het valt inderdaad onder het beeldmerkrecht oidquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Daar heeft Oversight nogal een en ander over uitgezocht.
Wat ik me herinner is dat ook als het niet mag, de politie niet de bevoegde instantie is om het aan te pakken.
Dan kun je lang wachten, want die komt vrijwel nooit meer op FOK!.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Legwieh het volgende:
Nou hopen dat oversight snel een eenduidig antwoord geeft dan.
Dan fiets je daar toch eens naar binnen om het te vragen? mischien zijn ze wel enthousiast, en kun je nog wat oldskool stickers regelen bij die mannenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Legwieh het volgende:
Kaalslopen wel maar ik heb een 340 gekocht die naar de spuiter en bestickeraar gaat. Ik woon trouwens achter het klpd dus ik ga het niet ongemerkt kunnen doen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef ayumu het volgende:
Oh daar heb ik gezeik mee gehad, Blauwe flitsers in de koplampen en achterlichten en dan op de snelweg deze aanzetten terwijl er een onopvallende politieauto achter me zit. Daar was oom agent echt niet blij mee
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Terecht, dat is behoorlijk afleidend.
Het werkte wel!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Kriegel het volgende:
Dat... ziet er best dom uit. En irritant.
Je kunt ze ook uitzetten als je in een file staat, Ik rij veel in de nacht en niks irritanter dan eentje die links blijft rijden dan heb je een keuze of rechts inhalen of even je lampjes aanzetten en dat laatste werkte vrijwel altijdquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:20 schreef Kriegel het volgende:
Met wat, agressie opwekken?
Althans, dat zou mijn reactie zijn als ik zo'n ding een uur voor m'n neus zou hebben in een file.
die heeft de strepen eraf moetten halen maar met die tekst werkte het nog goedquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef RingBewoner het volgende:
Hier in Groningen heeft een tijdje iemand rondgereden in een Volvo met hedendaagse politiekleuren met de tekst: "Be Polite". Heeft hij lang volgehouden totdat de politie hem vriendelijk verzocht om het er af te halen.
mag totdat je de duitse grens overgaatquote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Oit eens een VW Polo zien rondrijden in de zelfde kleuren.
En er stond Polozei op![]()
google ik heb er maanden naar gezocht 1 op flinke resolutie maar niks gevonden... vind je er 1 zou je me dan willen pm-en?quote:Op zondag 27 november 2011 13:12 schreef Legwieh het volgende:
Nou vraag twee dan waar ga ik het rijkspolitie logo kunnen vinden, het liefst als vector bestand. of anders als afbeelding op hoge kwaliteit.
Was polozwei?, lid van Polo forum waar ik op zit.quote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik jou (of een andere polo) wel eens zien rondrijden in Drachten.quote:Op zondag 27 november 2011 17:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Was polozwei?, lid van Polo forum waar ik op zit.
[ afbeelding ]
Nee, was ook gewoon een oude vierkante Polo eind 80er jaren model. Had een Duits kenteken en er stond Polozei op..quote:Op zondag 27 november 2011 17:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Was polozwei?, lid van Polo forum waar ik op zit.
[ afbeelding ]
Niet van mij! Maar dat is wel de polo ja, rijd inderdaad in die omgeving rond.quote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou (of een andere polo) wel eens zien rondrijden in Drachten.
Ook wel in Twijzel gespot.quote:Op maandag 28 november 2011 15:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Niet van mij! Maar dat is wel de polo ja, rijd inderdaad in die omgeving rond.
Spellen?quote:Op maandag 28 november 2011 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ook wel in Twijzel gespot.
Leuk ding, maar volgens mij nu met andere spellen.
Ik heb ooit in een S65 AMG gereden die dit had achter de grille en in de spiegels. Te aso, en ik snap best waarom mensen dat doen. Ik heb ze nog nooit zo snel naar rechts gaan!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:02 schreef ayumu het volgende:
Oh daar heb ik gezeik mee gehad, Blauwe flitsers in de koplampen en achterlichten en dan op de snelweg deze aanzetten terwijl er een onopvallende politieauto achter me zit. Daar was oom agent echt niet blij mee
Ik bedoel maar weer, Ik had ze op een Sprinter zittenquote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef matthisl het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een S65 AMG gereden die dit had achter de grille en in de spiegels. Te aso, en ik snap best waarom mensen dat doen. Ik heb ze nog nooit zo snel naar rechts gaan!
Haha, hoe vet is dat!quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik bedoel maar weer, Ik had ze op een Sprinter zitten
Velgen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb met mijn groene zwaailamp het weten te beperken tot een waarschuwing....quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:32 schreef fathank het volgende:
blauwe lampen vindt de hermandad inderdaad niet leuk. Bij een staandehouding kun je ze ter plekke eruit rukken en de boetes zijn ook niet mals. Misschien dat je zelfs voor de rechter mag verantwoorden.
Het is echt heel erg hopen op ontheffing voor de blauwe zwaaibalk, want zonder dat is het hem net niet, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat!
de originele is op een dakdrager gebouwd, dus die kan er ook zo op en afquote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
losse zwaaibalk met magneten anders, kun je iig op evenementen je balk op je dak hebben.
Waar heb je die dan gemaakt?quote:
VW meeting in Lauwersoog. Paar vrienden van me zijn actief lid in de VW community, dus ik kom ook wel eens bij meetings van hun als t in de buurt is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Waar heb je die dan gemaakt?
Ken je hem?
Ik ook!, wil de verbouwing dan ook wel zienquote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat!
Owja, gevondenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VW meeting in Lauwersoog. Paar vrienden van me zijn actief lid in de VW community, dus ik kom ook wel eens bij meetings van hun als t in de buurt is.
Als je er een hebt...?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Owja, gevonden![]()
Snel die Niva inruilen voor een t3 synchro![]()
http://volksforum.com/for(...)t=90387&page=1&pp=20
We zien elkaar in juli!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Het is echt heel erg hopen op ontheffing voor de blauwe zwaaibalk, want zonder dat is het hem net niet, maar we zullen zien.
Ik vind het verwonderlijk dat je niet direct je rijbewijs hoeft in te leveren bij zo'n overtreding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:32 schreef fathank het volgende:
blauwe lampen vindt de hermandad inderdaad niet leuk. Bij een staandehouding kun je ze ter plekke eruit rukken en de boetes zijn ook niet mals. Misschien dat je zelfs voor de rechter mag verantwoorden.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Legwieh het volgende:
Nou hopen dat oversight snel een eenduidig antwoord geeft dan.
Al is het maar omdat ze de auto van dichtbij willen beglurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Oversight het volgende:
[..]het mag ! Uitgebreide uitleg volgt incl bronnen en zo..... beeldrecht kent 3 harde criteria waarop wordt beoordeeld... kleur, vorm, en invulling. Zorg ervoor dat je afwijkt op 1 van de 3, en je bent safe, maar bereid je erop voor dat je het vaak zal moeten uitleggen aan oom agent....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |