Kijk, een statement waar het geruchtencircuit hele andere dingen over zegt.quote:
Je bent een dag kwijtquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
Vrijdagavond, dus een ode aan goeie tieten!
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit giltquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem denk ik of Spezza nog heeft kunnen gillen ondanks die gagball in z'n mond.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit gilt
Dat krijg je met die mongolen die de OP aanpassen.quote:
Ja und?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, een statement waar het geruchtencircuit hele andere dingen over zegt.
Ligt het niet gewoon aan de ghb?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met die mongolen die de OP aanpassen.
Hoe toepasselijk dat jij een speenvarken hebt in het kader van 'baasjes lijken op hun huisdieren'.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die mij eruit gilt
Mijn varkentje is al lang geen speenvarken meer hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk dat jij een speenvarken hebt in het kader van 'baasjes lijken op hun huisdieren'.
Oh? Waarom?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh godt, wat heb je gisteren toch weer tegen MNR gezegd? Ze was heul boos op je!
Ze wist alleen niet meer waarom dus waarschijnlijk hing de rode vlag gewoon uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh godt, wat heb je gisteren toch weer tegen MNR gezegd? Ze was heul boos op je!
Ja dat wil ik juist van jou weten. Je was weer heel vals.quote:
Ik ben niet zo thuis in de varkensterminologie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
Mijn varkentje is al lang geen speenvarken meer hoor
Het woord dekt de lading al behoorlijk hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de varkensterminologie.
Ik heb dr al twee dagen niet gesproken hier geloof ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil ik juist van jou weten. Je was weer heel vals.
Kun je nagaan hoe klein mijn affiniteit met varkens is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Het woord dekt de lading al behoorlijk hoor.
Zelf zo'n varkentje in huis gehad echt ze zijn geweldig en slim!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein mijn affiniteit met varkens is.
Wat jou aanwezigheid alleen al kan doenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dr al twee dagen niet gesproken hier geloof ik
Ergens anders ook niet
Dus ik ben verrast en verbaasd
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef ayumu het volgende:
Zelf zo'n varkentje in huis gehad echt ze zijn geweldig en slim!
Ik ben iig dol op de mijnequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.
Dat zal vast een andere reden hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn vrouw mij altijd varkentje noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |