Tjonge... Da's inderdaad wel rotquote:Op woensdag 30 november 2011 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat ik nog eens terrazzo neem.
Mijn hopeloze douchevloer
Ik heb ze ook gezien bij tegeldeal.nl. Volgens mij waren ze daar niet zo gek duur.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het ook een beetje jammer dat ik ze nu pas 'ontdek'! (Stom eigenlijk, want ik wist wel van het bestaan. Sinds onze vakantie in Portugal ben ik verliefd op die tegeltjes.)
Heb je een idee hoe duur die dingen zijn, Stiemie? Ik denk dat ze vanaf 40 euro per m2 verkrijgbaar zijn. Ik zie ze her en der ook voor 60-70 euro en soms ook voor 80-90 euro.
Dank! Alles wat ik mooi vind kost 70-80 euro.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien bij tegeldeal.nl. Volgens mij waren ze daar niet zo gek duur.
Zo leuk en fleurig waren ze niet! Er staat me iets bij van 30 euro, ik vond ze tof voor in de keuken. Helaas dacht mijn meneer er anders overquote:Op woensdag 30 november 2011 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
Even snel gemaakt via www.designtegels.nl:
[ afbeelding ]
Nee, hebben we niet. We hebben een hele mooie parketvloer liggen. Dat was meteen de reden dat we in de keuken geen (mooie?) terrazzo vloer hebben gekregen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie al terrazzo?
Het ging bij ons om de douchevloer in een woning die al lelijk was toen ik er ging wonen. Ik kreeg de bruine vlekken er niet meer uit. Toen ik eens met agressiever spul aan de gang ging (nooit doen!) sloeg de vloer dof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |