Nee.quote:
Hou ik niet van.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef Daniel1976 het volgende:
He en dat kan ik nog wel zo mooi vals mee fluiten.
En nee Daniel1976, het waren geen geitenwollensokken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben erg geschokt van dit gebeuren. Ik heb ooit nog de eer gehad om met hem in de studio van KinkFM een radioprogramma te maken. Ik denk dat dat in 1997 was. Wat ik daarvan nooit vergeten ben is dat hij toen door het hele Veronicagebouw (toen nog op het Laapersveld in Hilversum) op zijn sokken liep
. Dat vond ik zo knus om te zien
. Later ben ik hem nog een keer in Amsterdam tegengekomen. Volgens mij zonden ze toen 1 keer per week uit vanuit Boudisque platenwinkel? Ik heb hem toen gevraagd om de opname van die ene uitzending, helaas heb ik die nooit ontvangen.
Rust in vrede, Arjen.
LOL ROFLquote:
Mijn eten zou er dan helemaal weer uitkomen, ik hou niet van volumia brrrrrrquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
(Niet voor bij mijn ontbijt trouwens.)
Ik wel. En Xander de Buisonjé is ook een Indo. Dus dan is het automatisch goed.quote:
Das wel kwaliteit!quote:
Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, nu kan ik die humor niet waarderen terwijl het wel een leuke grap is.
Slapen maar.
Nee komt door jouquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Maar Daniel1976, wat doe jij hier eigenlijk in dit topic?
[ afbeelding ]
Je schijnt hier nooit te komen...
Thanks. Mooi.quote:
O ja, da's waar ook, jij moet mij in de gaten houden.quote:
He, jij vindt damien rice tenminste wel mooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Mooi.. Je weet niet hoe erg ik dat nodig had.
Eehm, volgens mij mochten we hier geen TRU-topic meer van maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:22 schreef Daniel1976 het volgende:
21 december 2012, dat vinden we mooi, als de wereld vergaat, met alu hoedjes op natuurlijk
ach je hebt nog wat goed te makenquote:Op zaterdag 26 november 2011 04:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij mochten we hier geen TRU-topic meer van maken.
Pas maar op, anders ga ik tarotkaarten leggen en troggel ik jou dus 25 euro af. Want van oplichters moet ik niet hebben, eerst betalen dus!
Wat heb ik nou weer fout gedaan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
ach je hebt nog wat goed te maken
Je hebt toch niet stiekem toch een dag van je lange weekend ingeleverd hè.quote:
quote:
Zo gek ben ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet stiekem toch een dag van je lange weekend ingeleverd hè.
Dat is vast veel te lekker voor die bidlippen!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ze hadden geen chocola bij zich, dus hun poging was zinloos.
Genieten is een zonde.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is vast veel te lekker voor die bidlippen!
Neem het zelf terug!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:30 schreef JoeBravo het volgende:
Blegh, mogen deze emoties weet uit? Heb er alleen maar last van
Gezeik met ex heeft dermate veel invloed op me, dat youp's column me al tranen in m'n ogen bezorgd.
Geef me m'n emotionele stabiliteit terug verd%=@*=&!!
En? Heb je toch nog fijn geslapen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:15 schreef Tegan het volgende:
Plus wekker gaat over enkele uren en ik kan maar niet slapen.
Ik vraag me nog steeds af: Wat en waarom? Want:quote:Op zaterdag 26 november 2011 04:26 schreef Daniel1976 het volgende:
ach je hebt nog wat goed te maken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben de schattigheid zelve.
Blijkbaar heeft 'ie veel zin om jouw schattigheid te ontsieren met zijn mannenpap.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af: Wat en waarom? Want:
[..]
Als iemand het woord 'mannenpap' gebruikt, heb ik sowieso al geen zin meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:17 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar heeft 'ie veel zin om jouw schattigheid te ontsieren met zijn mannenpap.
Dus hou op met dat geflirt, spreek af en laat dat schattige snoetje van je es goed onderkliederen door Daniel.
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als iemand het woord 'mannenpap' gebruikt, heb ik sowieso al geen zin meer.
'mannenpap'...
"Paarsgepunte lans"quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.
Aan Daniël de uitdaging om je weer in de mood te krijgen dan.
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat woord heeft een hoog Djeezgehalte ja.
Aan Daniël de uitdaging om je weer in de mood te krijgen dan.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is dat mannenpap met of zonder brokjes?
nu allemaal even collectief over de nek gaan svp. Is wel een aardig medeleven voor mijn buikgriep van afgelopen week![]()
![]()
En nu ophouden met die vuige taal, anders ga ik: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressie volschijten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat heb je me vannacht al laten doen met je BLØF.quote:nu allemaal even collectief over de nek gaan svp.
Aansteller.quote:Is wel een aardig medeleven voor mijn buikgriep van afgelopen week![]()
![]()
Wie zien de recensie van Joipoidoipoipoi wel verschijnen op de FP of in [REV] binnenkort.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Moet ik nou in die honderden DM's gaan zoeken waar je op doelt...quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:45 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik mag geen DM's of PM's op een publiekelijk forum posten, sorry
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:56 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Moet ik nou in die honderden DM's gaan zoeken waar je op doelt...
Daar mag ik niet meer komen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Klopt, na mijn diverse bans, waaronder subforum-bans en niet zo lang geleden een IP-ban, is Daniel1976 aangesteld om mij in de gaten te houden. En dat doet hij uitstekend!
3 linkjes voor Tegan!
Of de Singles SC.quote:
Mis je Cc ook zo?quote:
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar mag ik niet meer komen.
[..]
Beidequote:Op zaterdag 26 november 2011 16:15 schreef Kuukske het volgende:
Hebben we het over de Cat of de Clown?
Voor haar en/of de mod? Op zijn voorbeeldrol valt ook wel wat af te dingen namelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.
Voor beide. Kunnen ze daarna elkaar troosten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor haar en/of de mod? Op zijn voorbeeldrol valt ook wel wat af te dingen namelijk.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik pleit voor een volgende IP-ban en forum-ban.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je storen aan wat posts in een slowchat-topic op FOK!...
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
en nee zijn echt jouw favoriete uitingen geloof ik.
En vergeet ook al mijn kwaliteitsposts niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
Vergeet het negatieve duimpje niet.
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je storen aan wat posts in een slowchat-topic op FOK!...
Goed gezegd Kuuks!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie. Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebbenquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen. Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie. Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Hij is nu in Brabant toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebben.
Volgende week vrijdag toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoewel, de vraag is of Kt en Tegan nou al eens geneukt hebben.
Niet liegen Kuuks!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen.
heb je je cavia vernoemd naar kuuks?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:12 schreef CherryLips het volgende:
go kuukske, go kuukske
en dan heb ik het niet over de cavia
Daar wil nog wel even "quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Ja, al heeft ie wel de roepnaam SchaapMaar officieel is het Kuukske
Is jou roepnaam ook schaap?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil nog wel even "" op zeggen.
Het roept wel lekker als je 's ochtends de kamer binnenkomt. Kuuukske, kuuuuukskequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar wil nog wel even "" op zeggen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Al is het wel een schichtige autist hoor, maar dat is niet de reden dat ze zo heet
quote:
Wat jammer dan dat mijn serieuze posts helemaal ondergesneeuwd worden door al die onzin die de anderen posten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:01 schreef Kuukske het volgende:
Niet iedere SC wordt volgeblaat met onzin. Dit is er zoeen.
Voor dit soort klachten is er een ander topic, namelijk: R&P Feedback - Van herfstdip naar winterdepressiequote:Het is geen irreële vraag van ons aan jou om je óf aan te passen en normaal mee te doen óf de users die wel normaal kunnen en willen posten hier met rust te laten en dus te verkassen naar een ander subforum waar je wel kunt posten.
O.k. toedeledokie terug dan maar!quote:In the meantime zeg ik in ieder geval even toedeledokie.
Ik heb wel zin.quote:Hier heb ik echt even geen zin in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |