Kijk, een statement waar het geruchtencircuit hele andere dingen over zegt.quote:
Je bent een dag kwijtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
Vrijdagavond, dus een ode aan goeie tieten!
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit giltquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem denk ik of Spezza nog heeft kunnen gillen ondanks die gagball in z'n mond.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit gilt
Dat krijg je met die mongolen die de OP aanpassen.quote:
Ja und?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, een statement waar het geruchtencircuit hele andere dingen over zegt.
Ligt het niet gewoon aan de ghb?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met die mongolen die de OP aanpassen.
Hoe toepasselijk dat jij een speenvarken hebt in het kader van 'baasjes lijken op hun huisdieren'.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit gilt
Mijn varkentje is al lang geen speenvarken meer hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk dat jij een speenvarken hebt in het kader van 'baasjes lijken op hun huisdieren'.
Oh? Waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh godt, wat heb je gisteren toch weer tegen MNR gezegd? Ze was heul boos op je!
Ze wist alleen niet meer waarom dus waarschijnlijk hing de rode vlag gewoon uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh godt, wat heb je gisteren toch weer tegen MNR gezegd? Ze was heul boos op je!
Ja dat wil ik juist van jou weten. Je was weer heel vals.quote:
Ik ben niet zo thuis in de varkensterminologie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Mijn varkentje is al lang geen speenvarken meer hoor
Het woord dekt de lading al behoorlijk hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de varkensterminologie.
Ik heb dr al twee dagen niet gesproken hier geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil ik juist van jou weten. Je was weer heel vals.
Kun je nagaan hoe klein mijn affiniteit met varkens is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Het woord dekt de lading al behoorlijk hoor.
Zelf zo'n varkentje in huis gehad echt ze zijn geweldig en slim!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein mijn affiniteit met varkens is.
Wat jou aanwezigheid alleen al kan doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dr al twee dagen niet gesproken hier geloof ik
Ergens anders ook niet
Dus ik ben verrast en verbaasd
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef ayumu het volgende:
Zelf zo'n varkentje in huis gehad echt ze zijn geweldig en slim!
Ik ben iig dol op de mijnequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.
Dat zal vast een andere reden hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.
Aannames.quote:
Hoor wie het zegtquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het zo tof dat jij gewoon n varken hebt
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ach ja.
Elke dag poep scheppen en schrobben maakt het al wat minder romantisch
Maar echt erg veel werk is dat niet. Hij doet alles overzichtelijk in dezelfde hoek, dus ik kan het eens per dag opvegen, emmer heet water er overheen en beetje schrobben, klaar.quote:
Ja varkens zijn heel handig wat dat betreft, die gaan instinctief zo ver mogelijk van hun slaapplek poepen en plassen.quote:
varkentjequote:
Ik zou het ook niet tof vinden om dagelijks zijn hele stuk tuin af te moeten struinen op zoek naar uitwerpselen.quote:
hoe groot is jouw tuin dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden om dagelijks zijn hele stuk tuin af te moeten struinen op zoek naar uitwerpselen.
Nou ja, niet belachelijk groot hoor. Maar hij heeft het hele stuk naast het huis, in de volle lengte.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe groot is jouw tuin dan?
Iedere fetisj passeert vroeg of laat de revue.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
ik kan me niet herinneren dat er ooit een zaterdagavond in singles waar het over varkenspoep ging...
Ik spoel ze altijd door het toilet, bet you didn't know that.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
ik kan me niet herinneren dat er ooit een zaterdagavond in singles waar het over varkenspoep ging...
Did I want to know that?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik spoel ze altijd door het toilet, bet you didn't know that.
Sinds wanneer is dat hier een vereiste?quote:
hij is ook tofquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het zo tof dat jij gewoon n varken hebt
Hehe hi babe. Jij hebt 'm nog ieniemienie meegemaaktquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |