Ik huil nu !quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:01 schreef Orea het volgende:
Melopes, 10 dagen na de tp? Dat is 2 weken na punctie toch? Dan hoef je niet meer voorzichtig blij te zijn, maar heel blij mag je zijn! 4 weken zwanger!Wauw!! Van harte gefeliciteerd!
Dank je lieverd !quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:07 schreef Orea het volgende:
Ja dat is logisch dat het je onzeker maakt... Je hebt er 2 teruggeplaatst gekregen? Bloedverlies rond deze periode kan heel goed nog bij de innesteling horen. Als het nu gestopt is, en maar even was is de kans groot dat het bij de innesteling hoort...
Ga maar niet meer googlen, daar wordt je alleen maar verdrietiger van! Het kan alle kanten op. Bel in elk geval wel even je ziekenhuis (als je je er beter van voelt kun je dat nu ook doen, anders maandag even bellen)...
Sterkte!
Dank je !quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:12 schreef bianca en michael het volgende:
Melopes, je kunt er niks van zeggen. Het is gewoon k*t maar je zult echt moeten afwachten. Toen het bij mij verkeerd ging testte ik nog dagen positief. Wel werd bij die goedkope Kruidvattesten het streepje steeds iets lichter terwijl die juist dagelijks of donkerder of iig gelijk moet blijven. Misschien kun je er daar een stel van halen?
Ik duim voor je dat het gewoon goed komt!
We mochten pas dinsdag testen, dus 2 weken na TP. Las ook dat gisteren te vroeg was, vandaar dat ik het dacht. Maar daarom post ik ook hier. Omdat er overal wat ander wordt gezegd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Orea het volgende:
Je hebt zeker niet te vroeg getest hoor, Melopes! Als er nu verder geen bloed meer verschijnt en de wat er verschijnt oud bloed is mag je zeker nog wel hoop hebben.
Heb je nog pregnyl na de terugplaatsing gebruikt? Of alleen voor de punctie?
quote:
Wat lief zijn julliequote:Op zondag 27 november 2011 09:44 schreef bianca en michael het volgende:
Melopes ben je de nacht nog een beetje doorgekomen? En heb je die testen nog gehaald?
Ha Cathmar, 2 zielen 1 gedachte.
Snap niet helemaal wat je schrijftquote:Op zondag 27 november 2011 12:39 schreef Troel het volgende:
Toen ik (bij het vrouwtje van MvM) negatief testte, heb ik diezelfde dag nog testen gehaald. De dag erna begon het bloeden, maar slechts 1 van de testen sloeg toen aan en na het bloeden was het helemaal weg (had ook testje gehad nog van de MvM mevrouw). Ik heb goede hoop voor je dat het bloeden gestopt is en dat je dus positief getest hebt!
Nee, niet zwanger, ook niet bezig of het willen zijnquote:Op zondag 27 november 2011 12:47 schreef Melopes het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je schrijft?
MvM ?
Ben jij nu zwanger ?
Opes sorry meiden, maar ben zo nieuw hier.
Weet ook niet wie nu IUI of wie nu IVF doet.
Biancaenmichael: IVF en cryo poging toch ?
Cathmar: IVF ?
xxx
Ah zo, snap het ( geloof ik)quote:Op zondag 27 november 2011 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, niet zwanger, ook niet bezig of het willen zijnTussen mijn twee kindjes in heb ik twee miskramen gehad, en een daarvan kwam ik dus achter toen de mevrouw van Moeder voor Moeders (MvM) langskwam
Gebruik je nu dis bolletjes nog? Of ben je net gestopt ermee? Die dingen veroorzaker wel eens doorbraakbloedingen. Zie bijsluiter.quote:
Nog steeds positief?? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:42 schreef Melopes het volgende:
Nou mooie dames
Jullie mogen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blij hier !
Van harte gefeliciteerd. Het topic in en er snel weer uit; zo zien we dat graag.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:42 schreef Melopes het volgende:
Nou mooie dames
Jullie mogen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blij hier !
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:01 schreef klumsy het volgende:
Nouja ze kon het wel weten want toen ik geirriteerd reageerde en zei dat ze hun administratie maar eens in orde moesten maken zei ze, ow wacht ik zie het inderdaad staan...
Nog steeds helemaal niets! Dag 21.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef klumsy het volgende:
En Cathmar hoe was je echo? Was er inmiddels al wat te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |