je tikt hier, dat betekent dat je zit... jij zou 2 weken ondersteboven blijven liggen!!
 je tikt hier, dat betekent dat je zit... jij zou 2 weken ondersteboven blijven liggen!!   

wie weet helpt dat!
 wie weet helpt dat!  

wel zag ik de vraag wat je partner doet of hij meegaat. Tot nu toe is
 wel zag ik de vraag wat je partner doet of hij meegaat. Tot nu toe is   met bijna alle afspraken meegeweest, maar voor de MRI en de intake bij de anesthesist is hij niet meegeweest. Hij gaat niet altijd mee dus, maar bij de belangrijke afspraken dus wel.
 met bijna alle afspraken meegeweest, maar voor de MRI en de intake bij de anesthesist is hij niet meegeweest. Hij gaat niet altijd mee dus, maar bij de belangrijke afspraken dus wel. 
  wat fijn dat de foto's er eindelijk zijn
 wat fijn dat de foto's er eindelijk zijn 

je zat weer in de wachtweken als ik het goed begreep??
 je zat weer in de wachtweken als ik het goed begreep??

Trui, hoe verzin je het weer?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:20 schreef trui het volgende:
iedereen weer succes hier met alle nodige geduld en de bijkomende spanning...
en LB, ook nog een partner met proefschriftstress erbij, sterkte! maar mocht het nu niet lukken, dan heb je straks wel gediplomeerde zaadjes he.wie weet helpt dat!

Ik doe gezellig met je mee.
 Ik doe gezellig met je mee. 

Lijkt me dat in dit tijdperk ik niet de enige zal zijn die ze digitaal wil hebben....
 Lijkt me dat in dit tijdperk ik niet de enige zal zijn die ze digitaal wil hebben....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+

Spannend inderdaad!
 Spannend inderdaad!

Dat vind ik ook. Zo'n mooi klein neusje en mondje ookquote:Op zondag 11 december 2011 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Wat mooi Klumsy! Wat bijzonder dat je die met ons deelt.

Wat bijzonder dat je die wil laten zien
  Wat bijzonder dat je die wil laten zien

Sorbo, spannend! Ik hoop dat het zo blijft.quote:Op zondag 11 december 2011 12:23 schreef Sorbootje het volgende:
Nog geen bloed hier trouwens. Spannend!

ben ook helemaal verliefd op dat neusje
 ben ook helemaal verliefd op dat neusje 

niet mag zien opgroeien.
 niet mag zien opgroeien. 

quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef klumsy het volgende:
Nog geen reaktie van de fotograaf, maar we hebben de foto's imiddels zelf maar ingescand...
dan hebben we altijd een kopie van de foto's
deze van Senna vind ik zelf erg mooiDie lipjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!

Ik weet het ik weet hetquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef Kolonia het volgende:
Lief Klumsy.
Sorbo, was de TP in eigen cyclus?
Dan is je NOD pas vrijdag he.
Mag je al op dag 14 testen?
In mijn ziekenhuis houden ze zelfs dag 18 aan (maar dan weet je het dus eigenlijk al).
 Maar geen bloed is toch goed? Mijn cyclus was vorige keer ook haske kort, dus ik dacht misschien komt het wel eerder.
 Maar geen bloed is toch goed? Mijn cyclus was vorige keer ook haske kort, dus ik dacht misschien komt het wel eerder.  

Het is nu dag 11. Ik geloof dat ik erin blijf, zo verrekte spannend. Ik durf niet meer naar de wc.quote:Zwanger?
Is er veertien dagen na de terugplaatsing nog geen menstruatie opgetreden dan doet u een zwangerschapstest.
Het resultaat belt u door aan de verpleegkundige via het telefonisch spreekuur (zie link 'Inlichtingen en afspraken').
Zij maakt met u een afspraak voor een zwangerschapsecho .
Niet zwanger
Treedt er 6-10 dagen na de terugplaatsing een menstruatie op dan is de behandeling helaas niet gelukt. Geef ook deze uitslag door aan de verpleegkundige tijdens het verpleegkundige spreekuur (zie: ‘Inlichtingen en afspraken’)!

Ik wist dat als ik op dag 29 van mijn eigen cyclus, waar ik de tijd op gelijk kon zetten want die was echt altijd 28 dagen, dat toen ik niet ongesteld werd dat het raak was. Zo rond de 10 dagen na terugplaatsen werd ik inderdaad steeds ongesteld... Bij 14 dagen wist ik al genoeg.quote:Op maandag 12 december 2011 09:32 schreef Sorbootje het volgende:
Dit zegt de site van het UMC Utrecht ('mijn' ziekenhuis):
[..]
Het is nu dag 11. Ik geloof dat ik erin blijf, zo verrekte spannend. Ik durf niet meer naar de wc.

Oh... Spannend! Dus als je over 3 dagen niet ongesteld bent dan weet je wel genoeg zeg maar.quote:

Dat zeg ik ook steeds tegen mijn schoonzus, want die heeft het helemáál niet meer. Krijg ongeveer dertig keer op een dag een sms: "Voel je al iets?"quote:Op maandag 12 december 2011 10:12 schreef Ticootje het volgende:
Het mooie van tijd... Het gaat vanzelf... Hoef je niets aan te doen.

Ja het schopt <3...quote:Op maandag 12 december 2011 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook steeds tegen mijn schoonzus, want die heeft het helemáál niet meer. Krijg ongeveer dertig keer op een dag een sms: "Voel je al iets?"

<3quote:Op maandag 12 december 2011 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn antoorden varieren idd van "Het schopt" tot "Ja, ik moet kakken"

quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef klumsy het volgende:
Nog geen reaktie van de fotograaf, maar we hebben de foto's imiddels zelf maar ingescand...
dan hebben we altijd een kopie van de foto's
deze van Senna vind ik zelf erg mooidat neusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 "Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |