De tram is een lagevloertram, daar is er maar 1 lijn vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef remcoP het volgende:
De stad weet ik al sinds gister, ik kan alleen de precieze plek niet vinden.
Doe maar een nieuwe danquote:Op zondag 18 december 2011 02:05 schreef Individual het volgende:
Die was wel heel makkelijk te Googelen.
Melbourne VIC 3000, Australia
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:59 schreef bork het volgende:
Via Vittorio Emanuele II, Pizzighettone, Lombardia,
Checkquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Piotr_x het volgende:
Bradfield Highway, Brisbane.
Ja, een mooi plaatje!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Piotr_x het volgende:
Ja, een mooi plaatje!
Wel ooit overheen gelopen, maar helaas niet herkend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:21 schreef Piotr_x het volgende:
Ja, een mooi plaatje!
Tell me,quote:Op zondag 25 december 2011 12:51 schreef Piotr_x het volgende:
Klopt, we kijken hier over de Rijn naar de Drachenfels, waar in de Nibelungen saga Siegfried de draak versloeg. Ook leuk voor Bork hier, ivm het funiculaire treintje naar boven.
Ik heb nog niet echt gezocht maar de rest misschien al wel... Ik hou het op een havenplaats in Noord Europaquote:
Europa is goed, maar noord vind ik deze plaats toch echt niet.quote:Op maandag 26 december 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt gezocht maar de rest misschien al wel... Ik hou het op een havenplaats in Noord Europa
Daarom ook precies dít plaatjequote:Op maandag 26 december 2011 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het gedateerde model van de ferry zou ik ook zuidelijker gaan zoeken, maar het gebouw doet wel noordelijk aan
Dan zit je weer te zuidelijkquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef chufi het volgende:
nog steeds niet gezocht maar ik zou in de Mediterrane houden
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Garden of Remembrance, gezien vanaf Parnell square
ik ben er ergens in 2002 of 2003 een keer langsgelopenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Klopt! En ik maar denken dat-ie lastig zou zijn. Hoe wist je deze zo snel?
Snel!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef bork het volgende:
Allersberger Straße / Wodanstraße, Nürnberg
Een goed begin is het halve werk,quote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef chufi het volgende:
Ook de beste wensen allemaal
gevonden Avenida de Portugal, Tui, Galicia, Spanje
Ik zou zeggen zoek het Royalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef tdrone het volgende:
land is makkelijk maar voor de rest kan ik niks vinden niet over het station en ook niet over de locomotief..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |