Ja, verdomd, je kunt bamboerollen natuurlijk tegen heel veel soorten constructies monteren?quote:Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef loecje het volgende:
[..]
dat of gewoon 1 zijdig met (zweeds?)rabatdelen dan is de achterkant vlak, en kan er tegen die kant bamboe komenheb jullie beide wat je zoekt toch?
Wat zoek je ongeveer? Ik heb al heel erg lang getwijfeld over verfkleuren. Als je nou gewoon 5 keuzes had zou het leven veel makkelijker zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 17:04 schreef loeszie het volgende:
Pfffffff ik ben een leuk behangetje aan het zoeken voor de hal. Ik word echt niet goed van al die keuzes..
Ik moest er even op googelen, maar dit schijnt het dan te zijn:quote:Op zondag 27 november 2011 17:02 schreef loecje het volgende:
[..]
dat of gewoon 1 zijdig met (zweeds?)rabatdelen dan is de achterkant vlak, en kan er tegen die kant bamboe komenheb jullie beide wat je zoekt toch?
Nummer 3!quote:Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef loeszie het volgende:
Ik vind deze alle drie leuk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben red cedar. Onderhoudsvrij.quote:Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moest er even op googelen, maar dit schijnt het dan te zijn:
[ afbeelding ]
Ik vind de wat warmere kleuren mooi. Die krijg je zeker door te beitsen?
[ afbeelding ]
Oehquote:Op zondag 27 november 2011 17:22 schreef loeszie het volgende:
Haha! Ja ik dacht eerst, waarom moeilijk doen over de hal. Maar wij hebben best een grote hal en toen ik deze foto zag... Je kunt er best veel leuks meedoen!
[ afbeelding ]
Die foto heb ik ook gepind! Vooral vanwege de trapleuning, trouwens (in combinatie met een lichte vloer). Maar dat kan bij ons weer niet.quote:Op zondag 27 november 2011 17:22 schreef loeszie het volgende:
Haha! Ja ik dacht eerst, waarom moeilijk doen over de hal. Maar wij hebben best een grote hal en toen ik deze foto zag... Je kunt er best veel leuks meedoen!
[ afbeelding ]
ja dat bedoel ik ja. dan krijg je ook een potdeksel effect.quote:Op zondag 27 november 2011 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik moest er even op googelen, maar dit schijnt het dan te zijn:
[ afbeelding ]
Ik vind de wat warmere kleuren mooi. Die krijg je zeker door te beitsen?
[ afbeelding ]
Daar fleurt een tuin wel van op, zeg! Mooi.quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben red cedar. Onderhoudsvrij.
Als je bevriend wil blijven met de buren moet die bamboe wel in een stevige (liefst betonnen) bak gezet worden - het woekert enorm, is heel sterk en groeit dwars door de meeste dingen heen.quote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef loeszie het volgende:
Ziet er al super uit Claudia! Ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt met jullie tuin. Vind die tegels ook erg leuk. Zijn die duur?
Ben niet zo kapot van de schutting eigenlijkWij zouden dan tegen de achterkant aankijken en die is wel minder mooi dan de voorkant. Of timmer je er dan ook latjes tegenaan aan de achterkant? Op zich maakt het ons ook niet zo heel veel uit hoor. We gaan toch voor een groot deel beplanting voor de schutting doen. Ik zag laatst in een woonblad bamboe als beplanting. Dat vond ik erg mooi!
To bequote:Op zondag 27 november 2011 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
loeszie en claudia, zijn jullie elkaars buren ofzo?
Zet zo duidelijk mogelijk op papier wat je gedaan wil hebben en vraag een ruwe offerte aan degenen die zich aanbieden. Wie geen ruwe offerte kan (wil) maken valt af. Te duur valt af, te goedkoop valt af, dat schift al aardig.quote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb inmiddels een overweldigende hoeveelheid berichten via Werkspot gekregen van hoveniers die graag een offerte opmaken voor ons, maar dan eerst even af willen spreken. Dat is natuurlijk ook heel logisch, maar nu moeten we wel een eerste schifting maken. Lastig. En voor elke offerte moeten we op locatie afspreken, waar we nog helemaal niets hebben. Wat een gedoe.
Ja, dat heb ik gedaan! Alles gespecificeerd wat we konden specificeren en om een ruwe offerte gevraagd. Ik heb tot nog toe 2 biedingen, waarvan één belachelijk laag (1000 euro) en één te hoog (5500 euro). Maar ik heb ook een bieding in een privé-bericht gekregen die overeenkwam met mijn inschatting (3300 euro), dus die laat ik langskomen om een specifieke offerte maken. Daarna kies ik er nog 2, denk ik. Iedereen die geen hoofdletters gebruikt valt af, dus dat schiet alvast op.quote:Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet zo duidelijk mogelijk op papier wat je gedaan wil hebben en vraag een ruwe offerte aan degenen die zich aanbieden. Wie geen ruwe offerte kan (wil) maken valt af. Te duur valt af, te goedkoop valt af, dat schift al aardig.
Dat van die schrijfmanieren durfde ik niet te zeggen, ik selecteer daar ook opquote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan! Alles gespecificeerd wat we konden specificeren en om een ruwe offerte gevraagd. Ik heb tot nog toe 2 biedingen, waarvan één belachelijk laag (1000 euro) en één te hoog (5500 euro). Maar ik heb ook een bieding in een privé-bericht gekregen die overeenkwam met mijn inschatting (3300 euro), dus die laat ik langskomen om een specifieke offerte maken. Daarna kies ik er nog 2, denk ik. Iedereen die geen hoofdletters gebruikt valt af, dus dat schiet alvast op.
ik heb dankzij werkspot nu een buitenkraan en buitenverlichting.quote:Op maandag 28 november 2011 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb inmiddels een overweldigende hoeveelheid berichten via Werkspot gekregen van hoveniers die graag een offerte opmaken voor ons, maar dan eerst even af willen spreken. Dat is natuurlijk ook heel logisch, maar nu moeten we wel een eerste schifting maken. Lastig. En voor elke offerte moeten we op locatie afspreken, waar we nog helemaal niets hebben. Wat een gedoe.
Vandaag zijn we bij de Ikea geweest om badkamermeubilair te bekijken. Dat wordt:
[ afbeelding ]
Maar dan zonder poten. Met een spiegel in dezelfde breedte:
[ afbeelding ]
We moeten nog kijken of er een reguliere kraan in past. Iemand enig idee of dat allemaal standaardmaten zijn? Of hanteert Ikea weer eens andere maten?
We wilden het eigenlijk laten installeren door Ikea zelf, maar wat een gedoe is het om dat geregeld te krijgen. Door de badkamerafdeling op de begane grond werden we doorverwezen naar de afdeling Pax-kasten, maar daar werd tegen ons gezegd dat we alles zelf moesten verzamelen en naar de transportservice moesten brengen, alweer we de montageservice zouden kunnen regelen. Nou ja, laat dan maar. We zoeken wel nog een klusjesman die dit voor ons kan regelen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb dankzij werkspot nu een buitenkraan en buitenverlichting.
ik liep er al jaren om te zeuren en mijn vriend bleef het voor zich uitschuiven.
toen ik dreigde het op werkspot te zetten, had hij binnen een paar dagen de boel aangelegd.
leve werkspot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |