Generiek zeggen dat franse wijn lekker is, is onzinquote:Op woensdag 11 september 2013 21:47 schreef Z het volgende:
Omdat ze lekker zijn. Tenminste, als ze geen rommel naar NZ gestuurd hebben.
Generiek zeggen dat dat niet zo is, is ook onzin.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Generiek zeggen dat franse wijn lekker is, is o
Inderdaad! Bramito koopt alleen Spaans.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar waarom zou je Franse wijnen kopen als bij jou om de hoek uitstekende wijnen worden gemaakt?
En toch sta je er van te kijken hoeveel mensen dat bocht kopen omdat ze dat nou eenmaal lekker vindenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Z het volgende:
[..]
Generiek zeggen dat dat niet zo is, is ook onzin.
En Chenet is geen wijn.
Het weer. Te nat en te koud in de lente en begin zomer. Ze zijn daardoor ook bijna een maand later met oogsten.quote:
Ach, hoe slecht een regio/land ook is, er is altijd wel wat goeds te vinden. Ik hou niet van California wine, maar als ik een Mt Veeder zie, dan zeg ik geen nee. Het hangt er ook maar van af wat er geimporteerd wordt. De Nieuw Zeeland wijnen die ik hier (USA) vind zijn bijna allemaal bocht, maar dat zegt generiek natuurlijk niets over NZ wijnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:54 schreef Ferdii het volgende:
Typisch roepen dat je zuid Afrikanen niks vind, maar dan toch een zuid Afrikaanse rosé inslaan
Aaldering zou ik zeker even langs gaan, die hebben een niet hout gelagerde Pinotage (Lady M) die echt helemaal geweldig is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Blik het volgende:
Ik ga naar Zuid-Afrika in april
Nog suggesties voor goede wijnhuizen die we moeten bezoeken, wijnen die we moeten proeven/drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |