Het is nu dag 11. Ik geloof dat ik erin blijf, zo verrekte spannend. Ik durf niet meer naar de wc.quote:Zwanger?
Is er veertien dagen na de terugplaatsing nog geen menstruatie opgetreden dan doet u een zwangerschapstest.
Het resultaat belt u door aan de verpleegkundige via het telefonisch spreekuur (zie link 'Inlichtingen en afspraken').
Zij maakt met u een afspraak voor een zwangerschapsecho .
Niet zwanger
Treedt er 6-10 dagen na de terugplaatsing een menstruatie op dan is de behandeling helaas niet gelukt. Geef ook deze uitslag door aan de verpleegkundige tijdens het verpleegkundige spreekuur (zie: ‘Inlichtingen en afspraken’)!

Ik wist dat als ik op dag 29 van mijn eigen cyclus, waar ik de tijd op gelijk kon zetten want die was echt altijd 28 dagen, dat toen ik niet ongesteld werd dat het raak was. Zo rond de 10 dagen na terugplaatsen werd ik inderdaad steeds ongesteld... Bij 14 dagen wist ik al genoeg.quote:Op maandag 12 december 2011 09:32 schreef Sorbootje het volgende:
Dit zegt de site van het UMC Utrecht ('mijn' ziekenhuis):
[..]
Het is nu dag 11. Ik geloof dat ik erin blijf, zo verrekte spannend. Ik durf niet meer naar de wc.

Oh... Spannend! Dus als je over 3 dagen niet ongesteld bent dan weet je wel genoeg zeg maar.quote:

Dat zeg ik ook steeds tegen mijn schoonzus, want die heeft het helemáál niet meer. Krijg ongeveer dertig keer op een dag een sms: "Voel je al iets?"quote:Op maandag 12 december 2011 10:12 schreef Ticootje het volgende:
Het mooie van tijd... Het gaat vanzelf... Hoef je niets aan te doen.

Ja het schopt <3...quote:Op maandag 12 december 2011 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds tegen mijn schoonzus, want die heeft het helemáál niet meer. Krijg ongeveer dertig keer op een dag een sms: "Voel je al iets?"

<3quote:Op maandag 12 december 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn antoorden varieren idd van "Het schopt" tot "Ja, ik moet kakken"

quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef klumsy het volgende:
Nog geen reaktie van de fotograaf, maar we hebben de foto's imiddels zelf maar ingescand...
dan hebben we altijd een kopie van de foto's
deze van Senna vind ik zelf erg mooidat neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |