abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104879555
Vind je zoiets niet leuk?

pi_104879930
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Bleie het volgende:
Claudia: tegen het stof is nu denk ik nog niet zo veel te doen. Als de stucadoor klaar is, zou ik eens goed de bezem erdoor halen (of een bouwstofzuiger, maar niet je eigen stofzuiger, die overleeft t niet). Als eenmaal de vloeren erin liggen, is het ergste leed geleden, is mijn ervaring.
Moet je dat eigenlijk doen voor er geverfd wordt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104880104
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:41 schreef loeszie het volgende:
Vind je zoiets niet leuk?

[ afbeelding ]
Ik vind bamboe zelf niet zo denderend, maar ik houd wel van het 'fijne' van de schutting, als je begrijpt wat ik bedoel. En het oogt vriendelijker dan planken.

-Edit- Hm, misschien toch wel een optie. Ik ga even verder kijken naar bamboeschuttingen.
pi_104880428
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 15:36 schreef wickie het volgende:
Als je muren mooi glad en egaal zijn, je nergens strepen ziet en als je vlak langs de muur kijkt en geen bobbels ziet is het netjes gestuct. En met glad bedoel ik echt glad, dat het ook zo aanvoelt met je hand.
Het was geloof ik op zich netjes, maar ik zag wel één streep. Of zit ik dan te muggenziften? En ik zag bij de stopcontacten een stukje dat niet mooi was afgewerkt. Volgens J. moet ik het eindresultaat afwachten. }:|
pi_104880503
Er zijn ook best veel verschillende diktes enzo http://www.bamboo-fencing.be/bamboo.html

Ik wil je natuurlijk niks opdringen :+

Even iets anders jullie huren ook in de vrije sector toch? Wonen jullie daar al meer dan een jaar? Wij hebben echt gezeik omdat we de huur eerder opzeggen dan binnen het jaar. We hebben een jaarcontract getekend. Nu hebben we advies ingewonnen en te horen gekregen dat het werken met jaarcontracten eigenlijk helemaal niet mag omdat er woningnood in Amsterdam is en de woning vrij snel weer verhuurd kan worden.. Maar goed het laatste woord is er nog niet over gezegd..
pi_104880546
Als er goed gestukt is zou de muur superglad moeten zijn!
pi_104880921
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 15:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Moet je dat eigenlijk doen voor er geverfd wordt?
De vloeren? Zou ik niet doen. Bij ons heeft de stucadoor ook de vloeren gespoten, dus dat was meteen af. Daarna hebben we zelf laminaat gelegd.
pi_104880963
Wat vervelend dat jullie nu met dat jaarcontract zitten, loeszie! Het is niet alsof je niet al genoeg te regelen hebt. Wij wonen hier al langer dan een jaar, dus dat zou geen probleem moeten geven. Maar we moeten nog opzeggen. Dat gaan we komende week maar doen. Lief wou het net doen.

Morgen wordt de keuken ingemeten dus dan ga ik wel de zeikerd uithangen over het stucwerk. :+ Ik weet niet eens zeker of de muur wel gestuukt was. :o De meeste muren zagen er sowieso al netjes uit, vond ik.
pi_104881044
Nee, je zit niet te muggenziften naar mijn idee, je betaald ervoor dus je mag kwaliteit verwachten.
Wij hebben een paar streekstrepen op 1 plek. Toen de woonkamer werd gestuct had onze stucer een hulpje meegenomen en die was iets minder goed. Het is ons tijdens dat ze bezig waren niet opgevallen. Toen we het later ontdekte was ook onze stucman teleurgesteld (maar hij was een hele erge perfectionist), ik heb er geen problemen mee die paar kleine streek strepen. Maar als op elke muur zulke strepen voor zouden komen zou ik wel chaggo worden.
Maar ik ben maar een leek, hier kunnen de profs beter wat over zeggen.

Overleg met de werklui of jullie het schoon moeten maken voordat ze aan het werk gaan. Zo ja, dan is het raadzaam een bouwstofzuiger te huren.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104881196
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef Bleie het volgende:

[..]

De vloeren? Zou ik niet doen. Bij ons heeft de stucadoor ook de vloeren gespoten, dus dat was meteen af. Daarna hebben we zelf laminaat gelegd.
Het ging me puur om het verwijderen van zoveel mogelijk zand en stof. Onze vloerleverancier gaat onze vloer egaliseren, dus dat komt sowieso pas veel later.
pi_104881307
Oh en loeszie, de stenen die ik liet zien zijn van Metten (Terra Toscana) en kosten 46,30 euro per m2. :o

Ik heb een dure smaak, geloof ik. Bij de keukenhandel zag ik ook een heel mooie tegel en dat bleek een speciaal soort marmer te zijn dat duizenden euro's zou gaan kosten.

Ik zoek wel een goedkoper alternatief. :')
pi_104881373
Ja dat probleem heb ik nou ook :')
pi_104881488
Wat vind je van die gepoedercoate kaders?

Zal wel weer duur zijn. :7
pi_104881723
Marktplaats!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104881773
Ik vind die zonder kader eigenlijk het mooist. Maar volgens mij zie je dan het frame wel aan de achterkant dus dan is het geen optie. Dan vind ik inderdaad die gepoedercoate kader het mooist.
pi_104881859
Ja, anders zal dit er wel achter zitten:

Als je dat niet ziet zou het niet erg zijn.
pi_104881909
Hij heeft nog 20 dichte en 3 open. Zou misschien best een optie zijn?
pi_104881936
90cm breed is trouwens niet echt heel handig...
pi_104881995
Zo, dat is echt goedkoop! :o Maar is inderdaad wel heel smal. En ik vind de bamboe-omlijsting zelf ook niet zo mooi.
pi_104883033
Oh, en wat vind je hiervan? (Let niet op de lelijke klep. Hebben jullie eigenlijk een kat?)

pi_104883274
Je kan ook 2-zijdig potdekselen ;) mocht dat het probleem zijn.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104883358
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
Je kan ook 2-zijdig potdekselen ;) mocht dat het probleem zijn.
dat of gewoon 1 zijdig met (zweeds?)rabatdelen dan is de achterkant vlak, en kan er tegen die kant bamboe komen ;) heb jullie beide wat je zoekt toch?
pi_104883423
Oh dat vind ik ook wel wat! Ja we hebben 2 katten. Maar zijn binnenkatten dus ik verwacht niet dat ze veel buiten rond gaan zwerven.
pi_104883471
Pfffffff ik ben een leuk behangetje aan het zoeken voor de hal. Ik word echt niet goed van al die keuzes..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')