Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 26-11-2011 15:43:08 ]
www.piximus.net is inderdaad een stuk beter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was nog die van 3 topics terug heur. Maybe is het nu beter...
Problem?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
www.piximus.net is inderdaad een stuk beter.
Ik zie wel gewoon de pic dus ja, kan ik ook niet ruiken dat dat voor jullie anders is. Moment.quote:
Inderdaad, die 3 spelers die ik kreeg zijn alle 3 nog niet eens 500 waard. Dit is ook helemaal niet het moment om silver packs te kopen, maar ik hoop nog steeds op een IF.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:49 schreef BDIL het volgende:
Zilveren kaarten verkopen echt bagger ookal zijn er niet veel van een kaart aanwezig...
Zoveel mogelijk goeie silvers bewaren en ze maandag erop zetten aangezien het nu niet werktquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, die 3 spelers die ik kreeg zijn alle 3 nog niet eens 500 waard. Dit is ook helemaal niet het moment om silver packs te kopen, maar ik hoop nog steeds op een IF.
Standaard latina met gigantische reet en tramp stamp. Neen, dank u.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:51 schreef BDIL het volgende:
Wie kan deze OP chick boven een Bloedgeile Latina kiezenIemand heeft een fetish met chicks in rare costuums
Standaard... Dan mag je haar best googlen; Larissa Riquelmequote:Op zaterdag 26 november 2011 15:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Standaard latina met gigantische reet en tramp stamp. Neen, dank u.
Begrijp je; 4x keer al in een OPquote:
Wie Larissa Riquelme niet kentquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Standaard... Dan mag je haar best googlen; Larissa Riquelme
Haha me support stijgt geleidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie Larissa Riquelme niet kent
Ja zon heks was al 3x eerder gepost... Met zon Gozer op de bank ; nog een foto staand ; laatste weet ik niet meerquote:
Die heb ik nog niet, dus ik ga hem wel even in de gaten houden en dan ga ik hem kopen. Ik verzamel alle kits en badges en ik ben al aardig op weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Celtic badge uit een pakje, volgens ultimatedb nog best wat waardMet men stomme kop hem op 150 gezet. Hopen dat de prijs opgedreven wordt dan maar
Behoorlijk wat waard en ik heb er zeker 2 gediscardquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Celtic badge uit een pakje, volgens ultimatedb nog best wat waardMet men stomme kop hem op 150 gezet. Hopen dat de prijs opgedreven wordt dan maar
Ik ook, behalve die van ajax, die discard ik nog sneller dan het lichtquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, dus ik ga hem wel even in de gaten houden en dan ga ik hem kopen. Ik verzamel alle kits en badges en ik ben al aardig op weg.
Succes, tis op de Xbox iigquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, dus ik ga hem wel even in de gaten houden en dan ga ik hem kopen. Ik verzamel alle kits en badges en ik ben al aardig op weg.
Geen een zilveren speler wordt gekocht zelfs Obertan niet in 451 formatie ( best wel wat waard)quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Succes, tis op de Xbox iig(FC PSV)
Edit: Weet ook zeker dat een uitkitje van Celtic heb gediscard paar dagen terug. Ook weer 3k door de plee
DIe is wel wat waard jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen een zilveren speler wordt gekocht zelfs Obertan niet in 451 formatie ( best wel wat waard)
Heb zon Braziliaan gekregen CB- 80 Pace - Terek Grozny speelt ie, hopelijk levert hij wat op
Ja had ook Fabio Aurelio uit dat pakje, schijnt 2k+ waard te zijn. Heb hem voor BIN op 2,2. Ben benieuwd, anders wacht ik tot maandagquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen een zilveren speler wordt gekocht zelfs Obertan niet in 451 formatie ( best wel wat waard)
Heb zon Braziliaan gekregen CB- 80 Pace - Terek Grozny speelt ie, hopelijk levert hij wat op
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
is het trouwens al iemand opgevallen dat de moeilijkheidsgraad van die Messi Cup elke wedstrijd verandert?halve finale is professional en finale is world class
PIEN!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef Pino0 het volgende:
Heb stiekem wel zin in Fifa weer.
Hoeduur is een code voor online? Als ik hem 2e hands ruil met mijn BF3.
10 euro dacht ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef Pino0 het volgende:
Heb stiekem wel zin in Fifa weer.
Hoeduur is een code voor online? Als ik hem 2e hands ruil met mijn BF3.
Ik vond jou OP chick ook niks, maar blijf daar niet over doorzagen. Anders kunnen we er beter mee stoppen. Smaken verschillen en eens worden we het toch nooit. Als elk topic voortaan word verneukt door gezeik over OP chicks dan weiger ik er nog 1 in te zettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja zon heks was al 3x eerder gepost... Met zon Gozer op de bank ; nog een foto staand ; laatste weet ik niet meerMaybe niet zelfde maar wel lelijk...
![]()
Dan heb je in ieder geval je coins teruggekregen. Ik heb hem ook een keer gekregen en ik gebruik hem in mijn BraSilver team. Wel apart dat Manoel bijna 10x zo duur is, hij is wel iets beter maar het verschil is niet zo groot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef vandermar het volgende:
Die braziliaanse CB van Standard Luik dacht ik. Kanu met 80 pace. Eerste pakje was dat. Verkocht voor maar 3,7K bin
Vandaar... Ik dacht dat ik in zware vorm crisis wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
is het trouwens al iemand opgevallen dat de moeilijkheidsgraad van die Messi Cup elke wedstrijd verandert?halve finale is professional en finale is world class
ik vond het ook al zo lastig in de finalequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaar... Ik dacht dat ik in zware vorm crisis was
Ik mag toch zeggen wat ik ervan vindquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond jou OP chick ook niks, maar blijf daar niet over doorzagen. Anders kunnen we er beter mee stoppen. Smaken verschillen en eens worden we het toch nooit. Als elk topic voortaan word verneukt door gezeik over OP chicks dan weiger ik er nog 1 in te zetten
Je mag inderdaad tot treurens toe je eigen OP chick ophemelen en de mijne afkraken. Maar waarom? 1x je mening geven prima, maar t houd een keer op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik mag toch zeggen wat ik ervan vindBovendien ben ik niet de enige dus dat stelt me in wat betere positie ( denk ik
)
25750 4-3-2-1quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:43 schreef TheFastOne het volgende:
Er zijn hier vast mensen die Xabi Alonso hebben, maar voor hoeveel hebben jullie die gekocht?
Wat was er?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Toefjes het volgende:
Dutch, die shirts van jouIk wilde het shirt hebben, jammer dat het een bug is, was de eerste 5 minuten alleen maar aan het lachen
Hij had het uitshirt van PSV, maar door een fout in fifa werd het een roze-blauw/paars geblokt shirt. De broeken hadden precies dezelfde structuur. Zag er echt niet uit. Zo lelijk dat ik het shirt gelijk wilde hebbenquote:
Zou wel een inkoppertje zijn voor mijquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had het uitshirt van PSV, maar door een fout in fifa werd het een roze-blauw/paars geblokt shirt. De broeken hadden precies dezelfde structuur. Zag er echt niet uit. Zo lelijk dat ik het shirt gelijk wilde hebben
Wat is trouwens het lelijkste shirt in Fifa?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:23 schreef Toefjes het volgende:
Wat is trouwens het lelijkste shirt in Fifa?
Haha, ja, dat shirt trek ik ook niet aan welke jij het lelijkst vindtquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou wel een inkoppertje zijn voor mij
Maar Juventus uitshirt vind ik echt verschrikkelijk lelijk. Dat roze met die zwarte ster.
Veranderen ze het thuisshirt dan elk jaar?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2010/2011 vond ik ook vrij lelijk ja.
Geintje moet kunnen tochquote:
1e hit op googlequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2010/2011 vond ik ook vrij lelijk ja.
Dat je daarop googledquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geintje moet kunnen toch
[..]
1e hit op google
Haha, die roze gebruik ik. Thuis shirt is geel. Die kleuren vallen tenminste een beetje op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Juventus uitshirt vind ik echt verschrikkelijk lelijk. Dat roze met die zwarte ster.
drie sterren erop, u jelly?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veranderen ze het thuisshirt dan elk jaar?
Inderdaad een erg mooi tenue. Vind het altijd wel tof als het motief van het thuistenue ergens in terug komtquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:33 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Feyenoord tenuemaar volgend seizoen zou ik liever een zwart uitshirt zien bij Feyenoord, beter dan dat lichtblauwe.
Dit vind ik wel een mooi uit tenue
[ afbeelding ]
Heb je geen stadionverlichting meer nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, die roze gebruik ik. Thuis shirt is geel. Die kleuren vallen tenminste een beetje op.
Wilde ik vorig jaar al. Als deze baas een IF krijgt ga ik weer met (een) gold(s) spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Fellaini gescoord!
Ik willllllll IF FELLAINI
DIE KLOOTZAKKEN DIE ER LANGS KOMEN ZONDER EEN SKILL ZE STOPPEN GEWOON MET LOPEN FFFFUUUUquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef Toefjes het volgende:
Gaat trouwens feest worden hier als Pino kennis gaat maken met het nieuwe verdedigen
morgenavond denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef vandermar het volgende:
Tot wanneer is dat liga bbva toernooi nog?
ECHT IK TREK HET NIET MEER, KK GEKKEN, ZE RENNEN LANGS ME HEEN EN IK KAN NIKS DOEN. DE BUREN VAN 3 HUIZEN VERDER HEBBEN AL GEKLAAGD DAT ZE MIJN GEGIL ZAT ZIJN, IK WORD HELEMAAL GEK HIER MENSENquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DIE KLOOTZAKKEN DIE ER LANGS KOMEN ZONDER EEN SKILL ZE STOPPEN GEWOON MET LOPEN FFFFUUUU
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ECHT IK TREK HET NIET MEER, KK GEKKEN, ZE RENNEN LANGS ME HEEN EN IK KAN NIKS DOEN. DE BUREN VAN 3 HUIZEN VERDER HEBBEN AL GEKLAAGD DAT ZE MIJN GEGIL ZAT ZIJN, IK WORD HELEMAAL GEK HIER MENSEN
Ik had een Fer voor 400 in 4-3-2-1 formatiequote:Op zaterdag 26 november 2011 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Castaignos in 4-3-3 gescoord, 2800 coins. Ga ik mn 4-3-2-1 Castaignos verkopen voor 3500![]()
Nu Fer nog, veiling van Fer 4-3-3 loopt over 4 minuten af, bod van 2000 zal voldoende zijn denk ik
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een Fer voor 400 in 4-3-2-1 formatiehad ik mijn andere Fer voor 3k verkocht lol
Baasquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ECHT IK TREK HET NIET MEER, KK GEKKEN, ZE RENNEN LANGS ME HEEN EN IK KAN NIKS DOEN. DE BUREN VAN 3 HUIZEN VERDER HEBBEN AL GEKLAAGD DAT ZE MIJN GEGIL ZAT ZIJN, IK WORD HELEMAAL GEK HIER MENSEN
Zoiets zal het worden
Genoeg bananen zetten ze er voor te goedkoop opquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]Dacht dat alles omzetten naar 4-3-3 een dure operatie zou worden, maar het heeft me vreselijk veel coins opgeleverd
Mag ik ook komen??quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik niet iig, vanavond een FIFA toernooitje met wat vrienden
Ja, maar ik ken dude ook buiten Fok!.quote:
Ik hou fok en mn priveleven strikt gescheidenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken dude ook buiten Fok!.
je moet er ook nog een paar dingen bij zeggen over psychoses en het feit dat je moeder je buiten heeft gezetquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets zal het worden
Echt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry, mocht maar 4 man uitnodigen van m'n ouders
Ja, is zo, ik heb er een haastklus van gemaakt omdat ik het zo leuk vondquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet er ook nog een paar dingen bij zeggen over psychoses en het feit dat je moeder je buiten heeft gezet
WTF? Dan moet je 1 geamputeerde hand hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:47 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe slecht moet je zijn als je speler een moraal van 41 heeft
Maik en Dennis. Mn ouders vonden het niet zo leuk, stelletje zeikerdsquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt?wie dan Duco en Laurens en Mike?
Of je moet blind zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTF? Dan moet je 1 geamputeerde hand hebben
Krijgt dan zowieso toch 80?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Of je moet blind zijn.
Maar ik ga Malouda van 41 moraal kopen als sub voor m'n toekomstige bazensquad.
Denk dat hij weigert om in te vallen zo weinig zin heeft hij erinquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:52 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Of je moet blind zijn.
Maar ik ga Malouda van 41 moraal kopen als sub voor m'n toekomstige bazensquad.
Mata-RvP-Ben Arfa
Random spaanse CM-Xabi Alonso- Diarra
Pereira-Caceres-Godin-Pereira
---------------Valdes
Jaquote:
Klinkt als precies hetzelfde euvel wat ik bij de laatste patch had. Ik moest toen een bestand verwijderen. 1 of ander UGC bestand ofzo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan nu FUT helemaal niet starten, xbox loopt gelijk vast als ik FUT probeer te starten....
Weet jij waar ik ergens kan vinden hoe ik zo'n bestand verwijder?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt als precies hetzelfde euvel wat ik bij de laatste patch had. Ik moest toen een bestand verwijderen. 1 of ander UGC bestand ofzo.
Dashboard - systeeminstellingen - memory - hardeschijf - games - fifa 12 en daar staat ie tussen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Weet jij waar ik ergens kan vinden hoe ik zo'n bestand verwijder?
mis je niet 1 speler?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:13 schreef DannyDeko het volgende:
5212 is echt baas. Nooit gedacht dat een 5 man in the back zo aanvallend kon zijn.
Ik had nu een kleine investering gedaan 6 spelers voor 1k per stuk gekocht, rest had ik al
Anelka - Bent (ja ik weet)
wilshere - mereiles
enrique - luiz - koscielny - ivanovic - bosingwa
robinson
Misschien dat ik hier een serieus team van ga maken als het zo lekker blijft spelen.
Thanks, ik had daar al gekeken maar blijkbaar niet goed genoeg. Even kijken of FUT het nu wel doet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dashboard - systeeminstellingen - memory - hardeschijf - games - fifa 12 en daar staat ie tussen...
Ik had hetzelfde probleem en moest ook de laatste update verwijderen ( squad update 1 dacht ik)
oja, mn knuffelmarokkaan Taarabt. Maar eigenlijk heb je maar 3 echte verdedigers. Je wingbacks spelen heel aanvallend namelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
5 in the backecht belachelijk is dat. Maar gelukkig heb je 10 man
en gelukkig niet agbonlahor.
Hij is wel nice hoor. Net 7 keer gescoord tegen de CPU. Kan gvd geen online wedstrijd meer startenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik Zaha voor 26k ga kopen.
Heb 't gedaan. Nu geen coins meer over. Hopen dat Benzema gauw verkoopt en dan gauw een championsship teampje smeden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij is wel nice hoor. Net 7 keer gescoord tegen de CPU. Kan gvd geen online wedstrijd meer starten
Zal vannacht nog wel even oplaaien, ik zou iig geen spelers meer kopen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga even eten, kom terug en het is uit met de pret met BBVA spelers
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Toefjes het volgende:
Dutch, die shirts van jouIk wilde het shirt hebben, jammer dat het een bug is, was de eerste 5 minuten alleen maar aan het lachen
Mijn shirts zagen er zo uit:quote:
Ik blijf ze anders maar verkopenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga even eten, kom terug en het is uit met de pret met BBVA spelers
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[..]
Mijn shirts zagen er zo uit:
alleen had ik met paars i.p.v. groen.
Ik was vooral bezig met die Colombiaanse CB van Atletico..die verkocht ik in goede formatie voor 4/5K en kocht ik in voor max 3K afhangend van formatie..nu stonden er ineens 2 pagina's vol met hem dik onder 3K en krijg ik ze amper nog verkochtquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik blijf ze anders maar verkopenMaar zodra mijn TP leeg is koop ik ook geen meer
Dan heb ik uiteindelijk 35K winst ofzo.
Zonde. Ik pak alle shiney's voor rond de 1000 en verkoop ze voor minimaal 1500. Wel kleine winst per keer maar zo draai ik ook niet al te veel verlies.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was vooral bezig met die Colombiaanse CB van Atletico..die verkocht ik in goede formatie voor 4/5K en kocht ik in voor max 3K afhangend van formatie..nu stonden er ineens 2 pagina's vol met hem dik onder 3K en krijg ik ze amper nog verkocht
Komt die er later weer in?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
na de update wel, maar die hebben ze er weer uit gehaald omdat het problemen gaf dacht ik.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
na de update wel, maar die hebben ze er weer uit gehaald omdat het problemen gaf dacht ik.
Als Verhoeven in de spits.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Lol, een speler bij mij heeft 0 chemistry.Eens kijken hoe dat speelt.
Wie en hoe?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Lol, een speler bij mij heeft 0 chemistry.Eens kijken hoe dat speelt.
Een Ecuadoraanse RV (3-4-1-2) uit de Serie A als AMC in een 4-2-2-2 MLS team.quote:
Ze zijn nu cheaper te kopen hoor, dus zou nog kopen wat je moet kopen, en die 4K pakken en als de donder alles lozenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef detennismaster het volgende:
Ik sta in de finale van de messicup. Maar ik heb geen BBVA spelers meer. Ik durf ze ook niet te kopen want ze blijven maar zakken.
Wat zal ik doen. Gewoon laten of 4K pakken en wat risico nemen.??
Mijn standaard uit shirtquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
De 1-1 was een dikke fout van hem. Sowieso dramatische eerste helft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop op IF Janmaat. Beter scoort hij nog een keer. Mooie aanvulling voor mijn silver dutchies
Klopt, daarom moet hij nog even een keer scorenquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De 1-1 was een dikke fout van hem. Sowieso dramatische eerste helft.
Zal wel een DC zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef detennismaster het volgende:
@ toefjes waarom ga jij heel vaak offline en dan direct weer online??
Wel maar eentje in het goede doelquote:
nou, dat zit zo, de router kreeg ik met geen mogelijkheid goed op fifa. Daardoor kon ik amper online spelen. Heb ik gewoon de PS3 rechtstreeks op de modem aangesloten. Maar dan moet het stekkertje van de router er uit als ik m rechtstreeks aan wil sluiten. Ben ik het spelen weer even beu, dan ga ik weer internetten, de stekker van PS3 eruit, en die van de modem er weer in. etc etc.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef detennismaster het volgende:
@ toefjes waarom ga jij heel vaak offline en dan direct weer online??
Gaaf..gruwelijk affiche ook uitgezochtquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Toefjes het volgende:
Offtopic: Volgend weekend naar Borussia Monchengladbach - Borussia Dortmund
Idd, Bovendien wordt Giroud ST van Monpellier SIF Hattrick gescoord 3-1 overwinning....quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Junker doet ook zijn best, maar daar zit ik niet zo op te wachten.
Een spits waar niemand iets aan heeft, een IF waar je ook weinig aan hebt, daar nog een SIF van? Liever nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd, Bovendien wordt Giroud ST van Monpellier SIF Hattrick gescoord 3-1 overwinning....
Ja maar ik denk dat de fransen dat anders zienquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een spits waar niemand iets aan heeft, een IF waar je ook weinig aan hebt, daar nog een SIF van? Liever niet
Eigenlijk was dat mijn goede voornemen voor 2012, een paar buitenlandse wedstrijden bezoeken. Voor de liefhebbers: maar 65 euro op voetbalretour.nl, busreis en kaartje. Dus kun je een pilsje drinken ook nogquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaaf..gruwelijk affiche ook uitgezocht
Hooper hattrick (celtic)quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd, Bovendien wordt Giroud ST van Monpellier SIF Hattrick gescoord 3-1 overwinning....
EA gaat niet nog een week een waardeloos elftal maken..quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Hooper hattrick (celtic)
Maierhofer ook hattrick (salzburg), spits met pace 42 in de oostenrijkse competitie... zou ook een waardeloze IF zijn.
Eerst maar de puntjes uit Waalwijk meenemen, dan kunnen we over IF's gaan pratenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef vandermar het volgende:
Guidetti IF imo, stakkers van EA. Anders El Ahmadi, daar mag wel wat pace bij maar helaas wordt hij grof duur als hij een 74 IF wordt.
Ze hebben anders wat goed te maken bij EA ;pquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst maar de puntjes uit Waalwijk meenemen, dan kunnen we over IF's gaan praten
Eggggniequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Toefjes het volgende:
Humor trouwens, is de nummer 1 tegen de nummer 2
Ja maar deze gozer is al IF geweest dus waarom was het dan kennelijk niet nutteloos....Bovendien als SIF stijgen ze pace- dribbel en passing sws en behoort hij tussen de top 5 spitsen in Frankrijk...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Hooper hattrick (celtic)
Maierhofer ook hattrick (salzburg), spits met pace 42 in de oostenrijkse competitie... zou ook een waardeloze IF zijn.
Een tientje Pinoquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Pino0 het volgende:
Als ik fifa 12 2e hands haal, hoeveel ben ik kwijt voor een online code?
10 euro, dat vroeg je vanmiddag ook al en toen kreeg je ook direct antwoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Pino0 het volgende:
Doen! En post vooral je belevingen hier....quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Pino0 het volgende:
Na de wedstijd van Krul zal er iets heel bijzonders moeten gebeuren wilt er een 2e Nederlandse IF komen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef StijnDa het volgende:
IF Wijnaldum?
Speelt weer een goede wedstrijd hoor
Wat een onzin. Andere league, gewoon toeval. 2 Nederlanders kan ook best.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de wedstijd van Krul zal er iets heel bijzonders moeten gebeuren wilt er een 2e Nederlandse IF komen..
nee, bedoel dat er echt een hattrick gemaakt zal worden. Alleen een goede wedstijd en een goal zal niet genoeg zijn. En ook vanuit commercieel oogpunt van EA gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Andere league, gewoon toeval. 2 Nederlanders kan ook best.
Krul is ook een silver, kan ook nog schelen.
Iemand op het EA forum heeft er 1.4m aan uitgegeven en zijn beste speler was uiteindelijk Villa.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Gvd kut messi! Kostte me 40k aan pakjes
Oef...quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum heeft er 1.4m aan uitgegeven en zijn beste speler was uiteindelijk Villa.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Rijst het volgende:
Stijn kom je zo clubben? Onee wacht....
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Rijst het volgende:
Stijn kom je zo clubben? Onee wacht....
Rrodquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is er met je xbox gebeurd??
Ik ga mij er zo ook aan wagenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Gvd kut messi! Kostte me 40k aan pakjes
Ja leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Mja, mja.. Wel uploadbaar toch?
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/103855364
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is er met je xbox gebeurd??
quote:
Die van 15k met 7 rares.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga mij er zo ook aan wagenwelke pakjes moet ik halen? 7.5K? EN niet mee aankomen geen pakjes kopen want ik weet wel dat dat het beste is
wtfquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:30 schreef vandermar het volgende:
Eergister was er ook een topic op EA over, ging om de user spain en de spelers die hij verkoopt.
Nouja, dat het enige antwoord is dat ie beter niets kan kopen.quote:
Tja, maar dat mocht niet zei diequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, dat het enige antwoord is dat ie beter niets kan kopen.
Dat zou echt een leuke IF zijn.quote:
Punten verloren dan.quote:
nice man, FIFA 12 is zo veel chiller dan 11quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:33 schreef Pino0 het volgende:
Rijst (L)
1 december moet ik als 'chauffeur' dienen voor het personeels feest van mijn vader.
Dan heb ik weer geld dus ook Fifa 12:D
Ik dacht dat je 4321 ging spelen??quote:Op zondag 27 november 2011 02:43 schreef Toefjes het volgende:
Fer 4-3-3 gekocht voor 2000, Fer 4-3-2-1 verkocht voor 2800. Zo makkelijk is het dus
Het gekke is dat met mn gouden elftal 4-3-3 niet liep, dus daar ben ik overgeschakeld op 4-3-2-1. Bij mn silvers loopt 4-3-3 nog als een tierelier, dus daar handhaaf ik de 4-3-3.quote:Op zondag 27 november 2011 10:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 4321 ging spelen??
Je winst wat verlagen erop kan helpenquote:Op zondag 27 november 2011 10:33 schreef Toefjes het volgende:
En tamelijk irritant als je plannen maakt voor als je IF SIlva en IF Balotelli verkocht hebt, en ze niet verkocht krijgt
klopt, en ja, gister achtergekomenquote:Op zondag 27 november 2011 11:52 schreef vaasinbloem het volgende:
Huh, ik wil twee Sagna's kopen met verschillende formaties voor 2 teams, dat kan niet?
Wisten jullie trouwens dat die Messi Cup telkens een niveau hoger gaat als je verder gaat (het blijft dus niet semi pro)
Ik vond het al zo vaag dat ik de eerste twee keer niet kon winnen maar hij staat in de finale inderdaad op wereldklassequote:Op zondag 27 november 2011 11:52 schreef vaasinbloem het volgende:
Huh, ik wil twee Sagna's kopen met verschillende formaties voor 2 teams, dat kan niet?
Wisten jullie trouwens dat die Messi Cup telkens een niveau hoger gaat als je verder gaat (het blijft dus niet semi pro)
Heb Silva gekocht voor 279K, en een CAM-->CM kaartje gekocht voor 5K. Ik wil toch 310K voor hem hebben. Is er nog iets van 10K winst... Daar wil ik nog wel een dagje geduld voor hebben. Wat ik nu heb speelt ook heerlijk hoor. Alleen vond een gefrustreerde speler het nodig Robben 3 wedstrijden er uit te schoppenquote:Op zondag 27 november 2011 10:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je winst wat verlagen erop kan helpen
Gewoon met coins? Of met echt geld? Ennehh het is weer bijna de eerste, dus gratis packsquote:Op zondag 27 november 2011 12:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Dat is wel weer het voordeel van 3 pakjes per week kopen. Ik heb echt nog 15 blessure kaarten ofzo
Haha, ja, hier nog 1quote:Op zondag 27 november 2011 12:28 schreef Der_Rudi het volgende:
Met coins ja.
Ik heb mezelf een limiet gesteld op 3 pakjes per week. Ben nogal verslavingsgevoelig
Daar kwam ik tijdje terug al achter....maar is wel zo!quote:Op zondag 27 november 2011 12:31 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik speel nu alleen H2H. Daar kom ik tenminste nog normale tegenstanders tegen.
dat wil je zeker niet met ons delen?quote:Op zondag 27 november 2011 12:57 schreef Der_Rudi het volgende:
Bah, mooi handeltje gevonden, 30k in een minuut of 40 verdiend, bidtokens op![]()
![]()
Dan kunnen er toch ook wel een paar bidtokens vanaf als het zo goed cashen isquote:Op zondag 27 november 2011 12:57 schreef Der_Rudi het volgende:
Bah, mooi handeltje gevonden, 30k in een minuut of 40 verdiend, bidtokens op![]()
![]()
Dat is tegen mijn principequote:Op zondag 27 november 2011 13:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kunnen er toch ook wel een paar bidtokens vanaf als het zo goed cashen is
Jahoor maar het lijkt toch al weer over.quote:Op zondag 27 november 2011 12:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wil je zeker niet met ons delen?
Ik blijf voorlopig af van alles wat 4-1-2-1-2 isquote:Op zondag 27 november 2011 13:07 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat is tegen mijn principe
[..]
Jahoor maar het lijkt toch al weer over.
De laatste anderhalve week ofzo gaan 4-1-2-1-2 kaarten voor 9.5/10k steeds weg.
Vanmorgen er 10 voor 5/6k kunnen kopen.
zooitje Benzema's gehaald voor 10k, BIN worden ze gewoon binnen 5 minuten gekocht voor 24k.
Beauty. Deed me een beetje aan deze denken:quote:
Apart dat je dan niet aan deze denkt:quote:Op zondag 27 november 2011 13:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Beauty. Deed me een beetje aan deze denken:
Hoewel die van Jan misschien knapper is qua timing
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:30 schreef vandermar het volgende:
Eergister was er ook een topic op EA over, ging om de user spain en de spelers die hij verkoopt.
Die bal is dan ook echt perfect geraakt. Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, volgens mij was het tijdens de Madrileense derby.quote:
Ik heb liever dat ze dat doen dan dat ze de controller neerleggen voordat de 1e helft voorbij is..quote:Op zondag 27 november 2011 13:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb echt het idee dat 25-50% van de mensen tegenwoordig ragequit.
Corners zijn echt te makkelijk ja..als je iemand hebt die goed oplet en zijn keeper laat uitkomen waar nodig is het vrij lastig, maar de meeste mensen doen het OF nooit OF altijd en bij die laatste is het helemaal simpel..gewoon wat verder van de keeper af laten draaien en in het lege doel knikkenquote:Op zondag 27 november 2011 13:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ze hun controller neerleggen dan zorg ik dat ik in ieder geval met 5 doelpunten voorsta en ga vervolgens met Taiwo of Maicon met de bal bij een van de cornervlaggen staan en dan even het forum checken.
Wat Tim zegt klopt wel, als ik scoor dan zit er vaak een doelpunt aan vast. Soms van de tegenstander maar vaak van mij. Ik sta binnen 20 minuten vaak met 2-0/3-0 voor.
Corners zijn trouwens ook best makkelijk, als de tegenstander zijn keeper niet uit laat komen scoor ik echt vaak. Maar met Ibra, Chiellini en Silva is dat misschien niet zo gek
Ook, maar die ik postte is algemeen wat minder bekend denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 13:24 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Apart dat je dan niet aan deze denkt:
Speel je via een router? Door dit euvel heb ik toen besloten de kabel rechtstreeks op mn modem te gooien...quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kan GODVERPINO nog steeds geen online match starten. Eerst zie ik mn team, druk op start en dan krijg je die popup "Looking for opponent". Vervolgens gaat hij maar half naar het volgende scherm. Normaal verdwijnt dan dat scherm van je team (nu ook) en dan verschijnt dat scherm waar je je tegenstander ziet en waar je moet ready uppen. Dat laatste scherm zie ik echter niet en dan op een gegeven moment krijg ik een popup "Your opponent has left the match" of "Connection to opponent has been lost".
quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kan GODVERPINO nog steeds geen online match starten. Eerst zie ik mn team, druk op start en dan krijg je die popup "Looking for opponent". Vervolgens gaat hij maar half naar het volgende scherm. Normaal verdwijnt dan dat scherm van je team (nu ook) en dan verschijnt dat scherm waar je je tegenstander ziet en waar je moet ready uppen. Dat laatste scherm zie ik echter niet en dan op een gegeven moment krijg ik een popup "Your opponent has left the match" of "Connection to opponent has been lost".
Wie heeft er een bekabelde controler nogquote:
Pino.quote:Op zondag 27 november 2011 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie heeft er een bekabelde controler nog
Ik heb tot nu toe probleemloos gespeeld met dezelfde setup... :/ En ik kan wel gewoon op UT zelf komen enzo.quote:Op zondag 27 november 2011 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speel je via een router? Door dit euvel heb ik toen besloten de kabel rechtstreeks op mn modem te gooien...
Ja. Beste formatie OOIT.quote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand die met 3-5-2 speelt/heeft gespeeld?
Ook voor Wijnaldum dan even? Al wordt het vrees ik lastig voor Guidetti want ik zag al minstens 2 spitsen met een hattrick waaronder 1 in Frankrijk en dan weet je het vaak wel...quote:
Om tegen te spelenquote:
Idd als je daartegen op de counter speelt hebben ze geen kans; of je weet een keer middenveld voorbij te komenquote:Op zondag 27 november 2011 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om tegen te spelenFeest voor de vleugelspelers, Beerens en Oar/Cabral kunnen zich dan heerlijk uitleven
Wijnaldum fanboysquote:Op zondag 27 november 2011 14:28 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ook voor Wijnaldum dan even? Al wordt het vrees ik lastig voor Guidetti want ik zag al minstens 2 spitsen met een hattrick waaronder 1 in Frankrijk en dan weet je het vaak wel...
Strootman of Eriksen mogen ook hoorquote:
Mwah probeer jij maar een goed middenveld te smeden nu met Eredivisie golds. Mag wel een IFje bijquote:
Tsjah, ik zou gewoon zelf gaan lobbyen als ik jou was. "I think Wijnaldum (PSV) should be an IF. He played like shit but I need him for my team".quote:Op zondag 27 november 2011 14:35 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Mwah probeer jij maar een goed middenveld te smeden nu met Eredivisie golds. Mag wel een IFje bij
Eriksen Strootman Wijnaldum werkt nu al goed hoorquote:Op zondag 27 november 2011 14:35 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Mwah probeer jij maar een goed middenveld te smeden nu met Eredivisie golds. Mag wel een IFje bij
He played like shitquote:Op zondag 27 november 2011 14:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou gewoon zelf gaan lobbyen als ik jou was. "I think Wijnaldum (PSV) should be an IF. He played like shit but I need him for my team".
wat heeft ie nou laten zien dan? Hij gaf wat passjes en een goal tegen een erg zwak Groningen. Lekker makkelijk danquote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
He played like shitDan heb jij PSV - Groningen niet gekeken of je snapt niet veel van voetbal; vorige week ook uitblinker dus hij verdient het wel.
Wie moet het dan worden...quote:Op zondag 27 november 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heeft ie nou laten zien dan? Hij gaf wat passjes en een goal tegen een erg zwak Groningen. Lekker makkelijk dan
Ondanks dat ik het niet met je eens ben kan het zomaar genoeg zijn voor een plaats in het TOTW, Vlaar viel bijvoorbeeld helemaal niet op vorige week maar belande er toch in.quote:Op zondag 27 november 2011 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat heeft ie nou laten zien dan? Hij gaf wat passjes en een goal tegen een erg zwak Groningen. Lekker makkelijk dan
Wel als 73 spitsquote:
hehe, ik zit maar te trollen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 14:42 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet met je eens ben kan het zomaar genoeg zijn voor een plaats in het TOTW, Vlaar viel bijvoorbeeld helemaal niet op vorige week maar belande er toch in.
Het was enigzins gedramatiseerd, ook al vond ik Wijnaldum geen IF waardig zoals Dude al zegt. En vorige week boeit geen fuck. Het gaat om deze week.quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
He played like shitDan heb jij PSV - Groningen niet gekeken of je snapt niet veel van voetbal; vorige week ook uitblinker dus hij verdient het wel.
Janmaat hahahahahquote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het was enigzins gedramatiseerd, ook al vond ik Wijnaldum geen IF waardig zoals Dude al zegt. En vorige week boeit geen fuck. Het gaat om deze week.
Wie moet het dan worden? Misschien wel niemand in de Eredivisie. Maar ik ga lobbyen voor Guidetti en Janmaat. (Lekker hypocriet idd)
Zou wel mooi voor mijn silvers zijnquote:
I knowquote:
Barca was heel het jaar zowat ongeslagen maar ik zie niet enkele Barca verdediger IF wordenquote:Op zondag 27 november 2011 14:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
I knowBoeit me geen fuck, ik heb een RB nodig. En Heerenveen is al sinds Augustus ongeslagen, dus dan ben je wel In-Form als verdediger. (Jij trekt vorige week erbij, ik de laatste 3 maanden
)
Als jij Barca wil vergelijken met Heerenveenquote:Op zondag 27 november 2011 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Barca was heel het jaar zowat ongeslagen maar ik zie niet enkele Barca verdediger IF wordenZolang ze niet random iemand kiezen zoals vorige week Vlaar ;P
quote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als jij Barca wil vergelijken met Heerenveen
quote:Op zondag 27 november 2011 14:54 schreef BDIL het volgende:
[..]Ik vergelijk niks; ik laat alleen zien dat je redenatie bullshit is....
Jou redenatie slaat als een lul op een drumstelquote:FT Getafe 1 - 0 Barcelona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |