SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 26-11-2011 15:53:57 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik wil aangesproken worden met De Jori.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe wil jij aangesproken worden?
Ah nog een kloon.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil aangesproken worden met De Jori.
Die poster gisterenavond
Ik voel me veilig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil aangesproken worden met De Jori.
Die poster gisterenavond
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij was er niet eens, ondanks dat je claimde van wel. Wie is er nou lame?![]()
Ja, als mijn neefquote:[..]
Oh je hebt ze ook voorgesteld aan je vrienden?Ik word wel steeds nieuwsgieriger zo, sorry.
![]()
Oh en nogmaals: de enige persoon die ik nog een beetje leuk vind, is die mislukte-date-jongen, verder niemand.
Ja cockblocken, erg hequote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef bijdehand het volgende:
Barrie heeft KK je vriendinnen nog geregeld of ging je 'm cockblocken?
Oh, dat cockblocken is niet lief.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja, als mijn neef![]()
En waarom maak je er geen werk van? Misschien is het de tweede keer niet meer zo raar/ongemakkelijk?
[..]
Ja cockblocken, erg heWel lief dat tie luisterde
Ja duh, hang het ook echt niet aan de grote klokquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh, dat cockblocken is niet lief.Maar als je neef voorstellen, haha, je schaamt je echt heel erg voor het feit dat je op fok zit, of niet?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Je neef_! Dan denken alle jongens dat je op hem gaat lijken.
Grote klok is overdreven, maar een aantal mensen weten het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja duh, hang het ook echt niet aan de grote klokJij wel dan?
Owja dat had je al een keer verteld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Grote klok is overdreven, maar een aantal mensen weten het wel.
Behalve die ene fokker weet niemand mijn username, heb het in ieder geval aan niemand verteld, ook niet in welke SC en welke topics ik post. Dus ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat had je al een keer verteld.Tsja het is maar net hoe je ermee omgaat. Niet dat ik hier nou hele interessante dingen plaats of dingen die mensen niet mogen weten maar toch.
Vindt je het niet raar dat sommige dan gewoon mee kunnen lezen enzo?
Zorg dat je geen scrubs dvd's aanprijst via fok voor iemand. Dan word je meteen in de gaten gehouden door een beveiliger.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Behalve die ene fokker weet niemand mijn username, heb het in ieder geval aan niemand verteld, ook niet in welke SC en welke topics ik post. Dus ja.
Oh dan valt het wel mee inderdaad. Dacht dat ze ook je naam wistenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Behalve die ene fokker weet niemand mijn username, heb het in ieder geval aan niemand verteld, ook niet in welke SC en welke topics ik post. Dus ja.
Doe met denken aan Tragger Hippy, dat een man op een terras werd gevraagd hoe laat het was, en dat de terrashouder meteen twee dikke Oostblokkers er naast zetten voor als hij nog een keer werd lastiggevallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zorg dat je geen scrubs dvd's aanprijst via fok voor iemand. Dan word je meteen in de gaten gehouden door een beveiliger.
Kan ik me niet herinneren. Link?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe met denken aan Tragger Hippy, dat een man op een terras werd gevraagd hoe laat het was, en dat de terrashouder meteen twee dikke Oostblokkers er naast zetten voor als hij nog een keer werd lastiggevallen
Door de drugs?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Au alles doet pijn
En ik heb een fakking slaapverlamming meegemaakt vanochten
Jij redelijk...quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef shifto het volgende:
En trouwens, niemand lijkt op zijn avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |