quote:Op zaterdag 9 november 2013 03:14 schreef 2cv het volgende:
Een andere BX kopen is even veel werk, dus de mouwen worden opgestroopt, de gereedschapskist gepakt en de mankementen gerepareerd.
anders doe je gewoon even een handjeklap APK.... .APKtje krijgen zonder uberhaubt een autotje te zienquote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef 2cv het volgende:
Nou, met zo'n kutklus is er op het eind niet zoveelmeer over. Maar toch ben ik wel blij dat er weer een sleepoog onder zit. Hopelijk vindt de APK zeurmeester dat ook, want dat is de reden dat ik het sleepoog weer teruggelast heb.
als het niet scherp uitstekend is mag het gewoonquote:Op maandag 11 november 2013 23:42 schreef 2cv het volgende:
Nou, met zo'n kutklus is er op het eind niet zoveelmeer over. Maar toch ben ik wel blij dat er weer een sleepoog onder zit. Hopelijk vindt de APK zeurmeester dat ook, want dat is de reden dat ik het sleepoog weer teruggelast heb.
Nee want versleten = APK afkeur. Mijn gordel is op een vrij kleine beschadiging afgekeurd. En afgekeurde gordels zullen de meeste mensen doneren aan de kliko.quote:
Je begint een beetje warm te worden ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
passen ze niet zowel links als rechts?![]()
maar ik gok.. dat links net gespiegelt is aan rechts
hoewel.. met die fransozen weet je t maar nooit natuurlijk
en dan nu t zwembad in de polo eens legen
Hoezee, jij gaat door voor de koelkast.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef FransDeens het volgende:
Op de rechter staat D en op de linker staat G. Fysiek passen ze aan beide kanten, maar omdat ze licht achterover hellend gemonteerd zijn in de B-stijl is de afrolbeveiliging verschillend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |