SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 26-11-2011 15:53:57 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik wil aangesproken worden met De Jori.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe wil jij aangesproken worden?
Ah nog een kloon.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil aangesproken worden met De Jori.
Die poster gisterenavond
Ik voel me veilig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil aangesproken worden met De Jori.
Die poster gisterenavond
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij was er niet eens, ondanks dat je claimde van wel. Wie is er nou lame?![]()
Ja, als mijn neefquote:[..]
Oh je hebt ze ook voorgesteld aan je vrienden?Ik word wel steeds nieuwsgieriger zo, sorry.
![]()
Oh en nogmaals: de enige persoon die ik nog een beetje leuk vind, is die mislukte-date-jongen, verder niemand.
Ja cockblocken, erg hequote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef bijdehand het volgende:
Barrie heeft KK je vriendinnen nog geregeld of ging je 'm cockblocken?
Oh, dat cockblocken is niet lief.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja, als mijn neef![]()
En waarom maak je er geen werk van? Misschien is het de tweede keer niet meer zo raar/ongemakkelijk?
[..]
Ja cockblocken, erg heWel lief dat tie luisterde
Ja duh, hang het ook echt niet aan de grote klokquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh, dat cockblocken is niet lief.Maar als je neef voorstellen, haha, je schaamt je echt heel erg voor het feit dat je op fok zit, of niet?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:11 schreef bijdehand het volgende:
Je neef_! Dan denken alle jongens dat je op hem gaat lijken.
Grote klok is overdreven, maar een aantal mensen weten het wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja duh, hang het ook echt niet aan de grote klokJij wel dan?
Owja dat had je al een keer verteld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Grote klok is overdreven, maar een aantal mensen weten het wel.
Behalve die ene fokker weet niemand mijn username, heb het in ieder geval aan niemand verteld, ook niet in welke SC en welke topics ik post. Dus ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat had je al een keer verteld.Tsja het is maar net hoe je ermee omgaat. Niet dat ik hier nou hele interessante dingen plaats of dingen die mensen niet mogen weten maar toch.
Vindt je het niet raar dat sommige dan gewoon mee kunnen lezen enzo?
Zorg dat je geen scrubs dvd's aanprijst via fok voor iemand. Dan word je meteen in de gaten gehouden door een beveiliger.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Behalve die ene fokker weet niemand mijn username, heb het in ieder geval aan niemand verteld, ook niet in welke SC en welke topics ik post. Dus ja.
Oh dan valt het wel mee inderdaad. Dacht dat ze ook je naam wistenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Behalve die ene fokker weet niemand mijn username, heb het in ieder geval aan niemand verteld, ook niet in welke SC en welke topics ik post. Dus ja.
Doe met denken aan Tragger Hippy, dat een man op een terras werd gevraagd hoe laat het was, en dat de terrashouder meteen twee dikke Oostblokkers er naast zetten voor als hij nog een keer werd lastiggevallenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zorg dat je geen scrubs dvd's aanprijst via fok voor iemand. Dan word je meteen in de gaten gehouden door een beveiliger.
Kan ik me niet herinneren. Link?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe met denken aan Tragger Hippy, dat een man op een terras werd gevraagd hoe laat het was, en dat de terrashouder meteen twee dikke Oostblokkers er naast zetten voor als hij nog een keer werd lastiggevallen
Door de drugs?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Au alles doet pijn
En ik heb een fakking slaapverlamming meegemaakt vanochten
Jij redelijk...quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef shifto het volgende:
En trouwens, niemand lijkt op zijn avatar
Groen en zo.quote:
Oh en wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
eh nee alcohol
morgen pas vd drugs
Ja en wij zoeken naar de rest. En toen kwam AT aanlopen, die was ook wel makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:42 schreef shifto het volgende:
Het elkaar herkennen en vinden was eigenlijk helemaal geen probleem. BB eb BDH zag ik meteen al als mijn FOK! matties toen ze aankwamen
was helemaal verlamt, hoorde allemaal kloppingen en zag iets bewegen maar weet niet wat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh en wat gebeurde er dan?
Idd!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en wij zoeken naar de rest. En toen kwam AT aanlopen, die was ook wel makkelijk
Sterkte.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef shifto het volgende:
Aaah fuck, word gebeld om te helpen... Ik ga even helpen verhuizen, wish me sterkte
Was wel super opvallendquote:
Good luckquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef shifto het volgende:
Aaah fuck, word gebeld om te helpen... Ik ga even helpen verhuizen, wish me sterkte
Sterkte!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef shifto het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
was helemaal verlamt, hoorde allemaal kloppingen en zag iets bewegen maar weet niet wat.
ergste vond ik dat ik niet kon bewegen
Ja gelukkig was het geen brede man van 2 meterquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd!
En MR ook toen ze binnenkwam ook al viel de vis in het begin nog niet op!
Dat is wel erg gezond jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik durf nu niet meer te slapen
Denk je dat ik alweer onder je bed lig dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik durf nu niet meer te slapen
No problemquote:
Tuurlijk, je hoort als man een dame toch niet helemaal alleen naar dat kille verre Vught te laten fietsen. Maar dat zullen mijn noord-hollandse galante genen wel zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
MR
Ging AT stukje meerijden? Aardig![]()
Moest er vannacht ook ineens aan denken van wtf die moet nu naar Vught in dr uppie.
Ik ben ook brak, hoe belachelijkquote:
Keihard cockblocken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:59 schreef bijdehand het volgende:
Barrie heeft KK je vriendinnen nog geregeld of ging je 'm cockblocken?
Ik zou het niet weten maar ik vermoed dat ik op m'n bek ben gegaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef BarrieButsers het volgende:
KK vertel nou wat er was gebeurd onderweg
Omgquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ik probeerde op een gegeven moment nog de wc in te komen toen BB daarin zat, maar dat lukte niet.Weet ook niet of ze dat zelf wel doorhad.
Manmanman ik was dronken, niet te zuinig.
Nee manquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ik vermoed dat ik op m'n bek ben gegaan.Aangezien heel m'n bed onder het bloed zit van m'n linkerarm die helemaal open ligt.
Ja tof van jequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hoort als man een dame toch niet helemaal alleen naar dat kille verre Vught te laten fietsen. Maar dat zullen mijn noord-hollandse galante genen wel zijn
En natuurlijk dat ik MR wel moest beschermen tegen ontvoeringspogingen van Shifto
Lolwat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omg
Jij de hele tijd; je moet meer drinken, je moet meer drinken.
2 minuten later. Beter pak je water.
Ik vond echt alles zo grappig niet normaal
Jij met je broek, weet je dat nog? Geniaal![]()
En ik was niet eens dronken maar dat drankje was echt
Nee je zei dat ik dat moest drinken. Bij de wc, net voordat we gingen.quote:
Klopt, had andere dingen te doenquote:
Maar volgende keer sleur ik dr mee hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Klopt, had andere dingen te doen
Ik was er al.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar volgende keer sleur ik dr mee hoor
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was er al.Ik heb vanuit een hoekje naar je zitten kijken en je bent in het echt nog knapper dan op de foto.
![]()
Alleen vond ik Skyrim niet zo aardig.
Lol, euh nou ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik was er al.Ik heb vanuit een hoekje naar je zitten kijken en je bent in het echt nog knapper dan op de foto.
![]()
kensers nog aan toe klopt jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb een foto van BB en haar vriendinnen zie ik net.
Ik ben ook heel makkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en wij zoeken naar de rest. En toen kwam AT aanlopen, die was ook wel makkelijk
Lijkt me sterk aangezien we tot sluitingstijd zijn gebleven en je niet gespot hebben, ook niet in de tussentijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Mijn leuke plannen: niks doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef shifto het volgende:
Na een dag verhuizen ben ik dood... Zit nu wel bij de matties lekker gratis bier etc. de nuttigen![]()
Lekker chille avond. Hier nog mensen met leuke plannen?
(Ga niet terug lezen want is kut op de tel
)
Skyrim een persoon jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien we tot sluitingstijd zijn gebleven en je niet gespot hebben, ook niet in de tussentijd.
Daarnaast: denken dat Skyrim een persoon is.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg wat is er uiteindelijk met die geweldige poster gebeurd?
In jouw dromen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 01:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat je mijn echte naam uberhaupt nog weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |