Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 26-11-2011 15:43:08 ]
www.piximus.net is inderdaad een stuk beter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Was nog die van 3 topics terug heur. Maybe is het nu beter...
Problem?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
www.piximus.net is inderdaad een stuk beter.
Ik zie wel gewoon de pic dus ja, kan ik ook niet ruiken dat dat voor jullie anders is. Moment.quote:
Inderdaad, die 3 spelers die ik kreeg zijn alle 3 nog niet eens 500 waard. Dit is ook helemaal niet het moment om silver packs te kopen, maar ik hoop nog steeds op een IF.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:49 schreef BDIL het volgende:
Zilveren kaarten verkopen echt bagger ookal zijn er niet veel van een kaart aanwezig...
Zoveel mogelijk goeie silvers bewaren en ze maandag erop zetten aangezien het nu niet werktquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, die 3 spelers die ik kreeg zijn alle 3 nog niet eens 500 waard. Dit is ook helemaal niet het moment om silver packs te kopen, maar ik hoop nog steeds op een IF.
Standaard latina met gigantische reet en tramp stamp. Neen, dank u.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:51 schreef BDIL het volgende:
Wie kan deze OP chick boven een Bloedgeile Latina kiezenIemand heeft een fetish met chicks in rare costuums
Standaard... Dan mag je haar best googlen; Larissa Riquelmequote:Op zaterdag 26 november 2011 15:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Standaard latina met gigantische reet en tramp stamp. Neen, dank u.
Begrijp je; 4x keer al in een OPquote:
Wie Larissa Riquelme niet kentquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Standaard... Dan mag je haar best googlen; Larissa Riquelme
Haha me support stijgt geleidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie Larissa Riquelme niet kent
Ja zon heks was al 3x eerder gepost... Met zon Gozer op de bank ; nog een foto staand ; laatste weet ik niet meerquote:
Die heb ik nog niet, dus ik ga hem wel even in de gaten houden en dan ga ik hem kopen. Ik verzamel alle kits en badges en ik ben al aardig op weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Celtic badge uit een pakje, volgens ultimatedb nog best wat waardMet men stomme kop hem op 150 gezet. Hopen dat de prijs opgedreven wordt dan maar
Behoorlijk wat waard en ik heb er zeker 2 gediscardquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Celtic badge uit een pakje, volgens ultimatedb nog best wat waardMet men stomme kop hem op 150 gezet. Hopen dat de prijs opgedreven wordt dan maar
Ik ook, behalve die van ajax, die discard ik nog sneller dan het lichtquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, dus ik ga hem wel even in de gaten houden en dan ga ik hem kopen. Ik verzamel alle kits en badges en ik ben al aardig op weg.
Succes, tis op de Xbox iigquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, dus ik ga hem wel even in de gaten houden en dan ga ik hem kopen. Ik verzamel alle kits en badges en ik ben al aardig op weg.
Geen een zilveren speler wordt gekocht zelfs Obertan niet in 451 formatie ( best wel wat waard)quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Succes, tis op de Xbox iig(FC PSV)
Edit: Weet ook zeker dat een uitkitje van Celtic heb gediscard paar dagen terug. Ook weer 3k door de plee
DIe is wel wat waard jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen een zilveren speler wordt gekocht zelfs Obertan niet in 451 formatie ( best wel wat waard)
Heb zon Braziliaan gekregen CB- 80 Pace - Terek Grozny speelt ie, hopelijk levert hij wat op
Ja had ook Fabio Aurelio uit dat pakje, schijnt 2k+ waard te zijn. Heb hem voor BIN op 2,2. Ben benieuwd, anders wacht ik tot maandagquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen een zilveren speler wordt gekocht zelfs Obertan niet in 451 formatie ( best wel wat waard)
Heb zon Braziliaan gekregen CB- 80 Pace - Terek Grozny speelt ie, hopelijk levert hij wat op
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
is het trouwens al iemand opgevallen dat de moeilijkheidsgraad van die Messi Cup elke wedstrijd verandert?halve finale is professional en finale is world class
PIEN!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef Pino0 het volgende:
Heb stiekem wel zin in Fifa weer.
Hoeduur is een code voor online? Als ik hem 2e hands ruil met mijn BF3.
10 euro dacht ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef Pino0 het volgende:
Heb stiekem wel zin in Fifa weer.
Hoeduur is een code voor online? Als ik hem 2e hands ruil met mijn BF3.
Ik vond jou OP chick ook niks, maar blijf daar niet over doorzagen. Anders kunnen we er beter mee stoppen. Smaken verschillen en eens worden we het toch nooit. Als elk topic voortaan word verneukt door gezeik over OP chicks dan weiger ik er nog 1 in te zettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja zon heks was al 3x eerder gepost... Met zon Gozer op de bank ; nog een foto staand ; laatste weet ik niet meerMaybe niet zelfde maar wel lelijk...
![]()
Dan heb je in ieder geval je coins teruggekregen. Ik heb hem ook een keer gekregen en ik gebruik hem in mijn BraSilver team. Wel apart dat Manoel bijna 10x zo duur is, hij is wel iets beter maar het verschil is niet zo groot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:10 schreef vandermar het volgende:
Die braziliaanse CB van Standard Luik dacht ik. Kanu met 80 pace. Eerste pakje was dat. Verkocht voor maar 3,7K bin
Vandaar... Ik dacht dat ik in zware vorm crisis wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
is het trouwens al iemand opgevallen dat de moeilijkheidsgraad van die Messi Cup elke wedstrijd verandert?halve finale is professional en finale is world class
ik vond het ook al zo lastig in de finalequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaar... Ik dacht dat ik in zware vorm crisis was
Ik mag toch zeggen wat ik ervan vindquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond jou OP chick ook niks, maar blijf daar niet over doorzagen. Anders kunnen we er beter mee stoppen. Smaken verschillen en eens worden we het toch nooit. Als elk topic voortaan word verneukt door gezeik over OP chicks dan weiger ik er nog 1 in te zetten
Je mag inderdaad tot treurens toe je eigen OP chick ophemelen en de mijne afkraken. Maar waarom? 1x je mening geven prima, maar t houd een keer op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik mag toch zeggen wat ik ervan vindBovendien ben ik niet de enige dus dat stelt me in wat betere positie ( denk ik
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |