me ideaal voor een klein terras, een binnenplaatsje. Ik moet er even over nadenken hoe wij daarmee om zouden moeten gaan.

Morgen komt de hovenier langs om onze tuin te bekijken en onze wensen globaal door te spreken. Ik weet nog niet of ik dit ter sprake durf te brengen. :D
pi_104990960
Claudia ik ken mensen die zulke tegels in de tuin hebben :Y

Op de website van mijn werk kun je trouwens gratis een folder van Castello aanvragen. Misschien een tip?

Je hebt van die tegels verschillende soorten en dus ook kwaliteiten dus vraag even goed na of de tegels die je gevonden hebt in de tuin kunnen.

Hier nog wat mooie tegelvoorbeelden O+

pi_104997261
Stiemie, jij weet ook echt alles! :D O+

Bedankt voor het meedenken, mensen. Ik weet niet of we het uiteindelijk wel doen, maar het is leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is. Ik kwam ook nog www.floorz.nl tegen.
pi_104997576
:@ ik vind alles dat met wonen te maken heeft gewoon zo leuk :@ En ik wil zelf graag zulke tegels in de gang of keuken in ons nieuwe-to-be-huis

Dit zijn ook nog een aantal firma's
Cementtegels
Portupalace
Designtegels
pi_104998727
Ik vind het ook een beetje jammer dat ik ze nu pas 'ontdek'! (Stom eigenlijk, want ik wist wel van het bestaan. Sinds onze vakantie in Portugal ben ik verliefd op die tegeltjes.)

Heb je een idee hoe duur die dingen zijn, Stiemie? Ik denk dat ze vanaf 40 euro per m2 verkrijgbaar zijn. Ik zie ze her en der ook voor 60-70 euro en soms ook voor 80-90 euro.
pi_104999114
Die 2e vind ik wel erg mooi, zo onder je eettafel :Y Niet goedkoop, maar dan heb je wel iets ontzettend gaafs. Ik heb onlangs terazzo ontdekt, een soort imitatie granito, misschien ook wel wat voor je :)
pi_104999262
Die tweede en derde zijn weer juist niet zo mijn smaak.

Bij Port-U-Palace hebben ze gave tegels, zeg! En ze zitten nog in Amsterdam ook. :s)

Of in Nieuw-Loosdrecht. }:|

[ Bericht 21% gewijzigd door Claudia_x op 30-11-2011 10:35:31 ]
pi_104999307
Ik denk niet dat ik nog eens terrazzo neem. :+

Mijn hopeloze douchevloer
pi_104999592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat ik nog eens terrazzo neem. :+

Mijn hopeloze douchevloer
Tjonge... Da's inderdaad wel rot :{
pi_104999729
Hebben jullie al terrazzo?

Het ging bij ons om de douchevloer in een woning die al lelijk was toen ik er ging wonen. Ik kreeg de bruine vlekken er niet meer uit. Toen ik eens met agressiever spul aan de gang ging (nooit doen!) sloeg de vloer dof uit.
pi_104999781
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook een beetje jammer dat ik ze nu pas 'ontdek'! (Stom eigenlijk, want ik wist wel van het bestaan. Sinds onze vakantie in Portugal ben ik verliefd op die tegeltjes.)

Heb je een idee hoe duur die dingen zijn, Stiemie? Ik denk dat ze vanaf 40 euro per m2 verkrijgbaar zijn. Ik zie ze her en der ook voor 60-70 euro en soms ook voor 80-90 euro.
Ik heb ze ook gezien bij tegeldeal.nl. Volgens mij waren ze daar niet zo gek duur.
pi_105000144
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb ze ook gezien bij tegeldeal.nl. Volgens mij waren ze daar niet zo gek duur.
Dank! Alles wat ik mooi vind kost 70-80 euro. B-)
pi_105000220
Wij gaan in de gang Portugese tegels leggen. Dat is maar een paar m2 dus dan wordt het niet te duur. Ook boven het aanrecht gaan we zoiets doen. Of misschien van die zelliges, dat weet ik nog niet.
Je hebt ook mensen die dat soort tegels uit oude huizen e.d. slopen en die op marktplaats verkopen (of andere sites), daar zou je ook eens tussen kunnen kijken.
pi_105000275
Eruit slopen? Ze zouden die mensen achter tralies moeten zetten. Die ga ik toch geen geld geven. :(
pi_105000855
Even snel gemaakt via www.designtegels.nl:

pi_105002938
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
Even snel gemaakt via www.designtegels.nl:

[ afbeelding ]
Zo leuk en fleurig waren ze niet! Er staat me iets bij van 30 euro, ik vond ze tof voor in de keuken. Helaas dacht mijn meneer er anders over :(
pi_105004075
Veel bloemmotieven zeker? Daar houden mannen in de regel niet zo van. :+
pi_105006130
Bij nader inzien toch maar geen patchwork. Ik blijf er een zigeunergevoel van krijgen.

Nadeel is trouwens dat je voor dit soort tegels een vaste ondergrond nodig hebt.
pi_105006201
Ik denk dat ik even ga nadenken over alternatieve toepassingen, zoals een plantenbak betegelen.
pi_105008688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie al terrazzo?

Het ging bij ons om de douchevloer in een woning die al lelijk was toen ik er ging wonen. Ik kreeg de bruine vlekken er niet meer uit. Toen ik eens met agressiever spul aan de gang ging (nooit doen!) sloeg de vloer dof uit.
Nee, hebben we niet. We hebben een hele mooie parketvloer liggen. Dat was meteen de reden dat we in de keuken geen (mooie?) terrazzo vloer hebben gekregen.

Ik heb nog wel wat tegeltjes over, uit de keuken zoals we het huis kochten. Wat voor jou?
pi_105042356
Wat een geweldige tegels! Als we ooit weer geld hebben, zou ik zoiets graag in de hal en wc leggen. Dat is niet zo'n heel groot oppervlakte, dus dan is het nog wel betaalbaar. Nu ligt daar helaas slecht gelegd, goedkoop zeil :(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')