en ja, hopelijk volgende keer beter, maar t blijft kut.
 en ja, hopelijk volgende keer beter, maar t blijft kut.  . Gaat 't? Telefoontje moeten plegen lijkt me ook zeer rot ja.
. Gaat 't? Telefoontje moeten plegen lijkt me ook zeer rot ja.

Ik vrees dat ze sluiten, maar weet het niet zeker. Hoor ik vanmiddag.quote:Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef Orea het volgende:
Ah fuck fuck fuck!
Is er bij het zkh een kerst sluiting of kunnen jullie gelijk door?

Soms doen ze wel terugplaatsingen, maar starten ze geen nieuwe ivf op...quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze sluiten, maar weet het niet zeker. Hoor ik vanmiddag.

Ik heb heb een postertje gezien daar over de feestdagen en ivf, maar ik kan me met geen mogelijkheid herinneren wat erop stond. We kunnen om half 3 bellen, dan zullen we het wel horen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Soms doen ze wel terugplaatsingen, maar starten ze geen nieuwe ivf op...

Zelfde als met gewoon zwanger worden... De eerste ronde raak is gewoon vaker niet dan wel.quote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ja jongens, de kans dat het niet zou lukken was groter dan dat het wel zou lukken. Dus, gewoon de moed erin houden en opnieuw proberen. Ik kan dat.

Tuurlijk! En het gaat gewoon goedkomen, dat weet ik zeker! Maar daarom is het wel een beetje een domper. Je (en wij ook allemaal!) hoopt(en) toch gewoon dat het gewoon in 1 keer raak was. Hopsa, na al dat lange wachten wat er al op zit.quote:Op maandag 12 december 2011 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Nou ja jongens, de kans dat het niet zou lukken was groter dan dat het wel zou lukken. Dus, gewoon de moed erin houden en opnieuw proberen. Ik kan dat.

. Fijn dat je zo vol goede moed zit en op naar een succesvolle tweede poging!
 . Fijn dat je zo vol goede moed zit en op naar een succesvolle tweede poging!  

quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
Zaterdag lekker troostshoppen met jou en Elmo!

Sorbo
 Sorbo   Moet toch raar zijn geweest voor je schoonzus en zwager. Ik vind het wel knap hoe positief je bent!! Op naar de volgende ronde
 Moet toch raar zijn geweest voor je schoonzus en zwager. Ik vind het wel knap hoe positief je bent!! Op naar de volgende ronde

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |