Ergens in het Noorden waar de wintermaanden erg somber zijn, vanwege de donkere dagenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef Nico_S. het volgende:
Een meer zeker niet. En bij een fjord stel ik me wat anders voor, dit is meer een baai.
quote:
daarom was hij ook zo moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Hulde! Eigenlijk heet dit deel van de straat Strandgate, maar inderdaad, Hammerfest.
![]()
Ik had hier zelf helemaal geen poolcirkelgevoel bij, daarom leek het me een aardige opgave.
was meer een gelukje hoorquote:
Goed! het is wel leuker als je de precieze locatie er in het vervolg bij zetquote:
Ja dat was het zeker ..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik had hier zelf helemaal geen poolcirkelgevoel bij, daarom leek het me een aardige opgave.
incl halve keverquote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef tdrone het volgende:
Goed! het is wel leuker als je de precieze locatie er in het vervolg bij zet
Bij een van de grootste attracties in die stad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef bork het volgende:
Ik weet de stad (denk ik) maar waar in vredesnaam?
Als ik nu ook die stad wist.... links rijdend ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Bij een van de grootste attracties in die stad.
Ik heb me vergist denk ik, gele palen voor stoplichten die hadden ze alleen in Perth dacht ik, daar hebben ze ook superveel skywalks (Traverse) maar daar is niet zo'n straat die deze noord-zuid richting heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik nu ook die stad wist.... links rijdend ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |