Kijk, een statement waar het geruchtencircuit hele andere dingen over zegt.quote:
Je bent een dag kwijtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
Vrijdagavond, dus een ode aan goeie tieten!
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit giltquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem denk ik of Spezza nog heeft kunnen gillen ondanks die gagball in z'n mond.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit gilt
Dat krijg je met die mongolen die de OP aanpassen.quote:
Ja und?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, een statement waar het geruchtencircuit hele andere dingen over zegt.
Ligt het niet gewoon aan de ghb?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met die mongolen die de OP aanpassen.
Hoe toepasselijk dat jij een speenvarken hebt in het kader van 'baasjes lijken op hun huisdieren'.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit gilt
Mijn varkentje is al lang geen speenvarken meer hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk dat jij een speenvarken hebt in het kader van 'baasjes lijken op hun huisdieren'.
Oh? Waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh godt, wat heb je gisteren toch weer tegen MNR gezegd? Ze was heul boos op je!
Ze wist alleen niet meer waarom dus waarschijnlijk hing de rode vlag gewoon uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh godt, wat heb je gisteren toch weer tegen MNR gezegd? Ze was heul boos op je!
Ja dat wil ik juist van jou weten. Je was weer heel vals.quote:
Ik ben niet zo thuis in de varkensterminologie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Mijn varkentje is al lang geen speenvarken meer hoor
Het woord dekt de lading al behoorlijk hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de varkensterminologie.
Ik heb dr al twee dagen niet gesproken hier geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil ik juist van jou weten. Je was weer heel vals.
Kun je nagaan hoe klein mijn affiniteit met varkens is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Het woord dekt de lading al behoorlijk hoor.
Zelf zo'n varkentje in huis gehad echt ze zijn geweldig en slim!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein mijn affiniteit met varkens is.
Wat jou aanwezigheid alleen al kan doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dr al twee dagen niet gesproken hier geloof ik
Ergens anders ook niet
Dus ik ben verrast en verbaasd
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef ayumu het volgende:
Zelf zo'n varkentje in huis gehad echt ze zijn geweldig en slim!
Ik ben iig dol op de mijnequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.
Dat zal vast een andere reden hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.
Aannames.quote:
Hoor wie het zegtquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het zo tof dat jij gewoon n varken hebt
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ach ja.
Elke dag poep scheppen en schrobben maakt het al wat minder romantisch
Maar echt erg veel werk is dat niet. Hij doet alles overzichtelijk in dezelfde hoek, dus ik kan het eens per dag opvegen, emmer heet water er overheen en beetje schrobben, klaar.quote:
Ja varkens zijn heel handig wat dat betreft, die gaan instinctief zo ver mogelijk van hun slaapplek poepen en plassen.quote:
varkentjequote:
Ik zou het ook niet tof vinden om dagelijks zijn hele stuk tuin af te moeten struinen op zoek naar uitwerpselen.quote:
hoe groot is jouw tuin dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden om dagelijks zijn hele stuk tuin af te moeten struinen op zoek naar uitwerpselen.
Nou ja, niet belachelijk groot hoor. Maar hij heeft het hele stuk naast het huis, in de volle lengte.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe groot is jouw tuin dan?
Iedere fetisj passeert vroeg of laat de revue.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
ik kan me niet herinneren dat er ooit een zaterdagavond in singles waar het over varkenspoep ging...
Ik spoel ze altijd door het toilet, bet you didn't know that.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:44 schreef ArTiC het volgende:
ik kan me niet herinneren dat er ooit een zaterdagavond in singles waar het over varkenspoep ging...
Did I want to know that?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik spoel ze altijd door het toilet, bet you didn't know that.
Sinds wanneer is dat hier een vereiste?quote:
hij is ook tofquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het zo tof dat jij gewoon n varken hebt
Hehe hi babe. Jij hebt 'm nog ieniemienie meegemaaktquote:
quote:
jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe hi babe. Jij hebt 'm nog ieniemienie meegemaakt
dan is je leven niet compleetquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ken m, helaas, niet persoonlijk
Ja je hoon was duidelijk "Wtf je neemt geen varken als huisdier, raar wief!"quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef progje het volgende:
[..]
ja
en ik als boerendochtervond het natuurlijk belachelijk, maar oh wat vond ik hem leuk en schattig
hi, how you doin'?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef progje het volgende:
[..]
ja
en ik als boerendochtervond het natuurlijk belachelijk, maar oh wat vond ik hem leuk en schattig
Ja hij is helaas niet meer zo lief tegen vreemden als vroeger, hij gaat te weinig met 'niet familie' mensen om.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ken m, helaas, niet persoonlijk
Shoo, shoo, wegwezen bij mijn progjequote:
ik heb geen grondquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Shoo, shoo, wegwezen bij mijn progje
dan wil ik m alleen nog persoonlijk leren kennen in de vorm van een karbonaadjequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij is helaas niet meer zo lief tegen vreemden als vroeger, hij gaat te weinig met 'niet familie' mensen om.
oei, ik moest hier heel hard om lachenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan wil ik m alleen nog persoonlijk leren kennen in de vorm van een karbonaadje
Hee, ms kun je 'm omkopen met eten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan wil ik m alleen nog persoonlijk leren kennen in de vorm van een karbonaadje
Nee niks, opzouten jijquote:
Dat doet ze toch... 'Hey varken, als jij niet lief doet, lig je morgen gebraden op mijn bord'.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Hee, ms kun je 'm omkopen met eten.
je wilt me voor jezelf he?quote:
Denk niet dat biggel daar intrapt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet ze toch... 'Hey varken, als jij niet lief doet, lig je morgen gebraden op mijn bord'.
quote:
watvoor eten krijgt ie eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee, ms kun je 'm omkopen met eten.
Paardenvoer, paardenmuesli om precies te zijn. En appels en groente.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor eten krijgt ie eigenlijk?
truffels, duhquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor eten krijgt ie eigenlijk?
Dan heeft MeMo een lekker stukkie vlees in het vooruitzicht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Denk niet dat biggel daar intrapt...
Nee minivarkens schijnen taai en niet lekker te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft MeMo een lekker stukkie vlees in het vooruitzicht.
Als biggel iedere dag lekker gemasseerd is wel jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heeft MeMo een lekker stukkie vlees in het vooruitzicht.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef progje het volgende:
[..]
oeh, daar krijg je geniaal lekkere ham van
wees niet bang, die van jou krijgt geen truffelsquote:
nu is het paardenmueslihamquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef progje het volgende:
[..]
oeh, daar krijg je geniaal lekkere ham van
Tijd om het maar es feitelijk vast te stellen dan. Wie weet redt hij/zij met dit ene offer het leven van miljoenen onschuldige, viessmakende minvarkens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
Nee minivarkens schijnen taai en niet lekker te zijn.
met stukjes appelquote:
Dat hebben mensen dus al wel geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd om het maar es feitelijk vast te stellen dan. Wie weet redt hij/zij met dit ene offer het leven van miljoenen onschuldige, viessmakende minvarkens.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
biggel zijn naam eer aan doende zou je hem moeten cremeren en opsnuiven
misschien kan je het verkopen op zo'n stampersfeestjequote:
NederKuusquote:
puurquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb goddelijke bonbons van een socialdeal dealmn lijn wat doe je
hoewel ik de pure niet hoef, anyone?
http://www.chocolateriebruns.nl/bruns/bonbon.pdf
je hebt een flinke tak door zijn hart gestoken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik schrok even van een zombie
naja zeg, ik zit hier gewoon @ bankquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, ik schrok even van een zombie
Moet toch door zijn hoofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt een flinke tak door zijn hart gestoken?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef progje het volgende:
[..]
naja zeg, ik zit hier gewoon @ bank
sorry hoor...oh grote zombiefielquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet toch door zijn hoofdamateur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |