quote:Op zondag 27 november 2011 00:03 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
Oit eens een VW Polo zien rondrijden in de zelfde kleuren.
En er stond Polozei op![]()
Ik heb met mijn groene zwaailamp het weten te beperken tot een waarschuwing....quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:32 schreef fathank het volgende:
blauwe lampen vindt de hermandad inderdaad niet leuk. Bij een staandehouding kun je ze ter plekke eruit rukken en de boetes zijn ook niet mals. Misschien dat je zelfs voor de rechter mag verantwoorden.
Het is echt heel erg hopen op ontheffing voor de blauwe zwaaibalk, want zonder dat is het hem net niet, maar we zullen zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat!
de originele is op een dakdrager gebouwd, dus die kan er ook zo op en afquote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
losse zwaaibalk met magneten anders, kun je iig op evenementen je balk op je dak hebben.
Waar heb je die dan gemaakt?quote:
VW meeting in Lauwersoog. Paar vrienden van me zijn actief lid in de VW community, dus ik kom ook wel eens bij meetings van hun als t in de buurt is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:37 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Waar heb je die dan gemaakt?
Ken je hem?
Ik ook!, wil de verbouwing dan ook wel zienquote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg gaaf! Ben benieuwd naar het resultaat!
Owja, gevondenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VW meeting in Lauwersoog. Paar vrienden van me zijn actief lid in de VW community, dus ik kom ook wel eens bij meetings van hun als t in de buurt is.
Als je er een hebt...?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Owja, gevonden![]()
Snel die Niva inruilen voor een t3 synchro![]()
http://volksforum.com/for(...)t=90387&page=1&pp=20
We zien elkaar in juli!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Het is echt heel erg hopen op ontheffing voor de blauwe zwaaibalk, want zonder dat is het hem net niet, maar we zullen zien.
Ik vind het verwonderlijk dat je niet direct je rijbewijs hoeft in te leveren bij zo'n overtreding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:32 schreef fathank het volgende:
blauwe lampen vindt de hermandad inderdaad niet leuk. Bij een staandehouding kun je ze ter plekke eruit rukken en de boetes zijn ook niet mals. Misschien dat je zelfs voor de rechter mag verantwoorden.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Legwieh het volgende:
Nou hopen dat oversight snel een eenduidig antwoord geeft dan.
Al is het maar omdat ze de auto van dichtbij willen beglurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Oversight het volgende:
[..]het mag ! Uitgebreide uitleg volgt incl bronnen en zo..... beeldrecht kent 3 harde criteria waarop wordt beoordeeld... kleur, vorm, en invulling. Zorg ervoor dat je afwijkt op 1 van de 3, en je bent safe, maar bereid je erop voor dat je het vaak zal moeten uitleggen aan oom agent....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |