quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Garden of Remembrance, gezien vanaf Parnell square
ik ben er ergens in 2002 of 2003 een keer langsgelopenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Klopt! En ik maar denken dat-ie lastig zou zijn. Hoe wist je deze zo snel?
Snel!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef bork het volgende:
Allersberger Straße / Wodanstraße, Nürnberg
Een goed begin is het halve werk,quote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef chufi het volgende:
Ook de beste wensen allemaal
gevonden Avenida de Portugal, Tui, Galicia, Spanje
Ik zou zeggen zoek het Royalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:36 schreef tdrone het volgende:
land is makkelijk maar voor de rest kan ik niks vinden niet over het station en ook niet over de locomotief..
En vergeet mn eerste hint niet !!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:22 schreef tdrone het volgende:
ik kan hem niet vinden
maar voor de anderen: misschien staat hij hierbij
http://steam-locomotives-south-africa.blogspot.com/
Juistquote:
quote:
Kijk beter.. het is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zeg: een flatgebouw. Ik mis duidelijk het gene waar ik schijnbaar naar moet kijken.
Redelijk centraal in de bergen toch hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:47 schreef tdrone het volgende:
een dorp in uitlopers van de bergen in europa..
thxquote:
Juistquote:
hahaha dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:38 schreef tdrone het volgende:
ze hebben in die stad 2 van dat soort bruggen en ik zat net bij de foute te kijken
Hielp dat stukje straatnaambord uiterst rechts? Of kende je het punt gewoon?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef Individual het volgende:
[..]
La Route du Fort, St. Helier, Jersey
Ben meerdere malen door die tunnel heengekomen afgelopen zomer toen ik er een paar 100m vandaan werkte op de Esplanade.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Hielp dat stukje straatnaambord uiterst rechts? Of kende je het punt gewoon?
Een stuk noordelijker dan chufi's gok, maar wel in het westelijke halfond. Om de hoek is een heel bekend zicht.quote:
Ik denk dat ik snap wat hier bedoeld wordt, maar vind dan de straat nog maar eens ....quote:Om de hoek is een heel bekend zicht.
Als je weet waar het ligy, dan kun je toch mbv de stand van het kompas redelijk in de buurt komen? Ik heb nog steed geen idee welk uitzicht er om de hoek zou zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:43 schreef Piotr_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik snap wat hier bedoeld wordt, maar vind dan de straat nog maar eens ....
Stel dat het LA is, begin er dan maar aanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je weet waar het ligy, dan kun je toch mbv de stand van het kompas redelijk in de buurt komen? Ik heb nog steed geen idee welk uitzicht er om de hoek zou zijn
Ja ik zit er al te zoeken .... ergens in Hollywood is mn vermoeden nu maar ja .....quote:Op zondag 15 januari 2012 00:02 schreef bork het volgende:
[..]
Stel dat het LA is, begin er dan maar aan
Juistquote:
Het land weet je toch wel, hoop ik? Albergo.....quote:Op maandag 16 januari 2012 23:14 schreef remcoP het volgende:
ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken
zover kwam ik inderdaad wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef Piotr_x het volgende:
Het land weet je toch wel, hoop ik? Albergo.....
Juistquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef Piotr_x het volgende:
Observatorium Roque de los Muchachos, La Palma.
Oh wist ik niet, maar ik wist dat het Belgie moest zijn en even snel de grotere steden langs het spoor afgescant en voila ..quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:10 schreef Piotr_x het volgende:
Het huis van Marc Dutroux in Marcinelle ...... Brrrr.
Belfast, Lanyon Placequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, maar ik wist dat het Belgie moest zijn en even snel de grotere steden langs het spoor afgescant en voila ..
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |