Met als resultaat dat je een spekgladde vloer krijgtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zometeen naar de Praxis, dan zal ik eens naar boenwas e.d. kijken. Is het geen mogelijkheid om er een soort verf op te kwakken?
Nee!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
een zoutzuur oplossing zou misschien kunnen helpen, je kunt ook dingen als cementsluier verwijderaar proberen...anything agressive
Oh..okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee!
Juist niet...
http://www.terrazzo-net.nl/Onderhoudsadvies.htm
(er staat terrazzo in de link, maar dit geldt ook voor granito)
In principe kan het wel, ik heb bij mij thuis ook over zo'n vloer betegeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Aventura het volgende:
Opnieuw betegelen kan denk ik niet, want de vloer hier is iig gegoten, dwz. het zit ook nog een cm. of tien tegen de wand op.
jap bij ons de wc, en de douche ziet er uit zoals bij TS maar je kunt er gewoon overheen tegelen, en dan de stukjes omhoog gewoon weer overheen, als een soort nieuw huisjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
In principe kan het wel, ik heb bij mij thuis ook over zo'n vloer betegeld.
Dat zou ik indd. kunnen doen. Wordt mijn ieniemienie-douche wel nog een stuk kleinerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jap bij ons de wc, en de douche ziet er uit zoals bij TS maar je kunt er gewoon overheen tegelen, en dan de stukjes omhoog gewoon weer overheen, als een soort nieuw huisje
Ach, de dikte van de tegels, valt dus wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zou ik indd. kunnen doen. Wordt mijn ieniemienie-douche wel nog een stuk kleiner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |