Feliciteer mij hier:quote:
Ikquote:
Jaquote:
Ik ben the-brother-of-uzunumaki aangenaamquote:
Neequote:
Neequote:
Ik ken jou welquote:
Dat is alleen radio49, dan tel je ONZ radio niet mee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar na bij de reeksen.
Jawelquote:
Die 59 posts zijn te verwaarlozenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is alleen radio49, dan tel je ONZ radio niet mee.
Ga weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
IB4, kijk mij eens posten topique.
Eens met trollquote:
Hihi stoer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
IB4, kijk mij eens posten topique.
Okequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij hebben nog nooit in hetzelfde topic gepost. Behalve deze dan
Mij niet kennenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef naatje_1 het volgende:
PostcountgeilersTevens: wie ben jij?
Jij meldt jezelf?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:33 schreef Trollscience het volgende:
Grappig hoe ieder topic van TS verandert in een incrowd-SC vol met die radiokneusjes.
Nu 20026quote:
Hebben we er samen 100.000 ong.!quote:
Jaquote:
Haal er daar ca. 4k vanaf en je hebt mijn postaantalquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hebben we er samen 100.000 ong.!
Zal ik jou eens lekker in je kont raggen? Ik weet dat je het lekker vind, want de vorige keer schreeuwde je om meer, lief kutje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:36 schreef Trollscience het volgende:
Hoi Gummiebeer,
Scheer je weg, ransmongool. Zelf ging je huilen toen niemand je feliciteerde met je oom-schap en nu doe je precies hetzelfde alleen dan om iets anders. Ga lekker ergens anders de dorpsmongool uithangen, zoals in die kuttopics van jou waarin je anaal uitgewoond wordt door iedere willekeurige user die er post.
Tot zover mijn betoog![]()
.
Kom hier, ik laat je janken om je moeder.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook anaal gepakt worden, het wordt de eerste keer dus mijn kont is nog lekker strak.
Iemand geinteresseerd?
Het enige wat jij ragt is het kontje van opa en papa, terwijl je anaal vernedert wordt door één van hen. Scheer je weg mongool, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal ik jou eens lekker in je kont raggen? Ik weet dat je het lekker vind, want de vorige keer schreeuwde je om meer, lief kutje.![]()
Ga lekker ergens anders trollen met je trolkop, jankert.
Ik wil jouw poepertje wel uitwonenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook anaal gepakt worden, het wordt de eerste keer dus mijn kont is nog lekker strak.
Iemand geinteresseerd?
Ik heb altijd zin in monoquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Jojoortje, heb je een beetje zin in dat interview met mono?
Jij bent diegene die zichzelf belachelijk maakt. Alleen heb je het zelf niet in de gaten, dat is het trieste eraan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het enige wat jij ragt is het kontje van opa en papa, terwijl je anaal vernedert wordt door één van hen. Scheer je weg mongool, je maakt jezelf belachelijk.
Pak me tot de tranen over mijn wangen biggelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kom hier, ik laat je janken om je moeder.
PM me maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Pak me tot de tranen over mijn wangen biggelen.
Dat chromosoompje dat ontbrak in de zaadcelletjes van papa bevordert je geestelijke capaciteit niet echt, merk ik zo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij bent diegene die zichzelf belachelijk maakt. Alleen heb je het zelf niet in de gaten, dat is het trieste eraan.
Hoe groot is jouw pik?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil jouw poepertje wel uitwonen.
Mag welquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
200000 tetten voor je topic! Oh wacht dat mag niet meer, hihihihihihiihih!
Je maakt jezelf tot schande, het is genetisch niet eens bepalend en tevens onjuist.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat chromosoompje dat ontbrak in de zaadcelletjes van papa bevordert je geestelijke capaciteit niet echt, merk ik zo.
quote:
Steek hem er maar in tijger.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
15,8 centimetertjes, inpluggen en raggen maar!.
Hij heeft een kleintje, hoogstens 10cm. Ik voelde hem niet eens binnenkomen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
15,8 centimetertjes, inpluggen en raggen maar!.
Het toevoegen van extra medeklinkers aan het einde van je "beledigingen" geeft je niet meer, of in dit geval minder, gelijk hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je maakt jezelf tot schande, het is genetisch niet eens bepalend en tevens onjuist.
Denk eerst na voordat je post paupert.
Vuile verkrachter!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik penetreer je kapot, ijdele nimf!
Jij snapt er ook niks van he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het toevoegen van extra medeklinkers aan het einde van je "beledigingen" geeft je niet meer, of in dit geval minder, gelijk hoor.
Nini wil alleen met Loefje :$ :$ :$quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
Ik stem voor een gangbang met Nini, Trollie en Gummie.![]()
![]()
Goed kijken dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Gefeliciteerd TS![]()
dat wil ik zien
Webcam. Nu.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
Veel FOK!kers die mij willen neuken wel.
Oeh, dat mag ook.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nini wil alleen met Loefje :$ :$ :$
Bedanktquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Gecondoleerd TS met je nu al verneukte sociale leven.
Eensch.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Gecondoleerd TS met je nu al verneukte sociale leven.
Hoe kan ik onstaan zijn uit het kwakje van mijn oom? Dan is hij toch geen oom meer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niks van he?
Volgens mij ben jij ontsproten met een restkwakje van je vader, of oom, of opa en zat je moeder aan de heroine.
Kom dan schatje :$ :$ :$quote:
quote:
Ik ben een meisje hoor.quote:
Ik zou maar meedoen aan het nieuwe seizoen van DNA onbekend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe kan ik onstaan zijn uit het kwakje van mijn oom? Dan is hij toch geen oom meer?
Bewijs eens.quote:
Jij vuige anaalridder!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt. Ik neem graag een pik in één van mijn twee lichaamsopeningen. Probleem?
quote:
Jullie hebben DM :$ :$ :$quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
Tietenpics mogen in mijn DM. Bij voorbaat dank.
En je snapt het wel, hou je niet van de domme troll.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe kan ik onstaan zijn uit het kwakje van mijn oom? Dan is hij toch geen oom meer?
Neem de mijne eens in je strakke lichaamsopeningen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt. Ik neem graag een pik in één van mijn twee lichaamsopeningen. Probleem?
Nee ik snap het nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En je snapt het wel, hou je niet van de domme troll.
Mijn piem0l is hard nu :$quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben DM :$ :$ :$
:$quote:
:$quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Iewl, gadver, dat kan je toch geen tieten meer noemen. Manboobs, dat zijn het
Als jouw oom jouw moeder neukt, en jij als gedrocht komt eruit. Dan is het nog steeds technisch gezien jouw oom, snuggere henkie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee ik snap het nietHoe kan je oom in Godsnaam je vader zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als jouw oom jouw moeder neukt, en jij als gedrocht komt eruit. Dan is het nog steeds technisch gezien jouw oom, snuggere henkie.
Ik ben een Manquote:
Nee, hooguit borderline.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geef nu gewoon toe dat je down hebt
Een 15 jarige jongenquote:
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:
Trollscience neukt 15 jarige jongens!
Hij neukt zichzelf dus?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:
Trollscience neukt 15 jarige jongens!
Gebruik eens google, zacht boterklontje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is dat, een verzachtende term voor trisomie 18?
Google is voor domme mensen, ik heb zelf een heel archief van alle termen en gebeurtenissen uit de wereld die mijn vermoedens bevestigen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gebruik eens google, zacht boterklontje.
Nou ja zo hoef je toch niet te reageren op mijn naaktpics?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
Iewl, gadver, dat kan je toch geen tieten meer noemen. Manboobs, dat zijn het
Dat geeft maar eens weer dat jij geen leven hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Google is voor domme mensen, ik heb zelf een heel archief van alle termen en gebeurtenissen uit de wereld die mijn vermoedens bevestigen.
Ik had je bijna geloofd, maar je schrijft het met hoofdletter M, en dat vind ik dan weer niet kloppen. Helaas.quote:
Hoe komt RN dan aan jouw naaktpics?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja zo hoef je toch niet te reageren op mijn naaktpics?
Hij kickt er op dat je een vuist in zijn reet duwt, vindt hij lekker.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mischien kickt hij daarop? Wie weet..
Oke BBQquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had je bijna geloofd, maar je schrijft het met hoofdletter M, en dat vind ik dan weer niet kloppen. Helaas.
Dankjequote:
Hij mag 2 vuisten hebben van mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kickt er op dat je een vuist in zijn reet duwt, vindt hij lekker.
Dat krijg je als het wordt geinfriltreerd door duplodebielen als gummiebeertje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs mijn postcounttopics waren niet zo verneukt als dit.
Nee, trollscience trekt volle zalen, come on.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat krijg je als het wordt geinfriltreerd door duplodebielen als gummiebeertje.
Dat zeggen de meeste mensen die niet zo gigantisch slim zijn als mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat geeft maar eens weer dat jij geen leven hebt.
Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hij mag 2 vuisten hebben van mij.
Potverdorie! Ik ram er mijn beide benen in!
Dat heb je toch net zelf gezegd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, trollscience trekt volle zalen, come on.
Neequote:
Mensen die zichzelf slim vinden..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste mensen die niet zo gigantisch slim zijn als mij.
In de linkerhoek staat Trollie, de rechterhoek wordt bezet door gummie en de scheidsrechter dat is heloef.quote:
Schattige newbiequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Syntraxx het volgende:
nee maar ff serieus 20.000 ste post???? failt at life???
Denken dat 20k posts een prestatie isquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Syntraxx het volgende:
Dat was de bedoeling maar ik was zo geil dat ik mijn kont maar ben gaan vingeren met het fluitje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de linkerhoek staat Trollie, de rechterhoek wordt bezet door gummie en de scheidsrechter dat is heloef.
Als je maar niet teveel gaat fluiten he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar ik was zo geil dat ik mijn kont maar ben gaan vingeren met het fluitje.
Autisme is gewoon een term voor mensen die veel te slim zijn. Dit maakt de professoren bang en bestempelen ze het maar als "autisme", terwijl die mensen eigenlijk drie keer zo slim zijn als normale mensen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf slim vinden..![]()
Dat zijn autistische mensen, dat weet iedereen.
Zei de autistquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Autisme is gewoon een term voor mensen die veel te slim zijn. Dit maakt de professoren bang en bestempelen ze het maar als "autisme", terwijl die mensen eigenlijk drie keer zo slim zijn als normale mensen.
Je faalt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef Syntraxx het volgende:
Schattige newbie . Kijk hier eens: http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik ben schattig ja !!!!
Syntraxx is de schattigste newbie die ik ooit ben tegen gekomen op heul Fok!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Ik ben schattig ja !!!!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:03 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Ik ben schattig ja !!!!
Je bent zelf nog een schattige newbie, dus hoe kan je nou over anderen praten alszijnde newbiesquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Syntraxx is de schattigste newbie die ik ooit ben tegen gekomen op heul Fok!
Klopt. Dit duidt pertinent aan dat ik gelijk heb en dat jij maar een luis in de pels van de betere mensen bent, mij en alle andere autisten.quote:
Prutser, ik ben heul geen newbie, dikke fail. Verder kusje op je voorhoofd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent zelf nog een schattige newbie, dus hoe kan je nou over anderen praten alszijnde newbies
Je bent pas echt een baas als die topics voor jou worden aangemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:06 schreef Syntraxx het volgende:
ik ben dan mischien en Noob, maar ja ik ga geen topic maken over mn 2 de post ..laat staan mn 20.000 ste
Jaartje oud...quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Prutser, ik ben heul geen newbie, dikke fail. Verder kusje op je voorhoofd.
Dan ben ik nu jouw luis in de pels, hahahaha!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt. Dit duidt pertinent aan dat ik gelijk heb en dat jij maar een luis in de pels van de betere mensen bent, mij en alle andere autisten.
De meeste FOK!kers met veel posts posten in SC's, zij hebben dus vrienden (waar ze irl ook mee omgaan) gemaakt op FOK!, failled at life zeg je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef Syntraxx het volgende:
dan ben je echt geen baas maar failed at life !!!
Waar zeg ik dat? Ik ben zelf ook nog newbie in hart en nieren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar jij voelt jezelf dus verheven boven mij?
Paupert...
Vrienden + Fok! ?= zichzelf belachelijk maken?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers met veel posts posten in SC's, zij hebben dus vrienden (waar ze irl ook mee omgaan) gemaakt op FOK!, failled at life zeg je?
Op de rails, gok ik, voor meer informatie kan je bij Socios terecht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:08 schreef Syntraxx het volgende:
als er topic over jou gaan of je maakt een topic over jezelf dan moet je je echt af gaan vragen waar de treinen rijden
Nee, maar dat begrijp jij vast nog nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vrienden + Fok! ?= zichzelf belachelijk maken?
Kanker toch een eind op Troll, paupert, ouwe koeien uit de sloot halen is het enigste wat je kan met je autistische kop.quote:
Spot niet met kankerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kanker toch een eind op Troll, paupert, ouwe koeien uit de sloot halen is het enigste wat je kan met je autistische kankerkop.
Ben heul blij zonder vrienden op Fok! Wie wil nou vrienden op Fok! hahahaha!!!! Zuur hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar dat begrijp jij vast nog niet![]()
.
Spot niet met koeien mongool, mijn broertje is aangevallen door een stier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kanker toch een eind op Troll, paupert, ouwe koeien uit de sloot halen is het enigste wat je kan met je autistische kankerkop.
Als je irl een goede vriend hebt, wat maakt het dan nog uit waar je hem hebt leren kennen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ben heul blij zonder vrienden op Fok! Wie wil nou vrienden op Fok! hahahaha!!!! Zuur hoor.
Je valt in herhaling...quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
Oom!
Deze pagina is nog grappiger.
En autisme duidt oneindige slimheid aan, verworpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je valt in herhaling...
Jezelf herhalen is ook een autistische kenmerk.
Kom maarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar ik kan ook wel jouw posthistorie oprakelen, en oh, wat zul jij je schamen Troll
Zelfs voor een autist doe je vrij dom.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En autisme duidt oneindige slimheid aan, verworpen.
quote:
kweenie iemand heft me hves gehack iemand help???????????????quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Syntraxx het volgende:
maar is dit een soort van, zo maak ik vriendjes site?????
Nee, dat gebeurt gewoon.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Syntraxx het volgende:
maar is dit een soort van, zo maak ik vriendjes site?????
Sorry..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie iemand heft me hves gehack iemand help???????????????
Het kenmerkt van autisten is juist het veel slimmer zijn dan "normale" mensen, zonder getroll.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zelfs voor een autist doe je vrij dom.
Jammer joh.
Je faaltquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Syntraxx het volgende:
voor een troll is ie best dom
____! Jij gaat je later zoooo hard schamen als anderen je confronteren met je PoHi.
over 25 jaar??? ...
Dan ben jij een schande voor de autisten!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het kenmerkt van autisten is juist het veel slimmer zijn dan "normale" mensen, zonder getroll.
Leer quoten domme kutquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:15 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Syntraxx het volgende:
voor een troll is ie best dom
____! Jij gaat je later zoooo hard schamen als anderen je confronteren met je PoHi.
over 25 jaar??? ...
Zegt de grootste van allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wees eens lief voor onze newbie
Ahhwquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
Zo schattig was ik vroeger: Gekleurde tekst...
Hij past zich maar aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wees eens lief voor onze newbie
Deze gaat in mijn signature, zodat iedereen die erop klikt ziet wat voor ongelooflijke mongool je bentquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Oh tuurlijk, want selecteren -> copy -> paste is minder werkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Syntraxx het volgende:
ik weet wel hoe ik mot quoten maar heb daar geen zin an mafkut!!
Ga jij je akkoordjes maar lekker oefenen, doe je nog iets nuttigs mischien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zegt de grootste van allemaal.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Deze gaat in mijn signature, zodat iedereen die erop klikt ziet wat voor ongelooflijke mongool je bent.
Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Syntraxx het volgende:
Oh tuurlijk, want selecteren -> copy -> paste is minder werk !
boeieeee.....
9/11 akkoorden wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ga jij je akkoordjes maar lekker oefenen, doe je nog iets nuttigs mischien.
Doe eens klikken op dat icoontje rechts boven je post en gebruik interpunctie. Dank u wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Syntraxx het volgende:
ik zal je rapen slet!!1
Eikeltjes rapen?
tussen je pa's benen ja
Nehh, ik prefereer andere.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
ik zal je rapen slet!!1
Eikeltjes rapen?
tussen je pa's benen ja
Ah oke, toen ze nog geen scholen hadden dus.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 20:17 schreef Syntraxx het volgende:
Oh tuurlijk, want selecteren -> copy -> paste is minder werk !
boeieeee.....
Hoe oud ben jij ?
ik had je vaar kenne zijn mafkutje
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef Syntraxx het volgende:
ik zal je rapen slet!!1
Eikeltjes rapen?
tussen je pa's benen ja
Doe eens klikken op dat icoontje rechts boven je post en gebruik interpunctie. Dank u wel.
doe ik maar werkt nie
helaas
Adblock is verboden hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:20 schreef Syntraxx het volgende:
ik zal je rapen slet!!1
Eikeltjes rapen?
tussen je pa's benen ja
Doe eens klikken op dat icoontje rechts boven je post en gebruik interpunctie. Dank u wel.
doe ik maar werkt nie
helaas
Dat is schattig!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen schattige topics, alleen domme.
Zo was er ooit een topic waarin ik vertelde dat ik droomde over mijn eerste keer.
Ontken ik dat dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
??? jij wou toch dat kereltje in zijn holletje nemen???
Een absolute klassieker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Fuck jou, val dood en krijg een kk virus op je pc! Doei!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waarom spreek je jezelf dan tegen trolletje?
Je hebt vast adblock aanquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Syntraxx het volgende:
ja ... icoontje werkt niet , net zoals jou hersens ... doet ook neit veel dan dom ouwehoeren
ja ik weet het maar goed waar je komt wordt je besmet he
Dat icoontje werkt niet? Wat voor een falend programma heb je dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Syntraxx het volgende:
ja ... icoontje werkt niet , net zoals jou hersens ... doet ook neit veel dan dom ouwehoeren
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Syntraxx het volgende:
quote:
Adblock dusquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat icoontje werkt niet? Wat voor een falend programma heb je dan?
Men leest mee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wie meldt hem voor Adblock-gebruik?
Ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wie meldt hem voor Adblock-gebruik?
Lees jij überhaupt andere posts hier? Zet je Adblock uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef Syntraxx het volgende:
geen iedee hoe of wat icoontje verschijnt wel kan er op klikken wat ik wil gebeurd gewoon niks
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
fuck jou, krijg de kanker en rot op plz.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Huillie huillie... jij huilt alleen maar. Uber huilliie op Fok! Huil huil huil....enigste wat jij kan is huilie op topics maar zelf geen topic maken wat niet huilt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij zult nooit een vrouw scoren op deze manier
I hope you step on a © Legoquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef Syntraxx het volgende:
Wie meldt hem voor Adblock-gebruik
ik zal je kont vol stoppen met blokjes

.
De (c) moet achteraan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I hope you step on a © Lego [ afbeelding ][ afbeelding ].
Dat deed ik ook altijd, tot iemand zei dat ie ervoor moest.quote:
Wel? Even kijken danquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
Hihi, ik heb RN aangesproken op fb.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt puber..
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Oww... mensen die denken dat ik hierdoor aandacht wil krijgen...![]()
Volgens mij zoek jij aandacht om in dit topic te posten..
Wat een baas.quote:
Jaquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een baas.
Ik ga binnenkort een topique openen over al jouw uitspraken. Nu niet, want ik ben te lui nu daarvoor. Maar het wordt zeker lachen met jouw uitspraken.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb opzich geen hekel aan Gummiebeer: die quote tenminste, gebruikt interpunctie en typt alles in normaal Nederlands.
zo ff pagina refreshen en hij werkt weer ... konijne keuteltje nu blij???quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd, tot iemand zei dat ie ervoor moest.
Kiek hem baas zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zo ff pagina refreshen en hij werkt weer ... konijne keuteltje nu blij???
Origineel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga binnenkort een topique openen over al jouw uitspraken. Nu niet, want ik ben te lui nu daarvoor. Maar het wordt zeker lachen met jouw uitspraken.
Ik nietquote:
Mannen typen Nederlands.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
baas??? baas??? pfff... ik ben the man!!!!
Niet hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:30 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
baas??? baas??? pfff... ik ben the man!!!!
HET IS OFquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kijken als er een deel 2 komt
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jochiequote:
als erquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |