Varkenshaas, peultjes, sla...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat was er allemaal te eten dan? Puree, saus en... ?
Ik ook, als ik hetero wasquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa ooowwww, als ik lesbisch was zou ik zo op Nigella vallen.
NokManda gaat er ook altijd hel verliefd naar kijken. Die is al dol op goeie kookprogramma's, maar van Nigella geniet ie echt met volle teugenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe ze 's nachts uit de koelkast staat te snaaien van de leftovers en dat ook laat zien
Ja ook datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, quote jij het nog maar eens, Ik had ook alle andere heerlijkheden al teruggelezen. Wilquote:
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.quote:
Eet Sawyer opquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar Sawyer ligt op schoot
Geef hem maar hier.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
quote:
* Memento-Mori gooit pure bonbonsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Lust je helemaal geen puur of zijn deze gewoon niet te vreten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori gooit pure bonbons
ja ik moet van die pure dingen af
Pure chocola? Maar die is juist het lekkerst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Beetje harigquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lust je helemaal geen puur of zijn deze gewoon niet te vreten?
Nah, is nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn goddelijk maar ik vind pure chocolade écht niet lekker
De pumps, de jurk, het cadeauquote:
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Greys, volgens mij probeert iemand je aandacht te vangen.
Wat was het cadeau dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pumps, de jurk, het cadeau. Hij vond het prachtig
.
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah, is niettoch? Ik heb ook liever melk of wit
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeauquote:
Locatie voor toekomstige meets geregeld!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Jut en Juul?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De foto in de rechterbovenhoek in m'n fobo is een foto van 't cadeau.
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruikenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken maar! En voor ik het vergeet (want dat heb ik wel eens)
Mams en ik zijn vanmiddag even langs het huisje gereden en mams is om: als jij het niet neemt, neemt zij het. Erbij
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja meestal verklaren mensen me voor gek, want puur is het lekkerste volgens hen..
oh dat kon wel maar was wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt, zoveel mensen zoveel smaken toch? Wel jammer dat je geen 'losse bonbons' kon kiezen, dan had je de pure kunnen laten liggen....
Kleurpotloodtekening, jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis een tekening of schets ofzo?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Locatie voor toekomstige meets geregeld!
Yups & yupsquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan verhuren aan de sc'ers als ze het niet gebruiken
Thanks.quote:
Die maak ik helemaal zelf jaquote:
Gaafquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Die maak ik helemaal zelf ja. Ik ga niet pronken met andermans werk zonder bronvermelding.
quote:
Mijn reep is nu op trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geef hem maar hier.![]()
Eliesje? Ben je al aan je chocolaaa begonnen? Ik wel en ik heb ontdekt dat de reep te dik is om fatsoenlijk te breken.Maar grote brokken gaan er ook prima in.
Fruit met butterscotch is trouwens perfecte vulling, de zonnebloempitten hadden echter niet gehoeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |