Moet je dat eigenlijk doen voor er geverfd wordt?quote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Bleie het volgende:
Claudia: tegen het stof is nu denk ik nog niet zo veel te doen. Als de stucadoor klaar is, zou ik eens goed de bezem erdoor halen (of een bouwstofzuiger, maar niet je eigen stofzuiger, die overleeft t niet). Als eenmaal de vloeren erin liggen, is het ergste leed geleden, is mijn ervaring.
Ik vind bamboe zelf niet zo denderend, maar ik houd wel van het 'fijne' van de schutting, als je begrijpt wat ik bedoel. En het oogt vriendelijker dan planken.quote:Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef loeszie het volgende:
Vind je zoiets niet leuk?
[ afbeelding ]
Het was geloof ik op zich netjes, maar ik zag wel één streep. Of zit ik dan te muggenziften? En ik zag bij de stopcontacten een stukje dat niet mooi was afgewerkt. Volgens J. moet ik het eindresultaat afwachten.quote:Op zondag 27 november 2011 15:36 schreef wickie het volgende:
Als je muren mooi glad en egaal zijn, je nergens strepen ziet en als je vlak langs de muur kijkt en geen bobbels ziet is het netjes gestuct. En met glad bedoel ik echt glad, dat het ook zo aanvoelt met je hand.
De vloeren? Zou ik niet doen. Bij ons heeft de stucadoor ook de vloeren gespoten, dus dat was meteen af. Daarna hebben we zelf laminaat gelegd.quote:Op zondag 27 november 2011 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Moet je dat eigenlijk doen voor er geverfd wordt?
Het ging me puur om het verwijderen van zoveel mogelijk zand en stof. Onze vloerleverancier gaat onze vloer egaliseren, dus dat komt sowieso pas veel later.quote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef Bleie het volgende:
[..]
De vloeren? Zou ik niet doen. Bij ons heeft de stucadoor ook de vloeren gespoten, dus dat was meteen af. Daarna hebben we zelf laminaat gelegd.
dat of gewoon 1 zijdig met (zweeds?)rabatdelen dan is de achterkant vlak, en kan er tegen die kant bamboe komenquote:Op zondag 27 november 2011 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
Je kan ook 2-zijdig potdekselenmocht dat het probleem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |