Die zaten alleen in de nachtserenadetopics toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verneukt. Maar dat wist ik al. Ik denk dat er rond deze tijd weer wat kwaliteitsboost gaat komen. Ik mis users als Penisbaard echt in de nb
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nachtkwaliteit met penisbaard en panzermaus
Dat was de kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die zaten alleen in de nachtserenadetopics toch?
...and it's gonequote:Op zaterdag 26 november 2011 01:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
*dronken Brit*: WHERE's THAT MOSH PIT?
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en geen tieten is natuurlijk best wel een doodsteek geweest voor de nb.
vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
Penisbaard
Panzermaus
SwJ die kwam lurken en editten
Die tijd
SwJ die een topic over zichzelf opende en vervolgens alle posts in het topic ging edittenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
Penisbaard
Panzermaus
SwJ die kwam lurken en editten
Die tijd
Ojaquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
SwJ die een topic over zichzelf opende en vervolgens alle posts in het topic ging editten
OMG TWIZUquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tijd was leuker imo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
OjaNaar iets van SwJ is de beste ofzo
Omlette du fromagequote:
Ergens vaag in mijn geheugen komt er iets opzettenquote:
Waarom de huilquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]C&S moet ik sowieso nogmaals zien
dexter hatenquote:
Heb hem van de week nog ergens in LIF gezien volgens mij...quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:53 schreef Dalando het volgende:
Lindgren. die was de afgelopen tijd toch eerst niet meer actief maar nu toch steeds weer meer?
HappyBob?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb hem van de week nog ergens in LIF gezien volgens mij...
Waar is Bob eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |