Nee.quote:
Hou ik niet van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef Daniel1976 het volgende:
He en dat kan ik nog wel zo mooi vals mee fluiten.
En nee Daniel1976, het waren geen geitenwollensokken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben erg geschokt van dit gebeuren. Ik heb ooit nog de eer gehad om met hem in de studio van KinkFM een radioprogramma te maken. Ik denk dat dat in 1997 was. Wat ik daarvan nooit vergeten ben is dat hij toen door het hele Veronicagebouw (toen nog op het Laapersveld in Hilversum) op zijn sokken liep
. Dat vond ik zo knus om te zien
. Later ben ik hem nog een keer in Amsterdam tegengekomen. Volgens mij zonden ze toen 1 keer per week uit vanuit Boudisque platenwinkel? Ik heb hem toen gevraagd om de opname van die ene uitzending, helaas heb ik die nooit ontvangen.
Rust in vrede, Arjen.
LOL ROFLquote:
Mijn eten zou er dan helemaal weer uitkomen, ik hou niet van volumia brrrrrrquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
(Niet voor bij mijn ontbijt trouwens.)
Ik wel. En Xander de Buisonjé is ook een Indo. Dus dan is het automatisch goed.quote:
Das wel kwaliteit!quote:
Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu kan ik die humor niet waarderen terwijl het wel een leuke grap is.
Slapen maar.
Nee komt door jouquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar Daniel1976, wat doe jij hier eigenlijk in dit topic?
[ afbeelding ]
Je schijnt hier nooit te komen...
Thanks. Mooi.quote:
O ja, da's waar ook, jij moet mij in de gaten houden.quote:
He, jij vindt damien rice tenminste wel mooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Mooi.. Je weet niet hoe erg ik dat nodig had.
Eehm, volgens mij mochten we hier geen TRU-topic meer van maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:22 schreef Daniel1976 het volgende:
21 december 2012, dat vinden we mooi, als de wereld vergaat, met alu hoedjes op natuurlijk
ach je hebt nog wat goed te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij mochten we hier geen TRU-topic meer van maken.
Pas maar op, anders ga ik tarotkaarten leggen en troggel ik jou dus 25 euro af. Want van oplichters moet ik niet hebben, eerst betalen dus!
Wat heb ik nou weer fout gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
ach je hebt nog wat goed te maken
Je hebt toch niet stiekem toch een dag van je lange weekend ingeleverd hè.quote:
quote:
Zo gek ben ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem toch een dag van je lange weekend ingeleverd hè.
Dat is vast veel te lekker voor die bidlippen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hadden geen chocola bij zich, dus hun poging was zinloos.
Genieten is een zonde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is vast veel te lekker voor die bidlippen!
Neem het zelf terug!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef JoeBravo het volgende:
Blegh, mogen deze emoties weet uit? Heb er alleen maar last van
Gezeik met ex heeft dermate veel invloed op me, dat youp's column me al tranen in m'n ogen bezorgd.
Geef me m'n emotionele stabiliteit terug verd%=@*=&!!
En? Heb je toch nog fijn geslapen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:15 schreef Tegan het volgende:
Plus wekker gaat over enkele uren en ik kan maar niet slapen.
Ik vraag me nog steeds af: Wat en waarom? Want:quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
ach je hebt nog wat goed te maken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben de schattigheid zelve.
Blijkbaar heeft 'ie veel zin om jouw schattigheid te ontsieren met zijn mannenpap.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af: Wat en waarom? Want:
[..]
Als iemand het woord 'mannenpap' gebruikt, heb ik sowieso al geen zin meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar heeft 'ie veel zin om jouw schattigheid te ontsieren met zijn mannenpap.
Dus hou op met dat geflirt, spreek af en laat dat schattige snoetje van je es goed onderkliederen door Daniel.
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als iemand het woord 'mannenpap' gebruikt, heb ik sowieso al geen zin meer.
'mannenpap'...
"Paarsgepunte lans"quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.
Aan Daniël de uitdaging om je weer in de mood te krijgen dan.
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.
Aan Daniël de uitdaging om je weer in de mood te krijgen dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?
nu allemaal even collectief over de nek gaan svp. Is wel een aardig medeleven voor mijn buikgriep van afgelopen week![]()
![]()
En nu ophouden met die vuige taal, anders ga ik: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressie volschijten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat heb je me vannacht al laten doen met je BLØF.quote:nu allemaal even collectief over de nek gaan svp.
Aansteller.quote:Is wel een aardig medeleven voor mijn buikgriep van afgelopen week![]()
![]()
Wie zien de recensie van Joipoidoipoipoi wel verschijnen op de FP of in [REV] binnenkort.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Moet ik nou in die honderden DM's gaan zoeken waar je op doelt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:45 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik mag geen DM's of PM's op een publiekelijk forum posten, sorry
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Moet ik nou in die honderden DM's gaan zoeken waar je op doelt...
Daar mag ik niet meer komen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Klopt, na mijn diverse bans, waaronder subforum-bans en niet zo lang geleden een IP-ban, is Daniel1976 aangesteld om mij in de gaten te houden. En dat doet hij uitstekend!
3 linkjes voor Tegan!
Of de Singles SC.quote:
Mis je Cc ook zo?quote:
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar mag ik niet meer komen.
[..]
Beidequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Kuukske het volgende:
Hebben we het over de Cat of de Clown?
Voor haar en/of de mod? Op zijn voorbeeldrol valt ook wel wat af te dingen namelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.
Voor beide. Kunnen ze daarna elkaar troosten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor haar en/of de mod? Op zijn voorbeeldrol valt ook wel wat af te dingen namelijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je storen aan wat posts in een slowchat-topic op FOK!...
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
en nee zijn echt jouw favoriete uitingen geloof ik.
En vergeet ook al mijn kwaliteitsposts niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
Vergeet het negatieve duimpje niet.
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Goed gezegd Kuuks!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie. Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie. Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Hij is nu in Brabant toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebben.
Volgende week vrijdag toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet liegen Kuuks!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen.
heb je je cavia vernoemd naar kuuks?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
go kuukske, go kuukske
en dan heb ik het niet over de cavia
Daar wil nog wel even "quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja, al heeft ie wel de roepnaam SchaapMaar officieel is het Kuukske
Is jou roepnaam ook schaap?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil nog wel even "" op zeggen.
Het roept wel lekker als je 's ochtends de kamer binnenkomt. Kuuukske, kuuuuukskequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil nog wel even "" op zeggen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Al is het wel een schichtige autist hoor, maar dat is niet de reden dat ze zo heet
quote:
Wat jammer dan dat mijn serieuze posts helemaal ondergesneeuwd worden door al die onzin die de anderen posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen.
Voor dit soort klachten is er een ander topic, namelijk: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressiequote:Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
O.k. toedeledokie terug dan maar!quote:In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie.
Ik heb wel zin.quote:Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Inderdaadquote:
Nergens voor nodig. Maak van je hart vooral geen moordkuil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ja oké. Ik probeerde het nog een beetje positief over te laten komen.
Jezus irritant noemen...quote:
Je getroll is ook niet eens grappigquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jezus irritant noemen...
Zeker jaloers dat hij wél over water kan lopen en jij niet hè!
ik lig dubbel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jezus irritant noemen...
Zeker jaloers dat hij wél over water kan lopen en jij niet hè!
Nogmaals, klachten hier: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressiequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Je getroll is ook niet eens grappig
ik bedoel er is echt geen enkel manier waarop dat irritant naar jezus verwijst
beetje meer moeite om een kutusers te zijn zou de boel al beter maken
Lief dat je het vraagtquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En? Heb je toch nog fijn geslapen?
No way, hij heeft het al verpest.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef JDude het volgende:
KT is morgen in Brabant. Tenzij 'ie vandaag al bij iemand anders is.
We wachten even op de reactie van Tegan.
Ik was gewoon hard aan het werkquote:
Kom hier en ik laat je alles vergeten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Tegan het volgende:
Don't mess with me. Heb echt een klotehumeur. Heb iedereen om het werk al uitgescholden.
Hier komen of alles vergeten?quote:
Je kan altijd alsof doen.quote:
En vervolgens fantaseren hoe het zou zijn als je het wel had gedaan.quote:
Klinkt leuk. Maar ik weet dat ik er nu toch niet van kan genietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens fantaseren hoe het zou zijn als je het wel had gedaan.
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Klinkt leuk. Maar ik weet dat ik er nu toch niet van kan genieten.
mooi, lekker opgerot.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga zodirect lekker gourmetten.
Gisteren wat lieve oude vriendinnetjes op bezoek. En toen hadden we het de hele avond over dingen die ik heel ver weg heb verstopt. En daar heb ik nu dus weer last van. Ik denk wel dat ik nu weet wat ik nodig heb om verder te gaan. Maar het is iets wat ik nooit ga krijgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mocht je er meer over vertellen, laat het maar weten. Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Gisteren wat lieve oude vriendinnetjes op bezoek. En toen hadden we het de hele avond over dingen die ik heel ver weg heb verstopt. En daar heb ik nu dus weer last van. Ik denk wel dat ik nu weet wat ik nodig heb om verder te gaan. Maar het is iets wat ik nooit ga krijgen![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
Zo lekker series kijken met MonChoutaart.
Niet tofquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gisteren wat lieve oude vriendinnetjes op bezoek. En toen hadden we het de hele avond over dingen die ik heel ver weg heb verstopt. En daar heb ik nu dus weer last van. Ik denk wel dat ik nu weet wat ik nodig heb om verder te gaan. Maar het is iets wat ik nooit ga krijgen. Dus. Over een week is het wel weer lekker even diep als vroeger
.
Misschien van de weekquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je er meer over vertellen, laat het maar weten. Ben wel benieuwd eigenlijk.
[..]
Have fun!
Het klinkt wel als jou ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Misschien van de week.
Ik dacht dat ik het allemaal eigenlijk wel had geaccepteerd, maar ze merkten op dat ik zodra ik mezelf toelaat erover na te denken ik nog steeds met enorm veel woede in me erover denk. Het was geen acceptatie, maar er niet over nadenken. Nu ben ik dus echt heel pissed. En dat emotieloos zijn vond ik nou juist wel lekker.
Ongetwijfelt dat je wel weet in welke hoek je moet zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Niet tof. Heb een vermoeden waar je op doelt, maar hoe dan ook rot.
.
Dat is een vraag die ieder voor zich moet beantwoorden. Dat kan een ander niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
Ik zit echt met een grote vraag. Kan je iets een plek geven zonder dat je hetgeen krijgt van de ander om verder te kunnen? Contact verbreken helpt niet denk ik, dan bevestig ik alleen voor de ander zijn beeld.
Maar het gaat niet om de ander zijn beeld hè. Het gaat om jou en wat goed voor jou is. Denk dat contact houden wel in de weg kan staan van het accepteren / het een plek geven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ongetwijfelt dat je wel weet in welke hoek je moet zoeken.
Ik zit echt met een grote vraag. Kan je iets een plek geven zonder dat je hetgeen krijgt van de ander om verder te kunnen? Contact verbreken helpt niet denk ik, dan bevestig ik alleen voor de ander zijn beeld.
Ik denk dus niet dat ik dat kan. Maar ik ga het ook nooit krijgen. Ben ik dan echt gedoemd om voor altijd op dit punt te blijven hangen? Er moet toch een workaround zijn, ik zie hem alleen nog nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ieder voor zich moet beantwoorden. Dat kan een ander niet.
Nee weet ik. Maar als ik het contact verbreek, heb ik alleen mezelf ermee. Want dan bevestig ik de ander zijn mening, en dan maakt het weer dat ik nog erger die bevestiging dat het niet zo is wil. Snap je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de ander zijn beeld hè. Het gaat om jou en wat goed voor jou is. Denk dat contact houden wel in de weg kan staan van het accepteren / het een plek geven.
Nee, ik denk niet dat je daartoe gedoemd bent. Ik denk wel dat er iets moet zijn / gebeuren wat je over deze hobbel duwt. Maar inderdaad, wat is dat iets dan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dus niet dat ik dat kan. Maar ik ga het ook nooit krijgen. Ben ik dan echt gedoemd om voor altijd op dit punt te blijven hangen? Er moet toch een workaround zijn, ik zie hem alleen nog niet.
Uit je posts zou je kunnen afleiden dat het af hangt van een ander. En dat is volgens mij waar je denkfout zit. Die ander maakt iets zichtbaar en tastbaar in jouw persoonlijkheid. Daar heb jij last van, dat moet je aanpakken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dus niet dat ik dat kan. Maar ik ga het ook nooit krijgen. Ben ik dan echt gedoemd om voor altijd op dit punt te blijven hangen? Er moet toch een workaround zijn, ik zie hem alleen nog niet.
Ik denk dat dat dan misschien toch contact verbreken is. Geen triggers meer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit je posts zou je kunnen afleiden dat het af hangt van een ander. En dat is volgens mij waar je denkfout zit. Die ander maakt iets zichtbaar en tastbaar in jouw persoonlijkheid. Daar heb jij last van, dat moet je aanpakken.
Denk dat dat een goede zet zou zijn. Vraag je af wat het contact houden je werkelijk oplevert, ik denk namelijk dat het je eigenlijk juist iets kost. Ook als je nadenkt hoe lang je dan al op dit punt vastzit eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan misschien toch contact verbreken is. Geen triggers meer?
Enja, waarom boeit het mij dan nog hoe diegene over me denkt als die uit mijn leven is?
Het gedrag van die ander kun je een mening over hebben. Feit is wel dat hetgeen zich heeft afgespeeld op dit moment vooral jouw probleem is. Zolang jij dat alleen blijft ophangen aan hetgeen een ander heeft misdaan, sta jij er niet voor open om te kijken wat het nou over jou zegt dat jij er tot op de dag van vandaag nog zo mee bezig bent.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
En ik vind het lastig om aan mijn persoonlijkheid te werken. Want ik heb niets misgedaan, en die ander wel. Maar toch moet ik degene zijn die verandert?
Ik snap wat je probeert te zeggen, en je hebt wel een punt denk ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gedrag van die ander kun je een mening over hebben. Feit is wel dat hetgeen zich heeft afgespeeld op dit moment vooral jouw probleem is. Zolang jij dat alleen blijft ophangen aan hetgeen een ander heeft misdaan, sta jij er niet voor open om te kijken wat het nou over jou zegt dat jij er tot op de dag van vandaag nog zo mee bezig bent.
Ja die bodems zijn altijd lastig te snijden he!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Owja rhu. MonChoutaart was helemaal mooi enzo. Totdat ik hem sneed. Maar hij was wel gewoon lekker enzo
. Zag er alleen niet uit.
Pfff. Het is alleen een enorme stap/verandering. Maar een betere nieuwe stap dan, afwachten op de ander...quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Denk dat dat een goede zet zou zijn. Vraag je af wat het contact houden je werkelijk oplevert, ik denk namelijk dat het je eigenlijk juist iets kost. Ook als je nadenkt hoe lang je dan al op dit punt vastzit eigenlijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien van de week.
Ik dacht dat ik het allemaal eigenlijk wel had geaccepteerd, maar ze merkten op dat ik zodra ik mezelf toelaat erover na te denken ik nog steeds met enorm veel woede in me erover denk. Het was geen acceptatie, maar er niet over nadenken. Nu ben ik dus echt heel pissed. En dat emotieloos zijn vond ik nou juist wel lekker.
Met falen heeft het weinig te maken. De vraag voor mij is waarom jij denkt dat je eerst iets moet hebben voor een ander, voordat jij weer verder kan. Je legt daarmee de verantwoordelijkheid voor je eigen levensvreugde in de handen van een ander. En die boeit het blijkbaar niet zo erg als jij hoopt. En voor jou is het een mooi excuus om niet kritisch naar jezelf te hoeven kijken want die ander... etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
Ik snap wat je probeert te zeggen, en je hebt wel een punt denk ik.
Ik zit heel erg vastgeroest in: Als diegene me nu dat ene geeft, dan ben ik, en mijn huidige persoonlijkheid, verlost van alles. Maar dat diegene me dat niet geeft is mijn falen en niet die van hem/haar.
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar ik denk dat je je verwachtingen van de ander los moet laten en je op jezelf moet richten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ongetwijfelt dat je wel weet in welke hoek je moet zoeken.
Ik bedoel mijn falen dat ik daar niet mee om kan gaan/daardoor blijf steken op deze plek.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met falen heeft het weinig te maken. De vraag voor mij is waarom jij denkt dat je eerst iets moet hebben voor een ander, voordat jij weer verder kan. Je legt daarmee de verantwoordelijkheid voor je eigen levensvreugde in de handen van een ander. En die boeit het blijkbaar niet zo erg als jij hoopt. En voor jou is het een mooi excuus om niet kritisch naar jezelf te hoeven kijken want die ander... etc. etc. etc.
Nogmaalsquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel mijn falen dat ik daar niet mee om kan gaan/daardoor blijf steken op deze plek.
Maar ik ben idd van de excuses, I know.
Vandaag had ik echt het idee dat ik zo van een afstand naar mezelf keek, en ik herkende mezelf gewoon niet. Ik was helemaal de kluts kwijt en doorgedraaid. Ik vond mezelf maar eng.
Dat moet idd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar ik denk dat je je verwachtingen van de ander los moet laten en je op jezelf moet richten?
weet alleen niet of dat gaat in deze situatie
Natuurlijk is het een enorme stap. Het is ook niet voor niets dat je hem nog niet hebt durven nemen denk ik, het is best wel confronterend en daarnaast is het niet in één dag beter zodra je de stap wel zet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pfff. Het is alleen een enorme stap/verandering. Maar een betere nieuwe stap dan, afwachten op de ander...
alle wegen die de moeite waard zijn om te bewandelen kosten moeitequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat moet idd.
Het is alleen zo verdomd moeilijk en langzaam deze weg.
Ja kak he!quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:32 schreef Tegan het volgende:
Waarom ben je niet naar PANN rhu? Twee collega's gingen.
Oeh. Ik wilde welquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja kak he!
ik weet het
vriendin heeft gecancelt
vriendje wou wel mee maar dat vond ik maar raar
ooh echt?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:45 schreef rhubarbje het volgende:
Is pas over een jaar denk ik hoor
dan ben ik antiek
maar als ik het dan nog herinner vraag ik je mee!
dansje doen
Ik doe datsoort dingen altijd liever gewoon volgende week vrijdag ofzo.quote:Op zondag 27 november 2011 00:35 schreef Tegan het volgende:
[..]. Sociale dingen afspreken over een hele lange tijd
.
Van jou niet zeker?quote:Op zondag 27 november 2011 00:59 schreef Tegan het volgende:
En als dat niet was dan mocht je niet komen.
De leukste nummers van Lois Lane staan niet op youtubequote:
Deze:quote:Op zondag 27 november 2011 02:51 schreef Daniel1976 het volgende:
De leukste nummers van Lois Lane staan niet op youtube
She came by
en deze:
I Can't Sleep Without You die is echt geweldig
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/back-is-close/quote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik blijf maar op het kruisje duwen als ik 1 tabblad wil sluiten
weg lekkere muziekjes
Probeer het eens met 6 liter cola.quote:Op zondag 27 november 2011 12:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En? Hebben de mensen die gisteren een slechte dag hadden, vandaag een betere dag?
Afgelopen nacht anderhalve liter cola op, dat voel je wel zeg...
Of 50 liter water.quote:Op zondag 27 november 2011 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Probeer het eens met 6 liter cola.
oeh nice maar ik gebruik google chromequote:Op zondag 27 november 2011 14:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/back-is-close/
Daar bestat het vast ook wel voor.quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh nice maar ik gebruik google chrome
Vastquote:Op zondag 27 november 2011 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar bestat het vast ook wel voor.
Dan is het in ieder geval gedaan met de ontvangst van je telefoon.quote:Op zondag 27 november 2011 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou T, laatste bericht voordat ik over de sloot heen ga!
Mwah.quote:
Instellen dat je laatste sessies bewaard blijven.quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh nice maar ik gebruik google chrome
Hmm lekker!quote:Op zondag 27 november 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit lekker high tea-dingetjes op te eten die ik gister niet meer opkreeg en heb meegenomen
oeh! ga ik doenquote:Op zondag 27 november 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Instellen dat je laatste sessies bewaard blijven.
Vreetzak!quote:Op zondag 27 november 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit lekker high tea-dingetjes op te eten die ik gister niet meer opkreeg en heb meegenomen
Mwah, ik hou niet van koken dus echt bijzonder het is nooit. Ik eet wel veel spinazie, want van zo'n zak kan ik vier dagen etenquote:Op zondag 27 november 2011 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreetzak!Kook je nog wel een beetje gezond nu je op jezelf woont?
Zo'n grote zak van de Appie? Dat redden wij met z'n tweeën in één maaltijd.quote:Op zondag 27 november 2011 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Mwah, ik hou niet van koken dus echt bijzonder het is nooit. Ik eet wel veel spinazie, want van zo'n zak kan ik vier dagen eten
quote:Op zondag 27 november 2011 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grote zak van de Appie? Dat redden wij met z'n tweeën in één maaltijd.Vanavond weer.
Ik had net een smoothie met banaan en aardbeiquote:Op zondag 27 november 2011 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik zin in een mango smoothie van de mugs and muffins
en een muffin er bij of zoik bedoel de winkel heet zo dus dan moet je wel
Daar ben je Nederlander voor.quote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel asociaal om zo mee te nemen, maar er bleef echt vet veel over
Wordt het tenminste niet weggegooidquote:Op zondag 27 november 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel asociaal om zo mee te nemen, maar er bleef echt vet veel over
In Lunteren. M'n opa en oma waren 65 jaar getrouwd.quote:
Dat zou pas vet zonde zijn. Het was echt lekkerquote:Op zondag 27 november 2011 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt het tenminste niet weggegooid
Konijn is wel erg lekker. Maar ik eet het vrij weinig eigenlijk. Bij gebrek aan een goede leverancier in de buurtquote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga vanavond een lekker konijntje eten!
Ze waren in de aanbieding, dus ik heb er nog 3 in de vriezer liggen.
Zitten toch van die uien in en weet ik wat meer?quote:Op zondag 27 november 2011 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een satéburger voor vanavond
Tijdje terug kreeg ik in een restaurant ook zoiets voorgeschoteld, Ik lust alleen gen uien dan krijg je een hele operatie van mijn kant om de ui te verwijderen uit het vleesquote:
Ik hou ook niet van ui dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2011 16:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
Tijdje terug kreeg ik in een restaurant ook zoiets voorgeschoteld, Ik lust alleen gen uien dan krijg je een hele operatie van mijn kant om de ui te verwijderen uit het vleesWel handig de vriendin vind uien heerlijk dus alles gaat dan richting haar bord
Knoflookquote:Op zondag 27 november 2011 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
Echt?
in bijna alles wat ik kook zit uit en knoflook haha
quote:Op zondag 27 november 2011 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
Echt?
in bijna alles wat ik kook zit uit en knoflook haha
quote:Op zondag 27 november 2011 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een crush
op bruce springsteen in 1984
Het kan mij juist niet wild genoeg zijn. Hoe wilder hoe:quote:Op zondag 27 november 2011 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik houd niet zo van wild eerlijk gezegd.
dat is voor 1984quote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.blameitonthevo(...)hey-were-famous.html
Vroeger:quote:Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is voor 1984
ik wil deze versie
Doet me denken aan mijn trouwerij. Toen hadden we dat ook.quote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Het kan mij juist niet wild genoeg zijn. Hoe wilder hoe:![]()
Hertenbiefstuk!
Vroeger:quote:Op zondag 27 november 2011 19:01 schreef ayumu het volgende:
Vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Dus voor jou geldt ook: Hoe wilder hoe:quote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Doet me denken aan mijn trouwerij. Toen hadden we dat ook.
Toen zij mijn broer tegen zijn dochter, kijk Dewi, we eten bambi.
Weg was het bord. Mijn broer had wel meer toen
quote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Vroeger:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[..]
Dus voor jou geldt ook: Hoe wilder hoe:![]()
Ik denk dat we bij elkaar passen:
Trouwens, van een kind vind ik het nog wel begrijpelijk dat ze vanwege de 'schattigheidsfactor', geen konijntjes en hertjes willen eten. Die zijn nog zo naïef om te denken dat als ze bijvoorbeeld kipfilet eten, dat dat gewoon dit is:quote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Toen zij mijn broer tegen zijn dochter, kijk Dewi, we eten bambi.
Ja ik ben anders dan dat. Ik nam mijn dochter mee naar de kinderboederij en zei: kijk meid, kipje pok pok kipje hap hap. Ik heb daar nooit hypocriet over willen doen. Het hoort nu eenmaal bij het leven.quote:Trouwens, van een kind vind ik het nog wel begrijpelijk dat ze vanwege de 'schattigheidsfactor', geen konijntjes en hertjes willen eten. Die zijn nog zo naïef om te denken dat als ze bijvoorbeeld kipfilet eten, dat dat gewoon dit is:
Als ik mijn eigen vlees moest slachten werd ik vegetariër.quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Maar ik zou ook rustig mijn eigen vlees slachten indien nodig. En daar moet je ook maar tegen kunnen als je vlees wil eten.
Je EIGEN vlees?! Whahaha!quote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja ik ben anders dan dat. Ik nam mijn dochter mee naar de kinderboederij en zei: kijk meid, kipje pok pok kipje hap hap. Ik heb daar nooit hypocriet over willen doen. Het hoort nu eenmaal bij het leven.
Maar ik zou ook rustig mijn eigen vlees slachten indien nodig. En daar moet je ook maar tegen kunnen als je vlees wil eten.
LOL slaapgeblekquote:Op zondag 27 november 2011 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen vlees moest slachten werd ik vegetariër.
En spraakgebrek blijkbaar.quote:
een stuk kadaver posten en dan zeggen dat we bij elkaar passenquote:Op zondag 27 november 2011 19:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dus voor jou geldt ook: Hoe wilder hoe:![]()
Ik denk dat we bij elkaar passen:
Als ik afbeeldingen post die meer op onze *ahum* denkwijze van toepassing zijn, dan krijg ik weer een IP-ban.quote:Op zondag 27 november 2011 19:49 schreef Daniel1976 het volgende:
een stuk kadaver posten en dan zeggen dat we bij elkaar passen
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 27 november 2011 20:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als ik afbeeldingen post die meer op onze *ahum* denkwijze van toepassing zijn, dan krijg ik weer een IP-ban.
LOL je kunt KPD toegang vragenquote:Op zondag 27 november 2011 20:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Als ik afbeeldingen post die meer op onze *ahum* denkwijze van toepassing zijn, dan krijg ik weer een IP-ban.
Nee, doe ik niet, want ik vind het hier veel te leuk met jullie allemaal.quote:
KPD?quote:
Dat staat voor Keiharde Porno voor Danny.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet, want ik vind het hier veel te leuk met jullie allemaal.
[..]
KPD?
Geen behoefte aan, genoeg andere porno te vinden op internet. Niet dat ik daar ooit naar kijk natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2011 20:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat staat voor Keiharde Porno voor Danny.
Daar vind je ook naaktfoto's van sommige van onze users etc.
En nee, niet van mijmaar ik heb wel toegang
Je hoeft niet te kijken, foto's van jezelf posten daar is ook goed.quote:Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, genoeg andere porno te vinden op internet. Niet dat ik daar ooit naar kijk natuurlijk.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, foto's van jezelf posten daar is ook goed.
ik heb het nergens over masturbatie. Ik heb het erover dat zij daar haar tieten post voor mijn plezier. Het boeit mij niks of zij daar nou opgewonden van wordt of niet. Mijn plezier is het enige dat telt.quote:Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]![]()
Jij moet nog iets leren geloof ik:
http://www.thefrisky.com/(...)female-masturbation/
Vent.quote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik heb het nergens over masturbatie. Ik heb het erover dat zij daar haar tieten post voor mijn plezier. Het boeit mij niks of zij daar nou opgewonden van wordt of niet. Mijn plezier is het enige dat telt.
Maar wel een goudeerlijke. Ik probeer tenminste niet in het broekje van een vrouw terecht te komen door linkjes over masturbatie door vrouwen te posten.quote:
Wat is dat nou weer voor metromannen-site...quote:Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef Daniel1976 het volgende:
http://www.thefrisky.com/(...)female-masturbation/
Stond op geenstijl vanochtend toevallig.quote:Op zondag 27 november 2011 20:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor metromannen-site...
Ik heb zo'n recently closed tabs ding in FF (standaard) voor als ik weer eens faalquote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik blijf maar op het kruisje duwen als ik 1 tabblad wil sluiten
weg lekkere muziekjes
Jij bent getrouwdquote:Op zondag 27 november 2011 19:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Toen zij zei mijn broer tegen zijn dochter, kijk Dewi, we eten bambi.
Je hebt een dochterquote:Op zondag 27 november 2011 19:29 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja ik ben anders dan dat. Ik nam mijn dochter mee naar de kinderboederij en zei: kijk meid, kipje pok pok kipje hap hap. Ik heb daar nooit hypocriet over willen doen. Het hoort nu eenmaal bij het leven.
Jij leugenaarquote:Op zondag 27 november 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik heb het nergens over masturbatie. Ik heb het erover dat zij daar haar tieten post voor mijn plezier. Het boeit mij niks of zij daar nou opgewonden van wordt of niet. Mijn plezier is het enige dat telt.
quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ga vanavond een lekker konijntje eten!
Ze waren in de aanbieding, dus ik heb er nog 3 in de vriezer liggen.
Ik heb het over haar.quote:
Ik had nog nooit in je FOBO gekeken nu dus wel, Volgens mij heb jij een honkbal knuppel bij de deur staan of niet?quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]Die is overigens niet van mijn huwelijk
Al niet meer. Te laat T, ik had 'm nog in de bus naar Tilburg kunnen zetten.quote:
Om Rhu te bezoeken?quote:Op zondag 27 november 2011 21:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Al niet meer. Te laat T, ik had 'm nog in de bus naar Tilburg kunnen zetten.
Nee ze heeft nu al 4 maanden een vaste vriend. Een persoonlijk record voor haar!quote:Op zondag 27 november 2011 21:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik had nog nooit in je FOBO gekeken nu dus wel, Volgens mij heb jij een honkbal knuppel bij de deur staan of niet?
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Daniel1976 het volgende:
:
[..]
Nee ze heeft nu al 4 maanden een vaste vriend. Een persoonlijk record voor haar!
quote:
Maar dat klopt ook. Daar was ze 12.quote:Op zondag 27 november 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, op die pic schat ik haar wel een aantal jaar jonger.
Ik suggereerde laatst naar een vrouwelijke collega dat haar dochter zo langzamerhand ook wel met jongens zou 'beginnen'. Nou, dat was niet waar hoor, dochterlief was pas 13 en daar nog helemaal niet mee bezig!quote:Op zondag 27 november 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
oeh nou zet die knuppel maar terug dan
pfew als ik er aan denk waar ik toen mee begon en zo
Jochie hier word in februari 12, En het heeft nogal een bepaald gedrag in zich wat er steeds meer uit komtquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook. Daar was ze 12.
Vingers thuis heh!quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik suggereerde laatst naar een vrouwelijke collega dat haar dochter zo langzamerhand ook wel met jongens zou 'beginnen'. Nou, dat was niet waar hoor, dochterlief was pas 13 en daar nog helemaal niet mee bezig!Ondertussen is ze 14 en best wel een schoonheid, misschien het onderwerp weer eens op tafel gooien
Haha. Ik was braafheid zelve toen ik 14 wasquote:Op zondag 27 november 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
oeh nou zet die knuppel maar terug dan
pfew als ik er aan denk waar ik toen mee begon en zo
Never mind.quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik iets meer moeite doen!
Jij viespeukquote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik suggereerde laatst naar een vrouwelijke collega dat haar dochter zo langzamerhand ook wel met jongens zou 'beginnen'. Nou, dat was niet waar hoor, dochterlief was pas 13 en daar nog helemaal niet mee bezig!Ondertussen is ze 14 en best wel een schoonheid, misschien het onderwerp weer eens op tafel gooien
Viespeuk? Omdat ik zeg dat ze 'een schoonheid' is?quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Ik was braafheid zelve toen ik 14 was.
[..]
Never mind.
[..]
Jij viespeuk.
Tijden veranderen.quote:Haha. Ik was braafheid zelve toen ik 14 was .
Ach dat heb ik al en dat is pas 10 jaar terug toen ik 14 was tijden veranderen snel.quote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Jeugd van 14 nu is toch anders dan toen ik 14 was.
Ja, toen was iedereen braaf wil je zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Jeugd van 14 nu is toch anders dan toen ik 14 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |