Het klopt ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet helemaal klopt, maar dat is mijn theorie.
Ehm ik weet niet wat precies je theorie is, maar als vrouw op FOK! word je gewoon op een gegeven moment achter na gezeten.quote:
quote:
Hierna nog 1 nummer en dan begint ie!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wanneer komt de top 10 van heloef?
Ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna nog 1 nummer en dan begint ie!![]()
En hij is verrassend!
Ik achtte het vroeger ook onmogelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
Hihi, die mensen denken echt dat vrienden maken op FOK! onmogelijk is, hoe schattig.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik achtte het vroeger ook onmogelijk.
Verliefd worden via FOK! ook.
Karma is a bitch.
Ik dacht dat ook, tot ik in SC's ging posten, dan moet je ineens wel blijktquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik achtte het vroeger ook onmogelijk.
Verliefd worden via FOK! ook.
Karma is a bitch.
Dat tweede gedeelte had van mij niet gehoeven.quote:
Die zijn er, maar die zijn allemaal bezet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
Tot er een dag een meisje komt met smaak die wel ziet hoe leuk ik ben.
Ik dacht dat Faye er een was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die zijn er, maar die zijn allemaal bezet.
Ik zie dat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
Niemand zag in hoe leuk ik was, nu iemand vinden die dat verdomme wel ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |