Die bedoel ik niet. Jij bedoelt die aflevering die ik eerder noemde: het overnemen van een bar in Spanje. Rintaj en haar man. Die vrouw met die grote neus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Die zijn toch gescheiden? En die vrouw wilde dat hun aflevering niet meer zou worden herhaald.
Was dat de vlammetjes-aflevering?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet. Jij bedoelt die aflevering die ik eerder noemde: het overnemen van een bar in Spanje. Rintaj en haar man. Die vrouw met die grote neus.
Oohh jij hebt het over een ander gezin.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet. Jij bedoelt die aflevering die ik eerder noemde: het overnemen van een bar in Spanje. Rintaj en haar man. Die vrouw met die grote neus.
Ja!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat de vlammetjes-aflevering?
Die inderdaad. Vanuit Spanje ook even papa bellen om geld af te luizen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, die vent die z'n paspoort moest inleveren, want de curator had bedenkingen bij zijn faillissement! En hop, op de bonnefooi gingen ze half Europa door, met caravan en 3 of 4 kinderen!
Ohw ja! Zij was omroepster bij de NS. Ze gingen in de botenverhuur. Maar de heimwee sloeg toe. Toen in Nederland opa ziek werd hebben ze Ben Johnson op de 100 meter horden verbeterd in hun haast om weer terug te keren naar de lekkere boerenkool bij pa en ma.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:
Of die losers die naar Republica Dominicana gingen en binnen 'n week met heimwee weer terug in NL zaten....
http://player.omroep.nl/?aflID=7794747&kanaal=tvopjepc.nlquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:20 schreef alors het volgende:
Er was ook zo'n aflevering van een gezin dat naar (ik geloof) Italië ging en die vrouw daarvan kreeg wat met een 'vriend' van de familiezulke intriges wil ik zien!
http://player.omroep.nl/?aflID=8021942&kanaal=tvopjepc.nlquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw ja! Zij was omroepster bij de NS. Ze gingen in de botenverhuur. Maar de heimwee sloeg toe. Toen in Nederland opa ziek werd hebben ze Ben Johnson op de 100 meter horden verbeterd in hun haast om weer terug te keren naar de lekkere boerenkool bij pa en ma.
http://player.omroep.nl/?aflID=10263461quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:56 schreef lily het volgende:
[..]
ja![]()
waren dat niet Alex en Anita de Haan?
Ik Vertrek #8 - Janken en stressen
Die ga ik binnenkort nog even terugkijkenquote:Op zondag 27 november 2011 00:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10263461
Ik heb nummer 3 eens bekeken.. Feyenoorder naar Portugal.. ik vond het eigenlijk wel een succesverhaal! Ze hebben hun zaakje, wel wat opstartprobleempjes maar toch, lopende gekregen. En de conclusie is: iedereen moet emigreren! Het is fantastisch!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik vond nog een linkje van een andere site. Top 3 leedvermaakfragmenten
Dat waren de verdrietigste afleveringen. Deze afleveringen hebben niks met leedvermaak te maken.quote:Op zondag 27 november 2011 05:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Het ergste waren die verongelukte man in Zwitserland en de aan kanker overleden vrouw in Oostenrijk.
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zondag 27 november 2011 10:35 schreef Boomstronk- het volgende:
Heeft iemand een link naar de uitzendinggemist van Ik vertrek over Henka en André? Ik kan de aflevering niet vinden.
Bedanktquote:Op zondag 27 november 2011 10:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
en dan de onderste
al 3x ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
N
Hongarije, die hadden we volgens mij nog niet gehad
Is dit een herhaling dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:58 schreef Igen het volgende:
Die is al een paar keer op TV geweest. En volgens mij was het allemaal ook een stuk minder dramatisch dan de aankondiging doet denken.
Ach ja idd. Morgen dan maar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:20 schreef Igen het volgende:
De afgelopen twee weken was op vrijdag een herhaling en op zaterdag een nieuwe aflevering.
Inderdaadquote:
Ik snap ook nooit dat mensen hun familie, vrienden en collega's zo makkelijk achterlaten voor een avontuur met onbekende uitkomst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:46 schreef zoem het volgende:
Onnodig claxonneren, 340 euro! Alvast in de stemming komen voor Blik op de weg
Ik zou zoiets echt niet kunnen. Ik zou mijn familie, de omgeving en het gemak te veel missen. Maar ik ben dan ook van het type huismus
[..]
Inderdaad
En nog steeds met dat houtkacheltje en twee gaskacheltjes. Brr.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
Die kou 's winters, verschrikkelijk lijkt me dat zeg.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef alors het volgende:
Die kou 's winters, verschrikkelijk lijkt me dat zeg.
Koukleumenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog steeds met dat houtkacheltje en twee gaskacheltjes. Brr.
Klopt, ik kan het weer zoals het nu in Nederland is nog net aan, maar kouder vind ik echt verschrikkelijk. Geef mij maar hitte.quote:
20 tot 23 graden is warm genoeg. Heb helemaal niets met hittequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, ik kan het weer zoals het nu in Nederland is nog net aan, maar kouder vind ik echt verschrikkelijk. Geef mij maar hitte.
Dit optrekje kostte 65.000 euro.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef LXIV het volgende:
Toch wel een mooie omgeving daar en veel vrijheid en ruimte. Wat kost zo'n mega-boerderij in Hongarije nu? 200.000 euro ofzo?
Ligt eraan. Volgens mij kunnen niet-hongaren sowieso niet binnen de bebouwde kom kopen. een huis aan het balatonmeer is duurder dan een boerderij ergens op de puszta.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef LXIV het volgende:
Toch wel een mooie omgeving daar en veel vrijheid en ruimte. Wat kost zo'n mega-boerderij in Hongarije nu? 200.000 euro ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |