Met als resultaat dat je een spekgladde vloer krijgtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zometeen naar de Praxis, dan zal ik eens naar boenwas e.d. kijken. Is het geen mogelijkheid om er een soort verf op te kwakken?
Nee!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
een zoutzuur oplossing zou misschien kunnen helpen, je kunt ook dingen als cementsluier verwijderaar proberen...anything agressive
Oh..okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee!
Juist niet...
http://www.terrazzo-net.nl/Onderhoudsadvies.htm
(er staat terrazzo in de link, maar dit geldt ook voor granito)
In principe kan het wel, ik heb bij mij thuis ook over zo'n vloer betegeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Aventura het volgende:
Opnieuw betegelen kan denk ik niet, want de vloer hier is iig gegoten, dwz. het zit ook nog een cm. of tien tegen de wand op.
jap bij ons de wc, en de douche ziet er uit zoals bij TS maar je kunt er gewoon overheen tegelen, en dan de stukjes omhoog gewoon weer overheen, als een soort nieuw huisjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
In principe kan het wel, ik heb bij mij thuis ook over zo'n vloer betegeld.
Dat zou ik indd. kunnen doen. Wordt mijn ieniemienie-douche wel nog een stuk kleinerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jap bij ons de wc, en de douche ziet er uit zoals bij TS maar je kunt er gewoon overheen tegelen, en dan de stukjes omhoog gewoon weer overheen, als een soort nieuw huisje
Ach, de dikte van de tegels, valt dus wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zou ik indd. kunnen doen. Wordt mijn ieniemienie-douche wel nog een stuk kleiner
Woon jij in een poppenhuis dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Aventura het volgende:
Elke mm telt wanneer het op mijn douche aankomt
Dat lost volgens mij geen kalk op. Wel zeepresten en dat soort troep.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:33 schreef THN het volgende:
Je kunt wel een stoomapparaat huren, volgens mij word het dan ook wel een stuk beter!!!!
Azijn, heb je dat niet in je keukenkastjes staan? Je kan gewone kruiden/witte/witte wijn azijn gebruiken hoor. En schoonmaakazijn staat in de supermarkt bij de schoonmaakspullen. Balsamico azijn raad ik af, want dat is donker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Maarja, nu kan ik dus nergens azijn vinden.![]()
zet dan meteen je 150 bar kächer dr opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:33 schreef THN het volgende:
Je kunt wel een stoomapparaat huren, volgens mij word het dan ook wel een stuk beter!!!!
Ik heb alleen balsamico in huis. Ik vraag vriendjelief zometeen wel om wat azijn mee te nemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Azijn, heb je dat niet in je keukenkastjes staan? Je kan gewone kruiden/witte/witte wijn azijn gebruiken hoor. En schoonmaakazijn staat in de supermarkt bij de schoonmaakspullen. Balsamico azijn raad ik af, want dat is donker.
Waarom denk je dat het niet mooier wordt van verven? Het ziet er nu net uit alsof ik mijn badkamer nooit schoonmaak. Veel erger kan niet, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:56 schreef hierissiedan het volgende:
granitto(graniet in beton) veel in de jaren 50 gebruikt, verven kan goed afnemen en betonverf erop. Wordt het waarschijnlijk niet mooier van. Misschien kun je hem opnieuw betegelen. Eruit bikken is denk te veel werk.
denk dat de verf snel er afslijt eigenlijk, en zou t wel goed hechten op die vieze bende?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet mooier wordt van verven? Het ziet er nu net uit alsof ik mijn badkamer nooit schoonmaak. Veel erger kan niet, toch?
mischien is het als het nieuw is wel nog ingesloten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef SHE het volgende:
Dat krijg je dus alleen weg met hogedruk. ( Misschien voor jou een optie Claudia? )
Granito is ook enorm zuigend, dus vlekken trekken er acuut in. Overigens nooit begrepen waarom dat in vuilgevoelige plekken wordt gelegd.
Klopt, mijn ouders hebben bijvoorbeeld door echt het hele huis marmer gelegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mischien is het als het nieuw is wel nog ingesloten?
en slijt de afdichtingslaag met de tijd weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |