quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:39 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, slapen. Kusjes, ook van Furdinand.
NIET? Die ene?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:40 schreef meowingtons het volgende:
Die duitse heb ik in een lege amsterdamse kroeg gehoord geloof ik
maar niet meer op TCquote:
Geen idee, er zijn wel een heleboel mensen verloren gegaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:42 schreef Michhas het volgende:
Dalando, naatje, jullie zijn mede-veteranen.
Vertel eens, wtf is er met nb gebeurd jong0ns?
Queee?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
ja die ene of anders die drukke kroeg met de moshpit
Verneukt. Maar dat wist ik al. Ik denk dat er rond deze tijd weer wat kwaliteitsboost gaat komen. Ik mis users als Penisbaard echt in de nbquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:42 schreef Michhas het volgende:
Dalando, naatje, jullie zijn mede-veteranen.
Vertel eens, wtf is er met nb gebeurd jong0ns?
waarom nietquote:
Meisje, jij weet van geen kwaliteit als je iemand als hem mist.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verneukt. Maar dat wist ik al. Ik denk dat er rond deze tijd weer wat kwaliteitsboost gaat komen. Ik mis users als Penisbaard echt in de nb
Nachtkwaliteit met penisbaard en panzermausquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisje, jij weet van geen kwaliteit als je iemand als hem mist.
Die zaten alleen in de nachtserenadetopics toch?quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verneukt. Maar dat wist ik al. Ik denk dat er rond deze tijd weer wat kwaliteitsboost gaat komen. Ik mis users als Penisbaard echt in de nb
quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nachtkwaliteit met penisbaard en panzermaus
Dat was de kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die zaten alleen in de nachtserenadetopics toch?
...and it's gonequote:Op zaterdag 26 november 2011 01:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
*dronken Brit*: WHERE's THAT MOSH PIT?
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en geen tieten is natuurlijk best wel een doodsteek geweest voor de nb.
vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
Penisbaard
Panzermaus
SwJ die kwam lurken en editten
Die tijd
SwJ die een topic over zichzelf opende en vervolgens alle posts in het topic ging edittenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:51 schreef Dalando het volgende:
Penisbaard
Panzermaus
SwJ die kwam lurken en editten
Die tijd
Ojaquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
SwJ die een topic over zichzelf opende en vervolgens alle posts in het topic ging editten
OMG TWIZUquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tijd was leuker imo.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
OjaNaar iets van SwJ is de beste ofzo
Omlette du fromagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |