Jaquote:Op zondag 11 december 2011 08:56 schreef bork het volgende:
[..]
Aan de gang kerel, nu wordt het een eitje, het is op een eiland.
het land wist al na 1 seconde Chufi er is maar 1 land ter wereld waar ze dacia 1300 breaks rijden, dat engels is misleidend,quote:
een of ander museum in een gehucht daar danquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef bork het volgende:
[..]
het land wist al na 1 seconde Chufi er is maar 1 land ter wereld waar ze dacia 1300 breaks rijden, dat engels is misleidend,![]()
[ afbeelding ]
Juistquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:48 schreef Piotr_x het volgende:
Even stevig doorklikken op afbeeldingen leidde me naar Ploiesti.
Nou ja, gehucht ....
Hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:56 schreef tdrone het volgende:
10 Kirkkokatu, Etelä-Karjala, Finland
de apotheker was snel gevonden
ik eerst ook maar kwam de hele tijd in jakobstad uitquote:Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha
Apotheenk Finland ja, maar ik was begonnen met de kerk
quote:
Ja dat ik wel begrepen maar dan nog geen ideequote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef Nico_S. het volgende:
Bovenstaande opmerking is belangrijk.
dit dusquote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ik wel begrepen maar dan nog geen idee
Ja zoiets dus . maar ik vind het gebergte nog niet, Noorwegen is steiler ...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het een meer of een flord waar we naar kijken?
Ergens in het Noorden waar de wintermaanden erg somber zijn, vanwege de donkere dagenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef Nico_S. het volgende:
Een meer zeker niet. En bij een fjord stel ik me wat anders voor, dit is meer een baai.
quote:
daarom was hij ook zo moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Hulde! Eigenlijk heet dit deel van de straat Strandgate, maar inderdaad, Hammerfest.
![]()
Ik had hier zelf helemaal geen poolcirkelgevoel bij, daarom leek het me een aardige opgave.
was meer een gelukje hoorquote:
Goed! het is wel leuker als je de precieze locatie er in het vervolg bij zetquote:
Ja dat was het zeker ..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik had hier zelf helemaal geen poolcirkelgevoel bij, daarom leek het me een aardige opgave.
incl halve keverquote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef tdrone het volgende:
Goed! het is wel leuker als je de precieze locatie er in het vervolg bij zet
Bij een van de grootste attracties in die stad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:37 schreef bork het volgende:
Ik weet de stad (denk ik) maar waar in vredesnaam?
Als ik nu ook die stad wist.... links rijdend ...quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Bij een van de grootste attracties in die stad.
Ik heb me vergist denk ik, gele palen voor stoplichten die hadden ze alleen in Perth dacht ik, daar hebben ze ook superveel skywalks (Traverse) maar daar is niet zo'n straat die deze noord-zuid richting heeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik nu ook die stad wist.... links rijdend ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |